Zell am See weekend majowy? czy jest szansa na snieg?

Data: 2009-04-11 17:27:32
Autor: grubysdk
Zell am See weekend majowy? czy jest szansa na snieg?
Witam. Czy w weekend majowy w Austrii w  Zell am See jest szansa na snieg?

m.

Data: 2009-04-12 07:08:48
Autor: gajowy
grubysdk wrote:

Witam. Czy w weekend majowy w Austrii w  Zell am See jest szansa na snieg?

Na śnieg - być może tak, na czynny ośrodek - na pewno nie;
natomiast w sąsiednim Kaprun, na Kitzsteinhorn, z dużą pewnością
będzie jedno i drugie :)

Prę dni temu, gdzieś w wątku o lodowcach, podawałem
daty zamknięcia ostatnich ośrodków w Austrii.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-04-19 10:46:27
Autor: Titus Atomicus
Zell am See weekend majowy? czy jest szansa na snieg?
In article <49E1775E.506913DD@cut_poczta.onet.pl>,
 gajowy <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> wrote:

grubysdk wrote:

> [...]

będzie jedno i drugie :)

Prę dni temu, gdzieś w wątku o lodowcach, podawałem
daty zamknięcia ostatnich ośrodków w Austrii.

Mi sie zdarzylo kilka razy spedzic weekend majowy na Kitzsteinhorn.
Jakos nie polecam. Jednak troche za nisko i snieg kiepski...

TA

Data: 2009-04-20 01:00:40
Autor: gajowy
> [...]

Mi sie zdarzylo kilka razy spedzic weekend majowy na Kitzsteinhorn.
Jakos nie polecam. Jednak troche za nisko i snieg kiepski...

Byłem jakieś 10 lat temu - wtedy uznałem że nawet mi się podoba,
bo pięknie jest... ale te stoczki trochę plaskie więc nudnawe
pod względem narciarskim... ale pytanie dotyczyło Zell am See :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-04-20 11:02:15
Autor:
gajowy <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał(a):
Byłem jakieś 10 lat temu - wtedy uznałem że nawet mi się podoba,
bo pięknie jest... ale te stoczki trochę plaskie więc nudnawe
pod względem narciarskim... ale pytanie dotyczyło Zell am See :)

a kto Ci bronil pojechac pomiedzy skalki (ponizej alpin center) ;p
jak sie wie gdzie pojechac to uwierz mi ze kilkudniowy pobyt w kaprun moze byc
naprawde ciekawy :D

Data: 2009-04-20 16:16:17
Autor: gajowy
n6260.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:

> [...]

a kto Ci bronil pojechac pomiedzy skalki (ponizej alpin center) ;p
jak sie wie gdzie pojechac to uwierz mi ze kilkudniowy pobyt w kaprun moze byc

Poza niedostatkiem śniegu poniżej to może nic... nie pamiętam już ;)

Realia były takie, że weekend majowy, lampa, wtedy jeszcze narty
2m długie, które lubiły dużą przestrzeń i dużą szybkość :)
....a którymi np. nie mieściłem się między brejowatymi muldami
poniżej Alpin center.

Tak przy okazji - wtedy załapałem się jeszcze
na tę starą kolejkę - kreta, co go już nie ma.

   gajowy

....carve diem

Zell am See weekend majowy? czy jest szansa na snieg?