Żelichowski o PJN: "Jeśli zaczną zabierać głosy PO, to skończą szybko fatalnie. Ja to wiem, oni jeszcze nie"

Data: 2010-12-02 03:49:05
Autor: muto2100
Żelichowski o PJN: "Jeśli zaczną zabierać głosy PO, to skończą szybko fatalnie. Ja to wiem, oni jeszcze nie"
Data: 2010-12-04 11:04:44
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zelichowski o PJN: "Jesli zaczna zabierac glosy PO, to skoncza szybko fatalnie. Ja to wiem, oni jeszcze nie"

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9f4310c6-8605-4b70-b94d-989806b62e27l32g2000yqc.googlegroups.com...
http://www.wpolityce.pl/view/4467/Zelichowski_o_PJN___Jesli_zaczna_zabierac_glosy_PO__to_skoncza_szybko_fatalnie__Ja_to_wiem__oni_jeszcze_nie_.html

no jasne. drugi tupolew czeka na pasazerow...

Data: 2010-12-04 13:03:15
Autor: cytryna
[...]

***
Skąd mają rekrutować głupków do tej efemerycznej struktury - oczywiście, że z zagłębia głupoty i pazerności jakim jest PO. Oj szykuje się kolejna wycieczka
patriotyczna z Poncyliuszem Piłatem na czele.

--

Żelichowski o PJN: "Jeśli zaczną zabierać głosy PO, to skończą szybko fatalnie. Ja to wiem, oni jeszcze nie"