Zemsta faraona i Intrum Justitia

Data: 2011-04-11 14:50:24
Autor: witek
Zemsta faraona i Intrum Justitia
On 4/11/2011 2:35 PM, dannyK wrote:
Po prawie 3 latach firma Intrum Justitia przysyła mi wezwanie do
zapłaty na rzecz firmy Tourmed, na kwotę prawie 3 razy większą niż ja
wydałem na lekarza. Co mam zrobić w tej sytuacji?

A cos blizej za co niby masz zapłacić i dlaczego firma Tourmed nie kontaktowała sie z tobą bezposrednio?

Data: 2011-04-11 22:17:43
Autor: Ernesto
On 11 Kwi, 21:50, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 4/11/2011 2:35 PM, dannyK wrote:

> Po prawie 3 latach firma Intrum Justitia przysy a mi wezwanie do
> zap aty na rzecz firmy Tourmed, na kwot prawie 3 razy wi ksz ni ja
> wyda em na lekarza. Co mam zrobi w tej sytuacji?

A cos blizej za co niby masz zap aci i dlaczego firma Tourmed nie
kontaktowa a sie z tob bezposrednio?

Nie wiem, co to za firma. Intrum Justitia przysłała mi list takiej
treści:
"W imieniu firmy Tourmed for medical services wzywamy do zapłaty kwoty
191 Euro", i dalej jest opis, że mam zapłacić następnego dnia i że nie
uiszczenie tej kwoty będzie się wiązało ze sprawą w sądzie itd. i że
na odwrocie tego listu mam szczegółowe informacje.
Ze szczegółowych informacji wynika, że dnia 2008-06-15 wystawiono
fakturę o określonym numerze. Żadnych informacji nie mam.
List od Intrum Justitia przyszedł jako list zwykły. Firma Tourmed
nigdy nie kontaktowała się ze mną bezpośrednio.

Data: 2011-04-12 13:03:20
Autor: animka
W dniu 2011-04-12 07:17, Ernesto pisze:

[...]
List od Intrum Justitia przyszedł jako list zwykły. Firma Tourmed
nigdy nie kontaktowała się ze mną bezpośrednio.

Idź z tym do Federacji Konsumentów.

--
animka

Data: 2011-04-12 08:22:08