Zemsta Tuska na bobrach!!!!

Data: 2010-05-25 05:12:37
Autor: Hans Kloss
Zemsta Tuska na bobrach!!!!
On 25 Maj, 14:03, DJ MC Donald Musk <irat...@gmail.com> wrote:
Paput napisal:

> "Nieszczelność wałów przeciwpowodziowych na Lubelszczyźnie to w dużej
> mierze efekt wzmożonej aktywności bobrów w pobliżu Wisły."

Ja p... wiedziałem że ryzy to gnida  i platfons, ale się okazało że
jeszcze w dodatku debil...Wzorem swojego ideowego wzorca, Mao Zedonga,
postanowił winą za własne umysłowe pedrylstwo obwinić Bogu ducha winne
zwierzęta. NIECH KTOŚ TE PLATFONSIARSKIE KURWY ZABIERZE MI SPRZED
OCZU!
J-23

Zemsta Tuska na bobrach!!!!