Żelazny elektorat Prezesa

Data: 2010-07-05 14:07:52
Autor: Grzegorz Z.
Żelazny elektorat Prezesa
http://www1.voanews.com/english/news/Poland-Expecting-Close-Runoff-Vote-97733684.html

Zapomniałem tego zdjęcia zapodać na grupę wczoraj!

MIÓD!!!

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-07-05 10:46:22
Autor: Antenka
Żelazny elektorat Prezesa

Antenka jak zywa<

Wypierdalajcie pedryle!

Antenka

Zapluta morda Niesioła TW, który własną narzeczoną zaprzedał UB-cji,
jest po stokroć bardziej głupawa niż twarz tej zatroskanej o los
Polski staruszki . Nie wspomnę już o tej tzw. wymóżdżonej "elycie",
stadzie baranów prowadzonych przez POlszewicką szajkę,  która ma SB-
ckie, mafijne powiązania - żeby tylko takie. Tfu! Rzygać mi się chce
jak oglądam te wszystkie głupie, speleniące, plujące się POlszewickie
mordy! Tfu!

Antenka

Data: 2010-07-05 13:44:52
Autor: J-23
Żelazny elektorat Prezesa
On 5 Lip, 19:46, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> [...]

ckie, mafijne powiązania - żeby tylko takie. Tfu! Rzygać mi się chce
jak oglądam te wszystkie głupie, speleniące, plujące się POlszewickie

fajnie sie denerwujesz, i odchodz bo przestanie smierdziec

Data: 2010-07-06 21:41:45
Autor: Edmundslav
?elazny elektorat Prezesa
J-23 wrote:

On 5 Lip, 19:46, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
> Antenka jak zywa<

Wypierdalajcie pedryle!

Antenka

Zapluta morda Niesio?a TW, który w?asn? narzeczon? zaprzeda? UB-
cji,
jest po stokro? bardziej g?upawa ni? twarz tej zatroskanej o los
Polski staruszki . Nie wspomn? ju? o tej tzw. wymó?d?onej "elycie",
stadzie baranów prowadzonych przez POlszewick? szajk?,  która ma
SB-
ckie, mafijne powi?zania - ?eby tylko takie. Tfu! Rzyga? mi si?
chce
jak ogl?dam te wszystkie g?upie, speleni?ce, pluj?ce si?

Po co te nerwy?

Data: 2010-07-06 21:45:42
Autor: u2
?elazny elektorat Prezesa
W dniu 2010-07-06 21:41, Edmundslav pisze:
Po co te nerwy?

Aby odczuwać.

Żelazny elektorat Prezesa