Zemsta Tuska na bobrach!!!!

Data: 2010-05-25 05:03:06
Autor: DJ MC Donald Musk
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Paput napisal:
"Nieszczelność wałów przeciwpowodziowych na Lubelszczyźnie to w dużej
mierze efekt wzmożonej aktywności bobrów w pobliżu Wisły."
"Służby ochrony środowiska zezwoliły właśnie na odstrzał tych zwierząt w
miejscach, gdzie istnieje poważne zagrożenie przerwania wałów."

Waly juz sa rozkopane i odstrzal niczego nie zalatwi ale tusk
najwyrazniej polubil miec krew na rekach....

Data: 2010-05-25 05:12:37
Autor: Hans Kloss
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
On 25 Maj, 14:03, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
Paput napisal:

> "Nieszczelność wałów przeciwpowodziowych na Lubelszczyźnie to w dużej
> mierze efekt wzmożonej aktywności bobrów w pobliżu Wisły."

Ja p... wiedziałem że ryzy to gnida  i platfons, ale się okazało że
jeszcze w dodatku debil...Wzorem swojego ideowego wzorca, Mao Zedonga,
postanowił winą za własne umysłowe pedrylstwo obwinić Bogu ducha winne
zwierzęta. NIECH KTOŚ TE PLATFONSIARSKIE KURWY ZABIERZE MI SPRZED
OCZU!
J-23

Data: 2010-05-25 14:04:33
Autor: Neko
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał

Waly juz sa rozkopane i odstrzal niczego nie zalatwi ale tusk
najwyrazniej polubil miec krew na rekach....

-- -

Niech wezmie Komorowskiego. On ma praktyke w zabijaniu.

Data: 2010-05-25 14:23:30
Autor: raff
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Neko pisze:
[...]

Hehe, no wlasnie po to zabral Komorowskiego.

Komorowski bedzie je odstrzeliwal.

R.

Data: 2010-05-25 05:44:55
Autor: Pistacjusz
Zemsta Tuska na bobrach!!!!

Hehe, no wlasnie po to zabral Komorowskiego.

Komorowski bedzie je odstrzeliwal.

R.

Albo odgryzał główki.

Data: 2010-05-25 14:30:45
Autor: Panslavista
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
raff wrote:

Neko pisze:
[...]

Handlują na lewo bobrzym smalcem?

Data: 2010-05-25 14:24:07
Autor: awe
Zemsta Tuska na bobrach!!!!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:5b09b39e-ac9e-4023-8f3c-eac3e1a4d7ce40g2000vbr.googlegroups.com...
Paput napisal:
[...]

-- -- -- -- -- -
a to dlatego Gajowy idzie na prezydenta? juz wszystko ma to sens, a myslalem ze to bylo bez sensu
awe

Data: 2010-05-25 14:29:06
Autor: Grzegorz Z.
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Dnia Tue, 25 May 2010 05:03:06 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

Paput napisal:
[...]

Ja myślę że jak Jarosław zostanie prezydentem to polskie bobry nie tylko
zaprzestaną podkopywania wałów, ale i w czynie społecznym zaczną
spontanicznie zasypywać te wykopane wcześniej.

Data: 2010-05-25 14:41:00
Autor: PaPi
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Ja myślę że jak Jarosław zostanie prezydentem to polskie bobry nie tylko
zaprzestaną podkopywania wałów, ale i w czynie społecznym zaczną
spontanicznie zasypywać te wykopane wcześniej.

A cos Ty myslal. Wtedy juz wszedzie bedzie "polska" wiec i bobry beda "patriotami" jak sp. profesor Lech.

Data: 2010-05-25 16:12:14
Autor: cirrus
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
Paput napisal:
[...]

Wystarczy, że skrzyżuje się je z prezydenckim kotem.

--
stevep

Zemsta Tuska na bobrach!!!!