Zemsta jest rozkoszą bogów

Data: 2021-01-16 23:57:33
Autor: Runt
Zemsta jest rozkoszą bogów
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/donald-tusk-jaroslaw-kaczynski-mysli-o-zemscie/dq9yx5t

"Donald Tusk: Jarosław Kaczyński myśli o zemście."

"Tusk podkreślił, że do atakowania przeciwników politycznych PiS angażuje nie tylko prokuraturę, ale też media. - Mając pełną władzę, koncentrują się na tym, jak szczuć na oponentów politycznych, wykorzystując media publiczne. Ja jestem tego przykładem, także moja rodzina. Wiele osób w Polsce jest ofiarami nagonki w mediach publicznych, chociaż nie ma to związku z żadnym śledztwem - powiedział."

"Zdaniem byłego premiera, to trzeba będzie rozliczyć. - Ci, którzy świadomie organizują państwo, prokuraturę i media publiczne do niszczenia przeciwników politycznych powinni i będą odpowiadać, nie tylko politycznie, ale też karnie - stwierdził Tusk."

https://opole.wyborcza.pl/opole/7,35086,22712727,w-brzegu-powstanie-najnowoczesniejsze-wiezienie-w-europie-jaki.html

"W Brzegu powstanie najnowocześniejsze więzienie w Europie. Jaki: "To koło zamachowe gospodarki"

Czy na pewno? ;-)))

--
Runt

Oculum pro oculo dentem pro dente!