[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

Data: 2010-11-23 13:36:12
Autor: Mateusz
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

Data: 2010-11-23 22:02:41
Autor: to
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
begin Mateusz
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

Dokładnie, dwa głupki. Jak już chciał dać nauczkę to mógł zwolnić powoli.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-25 09:16:46
Autor: Artur\(m\)
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cec3a01$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
begin Mateusz

[...]

To znaczy, że nie jeżdżąc po rowach jesteś głupkiem.
Super. To zaliczcie mnie do powyĹźszej grupy.
Nie jeżdże po rowach. Niezależnie jaki palant i ch*j się spieszy.

Data: 2010-11-25 09:29:53
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:icl61j$enl$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

[...]

No dobra. Muszę dodać że to przyśpieszenie przy wyprzedzaniu - było,
więc jest również palantem.
Uniosłem sie:), bo często krytykuje sie że "kapelusze" nie zjezdżają
przed "jeżdżącymi szybko i bezpiecznie".

Data: 2010-11-23 23:39:24
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-23, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

Ten z małego głupszy. Jak już się wyczynia szopki na drodze to wypada
umieć zahamować na prostej drodze...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-23 23:10:07
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Tue, 23 Nov 2010 23:39:24 +0100 osobnik zwany Krzysiek
Kielczewski wystukał:

On 2010-11-23, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:
[...]

a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?
A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze niz hamulce sa w tym SUVie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 07:26:02
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:10:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

Hmm... może przyspieszanie podczas bycia wyprzedzanym?

A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze niz hamulce sa w tym SUVie

Tym bardziej kierownik takiego strucla ma uważać, co robi na drodze.

AK

Data: 2010-11-24 08:18:30
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-23, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze niz hamulce sa w tym SUVie

No to tym bardziej trzeba myśleć.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-24 08:40:25
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 08:18:30 +0100 osobnik zwany Krzysiek
Kielczewski wystukał:

On 2010-11-23, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

znaczy kierownik SUVa kompletna dupa jeżeli powiązana drutem łada jest w stanie przyspieszyć tak by mu przeszkodzić. Przewagę mocy ma ogromną.
--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 00:57:38
Autor: Mateusz
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Tak w ogóle to ten w ładzie dachował nie ? coś mi się wydaje.

Takie kwiatki, jak powiedziałem, to ja widuję w Katowicach jak się z
Giszowca ludzie włączają do ruchu na tym krótkim pasie do rozbiegu w
kierunku na Sosnowiec. Jeszcze czasami jakaś ciota stanie na początku
tego pasa i koniec, usiłuje włączyć się do ruchu w takich
okolicznościach... Kilka razy widziałem jak ktoś tam wymusił, otrąbili
się, a potem ten gość który był sprawcą wymuszenia był narażony na
dzwon w tył auta przed nim, bo kierowiec, na którym wymusił zajeżdżał
mu drogę zjeżdżając na jego pas i gwałtownie hamując.

Jak patrzę na to nagranie to mi się kojarzy z tymi litwinami, którzy
ostatnio u nas szaleją...

Data: 2010-11-24 15:03:32
Autor: kamil d
W dniu 2010-11-24 09:57, Mateusz pisze:
[...]

Ogólnie strasznie ch**owe miejsce a wystarczyło by jechać zgodnie z ograniczeniem lewym pasem żeby wpuścić włączających się, oczywiście w naszych warunkach to nie wykonalne bo zaraz mamy "szypkiego & migającego" 5cm od zderzaka.

--
kamil d

Data: 2010-11-24 09:44:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-24, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Masy też. Po za tym jak widać: wyprzedził.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-24 09:57:14
Autor: Lewis
W dniu 2010-11-24 09:40, masti pisze:
[...]

Co nie zmienia faktu, Ĺźe przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to czyste ku**stwo

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-11-24 09:24:45
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 09:57:14 +0100 osobnik zwany Lewis
wystukał:

a nie zmienia

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-26 23:34:50
Autor: Tomek Kańka
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał(a)
[...]

Naprawdę? Przecież przepis, który tego zabrania jest absurdalny.
Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
ulicy.

--
Tomek

Data: 2010-11-27 21:48:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

Co nie zmienia faktu, że przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to czyste ku**stwo

Naprawdę?

Naprawdę.

Przecież przepis, który tego zabrania jest absurdalny.

Nie jest absurdalny, wręcz przeciwnie.

Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
ulicy.

Spokojnie, pozwala.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 00:13:14
Autor: Tomek Kańka
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Krzysiek Kielczewski <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał(a)
On 2010-11-26, Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

Co nie zmienia faktu, Ĺźe przyspieszanie w momencie bycia wyprzedzanym to czyste ku**stwo

Naprawdę?

Naprawdę.

PrzecieĹź przepis, ktĂłry tego zabrania jest absurdalny.

Nie jest absurdalny, wręcz przeciwnie.

Stosowany literalnie, nie pozwala ruszyć spod świateł na kilku-pasowej
ulicy.

Spokojnie, pozwala.

No to dawaj, opowiadaj jak to zrobić zgodnie z przepisami. Dla ustalenia
uwagi:

"Art. 24. [...]

6. Kierującemu pojazdem wyprzedzanym zabrania się w czasie wyprzedzania
i bezpośrednio po nim zwiększania prędkości. [...]"

Ty ruszasz pierwszy, ja po Tobie ale mam szybszy samochĂłd.

--
Tomek

Data: 2010-11-29 09:58:55
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-29, Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

[...]

Ty ruszasz pierwszy, ja po Tobie ale mam szybszy samochód.

KONWENCJA WIEDEŃSKA o ruchu drogowym.
Art. 11
Pkt. 6.
 Jeżeli mają zastosowanie postanowienia ustępu 5 lit. a) niniejszego
artykułu i natężenie ruchu jest takie, że pojazdy nie tylko zajmują całą
szerokość jezdni przeznaczonej do ruchu w kierunku, w którym się
poruszają, lecz także jadą z szybkością zależną od szybkości
poprzedzającego pojazdu poruszającego się w danym rzędzie, to:
a)bez naruszania postanowień ustępu 9 niniejszego artykułu jazda
pojazdów na jednym pasie ruchu z większą szybkością niż na innym pasie
nie będzie uważana za wyprzedzanie w rozumieniu niniejszego artykułu;

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 10:19:16
Autor: Przembo
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
*Krzysiek Kielczewski* w wiadomości
news:slrnif6qqc.5lg.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl napisał(a):
On 2010-11-29, Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> wrote:
[...]

Tak OT w myśl tego co zacytowałeś zawsze mnie zastanawiało po co stawiano znak zakaz wyprzedzania na dwupasmówkach które schodziły do jednego pasa :) Powód pewnie ten sam co remont sygnalizacji świetlnej w moim mieście krótko po którym usunięto wiele tzw. powtarzaczy, czyli połowe sygnalizatorów :)

Pozdr

Data: 2010-11-29 11:06:11
Autor: Tomek Kańka
On 2010-11-29, Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> wrote:

[...]

 JeĹźeli mają zastosowanie postanowienia ustępu 5 lit. a) niniejszego
[...]

Nie, ale my stoimy _obok_ siebie. Wtedy nie ma poprzedzającego pojazdu i
ten artykuł nie ma zastosowania.

--
Tomek

Data: 2010-12-03 00:55:41
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 29 Nov 2010 00:13:14 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

Ty ruszasz pierwszy, ja po Tobie ale mam szybszy samochód.

Art. 2. przeczytaj definicje wyprzedzania. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-03 00:55:06
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 26 Nov 2010 23:34:50 +0000 (UTC), Tomek Kańka napisał(a):

[...]

POzwala, bez problemu.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 10:01:13
Autor: DoQ
[...]

Dlatego wyprzedził go bez problemu. Nie grzał jak głupi chciał po prostu płynnie wyprzedzić. Gdyby poszedł na czołówkę to frajer z łady rozpłynąłby się w powietrzu i nie byłoby świadka.

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-24 10:02:11
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka po zdaniu kursu PJ?

No to tym bardziej trzeba myśleć.

No wlasnie i ten w SUVie powinien pocwiczyc wyprzedzanie. Majac mozg dla wlasnego bezpieczenstwa powinien nie siedziec na zderzaku lady tylko zrobic sobie bufor, wykorzystac go do rozpedzenia, tak aby po zmianie pasa przy wyprzedzaniu lada nie mial nic do powiedzenia. Skracajac tym samym czas manewru do minimum. Tutaj nagle znalazl sie wszechwiedzacy sedzia i frustrat, wykonawca kary.
Nie raz widzialem jak ludzie kombinuja przy wyprzedzaniu w podobny sposob, rece opadaja. Siedzenie na zderzaku, potem pedal w deche ze zmiana pasa a samochod nie idzie, brakuje konikow albo wyprzedzany przyspiesza nieswiadomie i zonk, zaczynaja sie modly bo np. wysepka sie zbliza ;)

Data: 2010-11-24 01:16:13
Autor: Mateusz
On 24 Lis, 10:02, "Maciek" <konto_fo...@XXXXgazeta.pl> wrote:

[...]

Bufor jest ok, ale kierowiec sobie myśli, że ma potwora pod maską i
jak wciśnie gaz do podłogi bez redukcji to od razu pójdzie jak
burza ;) oczywiście mam na myśli ten przypadek z yt.

Selekcja naturalna będzie działać, zobaczycie w zimie ;) jak kolo w
zimie tak gwałtownie zmieniłby pas na lewy to podejrzewam, że
obróciłoby go w prawo i albo wleciałby tyłem na lewe pobocze drogi
albo przodem na prawe ;)

Data: 2010-11-24 10:19:17
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-24 10:16, Mateusz pisze:

Bufor jest ok, ale kierowiec sobie myśli, że ma potwora pod maską i
jak wciśnie gaz do podłogi bez redukcji to od razu pójdzie jak
burza ;) oczywiście mam na myśli ten przypadek z yt.

Dokładnie. Kierowca łady to zakompleksiony głupek, któremu wydaje się że komuś coś udowodni.

Data: 2010-11-24 11:07:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
DoQ pisze:
[...]

No to widać, "pokazał" SUVowi ;-)...

Oczywiście obydwaj "kierowcy" to debile.

Seco

Data: 2010-11-24 09:24:28
Autor: Myjk
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-24 10:02:11 Maciek

No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka po zdaniu kursu PJ?

Uhm. Czyli jednak mudak za ruliom.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 10:07:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-24, Maciek <konto_forum@XXXXgazeta.pl> wrote:

No a skad masz pewnosc, ze facet z Lady widzial wyprzedzajacego? Moze gadal przez telefon a potem dal po gazie? A moze jechala ta lada jakas blondynka po zdaniu kursu PJ?

To nie jest żadne usprawiedliwienie.

[...]

Blablabla. Wyprzedził, na czołówkę nikomu nie wyjechał, zakręt go nie
zaskoczył.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-24 10:20:50
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

To nie jest żadne usprawiedliwienie.

Owszem, ale to rzeczywistosc, rozne dziwne sytuacje moga zaistniec.

Blablabla. Wyprzedził, na czołówkę nikomu nie wyjechał, zakręt go nie
zaskoczył.

Co nie zmienia faktu, ze niezbyt rozsadnie przeprowadzil ten manewr.

Data: 2010-11-24 16:51:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-24, Maciek <konto_forum@XXXXgazeta.pl> wrote:

To nie jest żadne usprawiedliwienie.

Owszem, ale to rzeczywistosc, rozne dziwne sytuacje moga zaistniec.

Mogą. Ale ja je będę oceniał tak jak powyżej.

Blablabla. Wyprzedził, na czołówkę nikomu nie wyjechał, zakręt go nie
zaskoczył.

Co nie zmienia faktu, ze niezbyt rozsadnie przeprowadzil ten manewr.

Wyprzedzanie to jeszcze ujdzie, tego co później zrobił to już nie będę
komentować...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-25 15:33:41
Autor: hamberg
[...]

widzial, widzial - dlatego troll jeden zjezdzal do srodka jezdni.
Kawal ch... z tego goscia w ladzie. Sam bym pewnie tak nie zahamowal
jak ten z suva tylko zatrzymal sie i opierd... gnoja co mi zagraza na
drodze.

Data: 2010-11-26 09:50:51
Autor: Maciek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
widzial, widzial - dlatego troll jeden zjezdzal do srodka jezdni.

Udowodnij. Rownie dobrze facet mogl byc na bani itd.
Nic pewnego w jego przypadku z filmu nie da sie ustalic.

Data: 2010-11-26 04:40:41
Autor: J.F.
On 2010-11-23, masti <gone@to.hell> wrote:
Ten z małego głupszy. Jak już się wyczynia szopki na drodze to wypada
umieć zahamować na prostej drodze...
a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

Na drodze. A polegało na przyspieszaniu w czasie wyprzedzania.

Albo na hamowaniu zanim sie jeszcze bylo wyprzedzanym.
Bo ten duzy jakos czesto naciska hamulec.

A stara łada powiązana na drut to na pewno ma dużo gorsze spowalniacze
niz hamulce sa w tym SUVie
No to tym bardziej trzeba myśleć.

Byc moze pomyslal, i tylko niegroznie sygnalizowal "za blisko jedziesz".
Ale potem sam za blisko jechal.

J.

Data: 2010-11-25 23:40:24
Autor: Mateusz
On 26 Lis, 04:40, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

Byc moze pomyslal, i tylko niegroznie sygnalizowal "za blisko
jedziesz".
Ale potem sam za blisko jechal.

No dokładnie ! jak mnie by wyprzedził jakiś narwaniec to od razu bym
miał do niego dystans a nie cisnął się na zderzak. Najbardziej to mnie
wkurwiają tacy, którzy jadą w sznurku i wyprzedzają tylko dlatego,
żeby zmienić pozycję/przeskoczyć a jak zjeżdżają do kolumny to jadą
tyle co jechali.

Data: 2010-11-24 19:25:49
Autor: Adam Płaszczyca
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:10:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

Przyśpieszanie kiedy był wyprzedzany. Za to powinno się za jaja wieszać. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 18:35:00
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:25:49 +0100 osobnik zwany Adam
Płaszczyca wystukał:

Dnia Tue, 23 Nov 2010 23:10:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

a gdzie tu było utrudnienie wyprzedzania?

Przyśpieszanie kiedy był wyprzedzany. Za to powinno się za jaja wieszać.

to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości by ładzie udało się przyspieszyć tak by przeszkodzić kierowcy SUVa gdyby umiał jeździć.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 12:42:29
Autor: Adam Adamaszek
On 24 Lis, 19:35, masti <g...@to.hell> wrote:

to jeszcze raz. Zgadzam się z powyższym ale w tym wypadku wyprzedzającym
jest mocny SUV a wyprzedzanym zdrutowana łada. Nie ma takiej możliwości

Mocny SUV? A to nie jest Daewoo Musso, w najlepszym wypadku ponad 10
sekund do setki?

pozdr
AA

Data: 2010-11-24 20:55:54
Autor: masti
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 12:42:29 -0800 osobnik zwany Adam Adamaszek
wystukał:

[...]

skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej
ale trzeba to robić z głową a nie wyjeżdżać na lewo i dopiero mysleć

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 23:18:37
Autor: Maciek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej
ale trzeba to robić z głową a nie wyjeżdżać na lewo i dopiero mysleć

No i dokladnie SUV mogl wyprzedzic Lade bez wysilku tylko z glowa.
Zrobil to jak ciota.

Nie mowiac juz o tym, ze facet z Lady mogl np. nie popatrzec w lusterka podczas gdy SUV go wyprzedzal  np. wcisnal gaz do dechy bo widzial wczesniej goscia siedzacego mu na ogonie i nie chcial byc kapelusznikiem bo naczytal sie pmsu ;)
Powodow jego manewru przyspieszenia moglo byc 1000 niekoniecznie czyste skur...two. Nic specjalnie nie wynika z tego filmu aby przyjac pewniaki jego zachowania.

Data: 2010-11-25 10:14:16
Autor: Myjk
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-24 23:18:37 Maciek

Nic specjalnie nie wynika z tego filmu aby przyjac pewniaki jego zachowania

Faktycznie mało widać co się dzieje przed Ładą, ale zwróć uwagę, jak wcześniej (0:15) "SUV" dyga -- tak jakby Łada deptała po hamulcach.

Może po złości, a może przed nimi było jeszcze jedno auto. "SUV" po wyprzedzeniu mógł zahamwoać z tych samych powodów co wcześniej hamowała Łada. Albo w odwecie, albo dlatego, że ktoś przed nim zahamował.

Niezależnie od tego, oboje się nie popisali.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-25 12:05:33
Autor: Maciek
[...]

Wlasnie. Zbyt duzo albo-albo, wiadomo, ze nic nie wiadomo, oprocz tego, ze gosc w SUVie wyprzedza podejmujac spore ryzyko.

Dla mnie np. najbardziej prawdopodobnym scenariuszem tutaj moze byc to, ze ruch nie odbywal sie plynnie, widac zwolnienia przyspieszenia, calkiem mozliwe, ze z przodu korkowalo sie. Facet SUVa z tych co musza wyprzedzic 2 samochody aby zaoszczedzic 5sekund, dokleil sie do zderzaka Lady, a facet w Ladzie widzac to a majac mozliwosc podgonienia przycisnal, potem nie patrzyl w lusterka tylko na droge. SUV zaczal wyprzedzac, wcisnal sie w mala luke miedzy Lada a kolejnym samochodem. Moglo sie przykorkowac dal po hamulcach aby nie skasowac kogos przed soba. Potem jechal wolno.
Podobna sytuacja moglaby byc z kamerzysta w pierwszych sekundach filmu gdyby Lada przyhamowala.

Data: 2010-11-25 10:19:49
Autor: Myjk
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-24 23:18:37 Maciek

ze facet z Lady mogl np. nie popatrzec w lusterka

To chyba teĹź Lada?
http://www.youtube.com/watch?v=3Du8QkvAqtM ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-25 12:10:16
Autor: Maciek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
To chyba teĹź Lada?
http://www.youtube.com/watch?v=3Du8QkvAqtM

;)

....jak tak dalej pojdzie to  do portretu kapelusznika skodziarza, dojdzie portret speedy gonzalesa z lady ;)

Data: 2010-11-26 10:57:54
Autor: Myjk
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-25 12:10:16 Maciek

hehehehe Tu teĹź (nie)lada wypadek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8xeQ8roYFzQ

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-26 12:23:08
Autor: P.B.
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:57:54 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

hehehehe Tu też (nie)lada wypadek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8xeQ8roYFzQ

Późne żółte było - nie opłacało się temu białemu hamować.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2010-11-26 11:32:53
Autor: Myjk
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-26 12:23:08 P.B.

Późne żółte było - nie opłacało się temu białemu hamować.

Nieznasz się, to było jeszcze wczesne żółte. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-26 14:17:11
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 12:23, P.B. pisze:
Dnia Fri, 26 Nov 2010 10:57:54 +0000 (UTC), Myjk napisał(a):

hehehehe Tu też (nie)lada wypadek ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8xeQ8roYFzQ

Późne żółte było - nie opłacało się temu białemu hamować.

Z tych bardzo ciemnych żółtych :( Moja żona też kiedyś
ruszyła na zielonym, po czym dostała w lewy tył od amatora
jazdy na dowolnym świetle...

Data: 2010-11-25 00:27:37
Autor: Adam Adamaszek
On 24 Lis, 21:55, masti <g...@to.hell> wrote:
> [...]

> sekund do setki?

skoro maluchem dało sie wyprzedzać to tym tymbardziej

Z tym sie jak najbardziej zgadzam.

Pilem do wyrazenia "mocny SUV", ktore w przypadku przedmiotowego
samochodu brzmialo mocno naciaganie. Szczegolnie, ze nietrudno o
kombinacje Skoda Favorit/Daewoo Musso, gdzie Skoda bedzie szybsza (a
dokladniej - miala lepsze przyspieszenie 0-100).

Mocny SUV to np. Cayenne S, albo X5 3.5i...

pozdr
AA

ale trzeba to robić z głową a nie wyjeżdżać na lewo i dopiero mysleć

Data: 2010-11-25 09:54:35
Autor: Cavallino
Użytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

A co ma 0-100 do przyspieszania od 60 czy 80?

Data: 2010-11-26 06:10:25
Autor: Adam Adamaszek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
On 25 Lis, 09:54, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> [...]
>dokladniej - miala lepsze przyspieszenie 0-100).

A co ma 0-100 do przyspieszania od 60 czy 80?

To, ze auto, ktore jest szybsze 0-100 bedzie tez szybsze 80-120, przy
pewnej, niewielkiej tolerancji bledu.

Oczywiscie przy zalozeniu, ze kierowca potrafi korzystac z skrzyni
biegow.

pozdr
AA

Data: 2010-11-27 17:03:00
Autor: Cavallino
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Uzytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f3ee7e42-7ad3-46e1-99c2-53e71ad6be60d24g2000prj.googlegroups.com...
wrote:

> [...]

A co ma 0-100 do przyspieszania od 60 czy 80?

To, ze auto, ktore jest szybsze 0-100 bedzie tez szybsze 80-120

Absolutna nieprawda.
Nie ma takiej zaleznosci.
A czesto jest dokladnie odwrotnie.

Data: 2010-11-27 09:21:52
Autor: Adam Adamaszek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
On 27 Lis, 17:03, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> To, ze auto, ktore jest szybsze 0-100 bedzie tez szybsze 80-120

Absolutna nieprawda.
Nie ma takiej zaleznosci.
A czesto jest dokladnie odwrotnie.

Ok, chetnie sie czegos nowego naucze :)

Podaj prosze konkretny przyklad dwoch samochodow osobowych, dla
ktorych taka zaleznosc nie wystepuje, tzn. jeden bedzie znacznie
lepszy w przyspieszeniu 0-100 km/h, drugi 80-120 km/h.

pozdr
AA

Data: 2010-11-27 20:24:18
Autor: Cavallino
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Uzytkownik "Adam Adamaszek" <cabecao1@gmail.com> napisal w wiadomosci news:

jeden bedzie znacznie
lepszy w przyspieszeniu 0-100 km/h, drugi 80-120 km/h.

Przede wszystkim - o zadnym "znacznie" nie bylo mowy.
Po drugie - tak bedzie np. sytuacji, gdy w jednym aucie dwójka wystarczy do 90/km, a w drugim do 100.

Data: 2010-11-27 14:03:44
Autor: Adam Adamaszek
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
On 27 Lis, 20:24, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

> jeden bedzie znacznie
> lepszy w przyspieszeniu 0-100 km/h, drugi 80-120 km/h.

Przede wszystkim - o zadnym "znacznie" nie bylo mowy.

Bylo. Wczesniej uzylem zwrotu "tolerancja bledu" - sprawdz w googlach,
co to znaczy.

Po drugie - tak bedzie np. sytuacji, gdy w jednym aucie dwójka wystarczy do
90/km, a w drugim do 100.

Co jest wyjatkiem od reguly (aka zaleznosci), o ktorej pisalem.

[...]

Pozwolilem sobie przywrocic cytaty, ktore tak swobodnie wycinasz.

Z mojej strony EOT.

pozdr
AA

Data: 2010-11-28 01:26:40
Autor: Cavallino
[...]

Przede wszystkim uzyles zwrotu niewielka.
Jesli dla Ciebie nastepnym stopniem po niewielka, jest znaczna, to nie ma sensu tego ciagnac, bo nie rozumiesz slów które wypowiadasz.

Po drugie - tak bedzie np. sytuacji, gdy w jednym aucie dwójka wystarczy do
90/km, a w drugim do 100.

Co jest wyjatkiem od reguly (aka zaleznosci), o ktorej pisalem.

Wyjatek zaprzecza regule.
Po drugie jest ich znacznie wiecej.
Chocby porównanie wolnossacego benzyniaka z turdbodieslem.

[...]

No i co w zwiazku z tym?
Dalej to nie ma absolutnie zadnego zwiazku z prawda.
Pamietac nalezy, ze mówimy o Ladzie i SUV-ie.
Zapewne ze sporym silnikiem, który moc bedzie rozwijal tam, gdzie ta Lada zacznie ja tracic.

Data: 2010-11-24 19:53:33
Autor: Przembo
*masti* w wiadomości news:icjlsk$d2m$8news.onet.pl napisał(a):
[...]

A czy to ma jakiekolwiek znaczenie? Kierowca Łady zrobił coś karygodnego, ale na szczęście wszystko się dobrze skończyło. Nie ma wiele gorszych rzeczy jak niczym nie uzasadniona zawiść mogąca doprowadzić do tragedii, gość z suva zachował sie nagannie, ale w gruncie rzeczy nieszkodliwie dla otoczenia, ucierpiał frustrat który jakbym miał zgadywać to podobnych numerów miał na konie bez liku.

Pozdr

Data: 2010-11-24 18:54:42
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 19:53:33 +0100 osobnik zwany Przembo
wystukał:

ale przeczytałeś mój wstęp?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 20:05:40
Autor: Przembo
*masti* w wiadomości news:icjn1i$d2m$11news.onet.pl napisał(a):
[...]

PowtĂłrze i skrĂłce zarazem, czy to ma jakiekolwiek znaczenie?

Pozdr

Data: 2010-11-24 19:09:14
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:05:40 +0100 osobnik zwany Przembo
wystukał:

nieumiejętność czytani jak najbardziej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 20:29:29
Autor: Przembo
*masti* w wiadomości news:icjnsq$d2m$14news.onet.pl napisał(a):
[...]

Widze że nie jesteś w stanie uzasadanić swojego stanowiska, przyznam że Ci się nie dziwie, byłoby to karkołomne. Nie ma związku między stylem wyprzedzania, a zjawiskiem przyśpieszania przez wyprzedzany pojazd, nie moja wina że błądzisz i głupio Ci to przyznać.
A jeśli ktoś myślący by nas czytał to wspomne tylko że ów suv to raczej jest terenówka, może mieć niesamowite przyśpieszenie 13, 14s do 100kmph, niewiele lepiej niż Łada. Hamulce trudno by w Ładzie były lepsze, więc to jedyna rzecz z która trafiłeś.

Pozdr

Data: 2010-11-24 20:07:45
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:29:29 +0100 osobnik zwany Przembo
wystukał:

[...]

O'RLY?

Data: 2010-11-24 21:16:39
Autor: Przembo
*masti* w wiadomości news:icjrah$d2m$17news.onet.pl napisał(a):
[...]

Dziękuje, więcej nie trzeba, nikt nie będzie miał wątpliwości że nie masz nic do powiedzenia w temacie.

Pozdr

Data: 2010-11-24 20:37:27
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 21:16:39 +0100 osobnik zwany Przembo
wystukał:

[...]

skoro nie umiesz uzasadnic swojego zdania.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 20:17:04
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 19:53:33 +0100, Przembo napisał(a):

jak niczym nie uzasadniona zawiść mogąca doprowadzić do tragedii, gość z suva zachował sie nagannie, ale w gruncie rzeczy nieszkodliwie dla

Nagannie? W sumie skąd wiesz, przed czym on hamował?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 20:33:37
Autor: Przembo
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
*Adam Płaszczyca* w wiadomości news:c1.01.3NVtb7$JECmike.oldfield.org.pl
napisał(a):
[...]

Film nie pozwala tego potwierdzić jednakże z dużą dozą prawdopobodieństwa, granicząca wręcz z pewnościa:), rzekłbym że nie widzieliśmy hamowania tylko "chamowanie"*... A teraz z tego się wycofam i przyznam Ci że faktycznie może coś mu pod koła wyskoczyło :)

* - z pozdrowieniami dla Jarka W. i jego poprawnej ortograficznie córy :)

Pozdr

Data: 2010-11-24 21:52:23
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 20:33:37 +0100, Przembo napisał(a):

[...]

Przede wszystkim - ten z tyłu ma obowiązek jechać tak, żeby w razie
hamowania awaryjnego poprzedzajacego go pojazdu również zdążył wyhamować. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 20:16:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 18:35:00 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

Owszem, jest. --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 19:19:49
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 20:16:36 +0100 osobnik zwany Adam
Płaszczyca wystukał:

Owszem, jest.

sorki Adaś, ale chrzanisz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 21:53:31
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 19:19:49 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

Zero cherzanienia. Wystarczy, że będzie coś jechało z przeciwka, a
wyprzedzajacy zostawił sobie niewielki margines. Od razu uprzedze, że
przewidywanie, że wyprzedzany złamie przepisy nie jest wymagane.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 21:43:03
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 21:53:31 +0100 osobnik zwany Adam
Płaszczyca wystukał:

[...]

dużo chrzanienia. nawet wół wyprzedzi ładę jak umie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-24 23:57:28
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-24 22:43, masti pisze:

[...]

Jeśli łada niespodziewanie zredukowała 2 biegi w dół, a gość ocenił sytuację i przygotował się do spokojnego wyprzedzania bez redukcji to droga jego wyprzedzania wydłużyła się dość znacznie. To samo może zaskoczyć kierowcę dowolnego mocnego i szybkiebo samochodu.

Data: 2010-11-24 23:17:32
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 23:57:28 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

[...]

to moĹźe niech nie wyprzedza jak nie umie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-25 11:43:17
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-25 00:17, masti pisze:

[...]

Mam rozumieć że bezwzględnie zawsze redukujesz parę biegów w dół i nabierasz rozpędu 100m wcześniej żeby wyprzedzany nie miał szans?

Data: 2010-11-25 11:11:16
Autor: masti
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Dnia pięknego Thu, 25 Nov 2010 11:43:17 +0100 osobnik zwany DoQ wystukał:

a Ty nie?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-11-25 12:20:59
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-25 12:11, masti pisze:

Mam rozumieć że bezwzględnie zawsze redukujesz parę biegów w dół i
nabierasz rozpędu 100m wcześniej żeby wyprzedzany nie miał szans?
a Ty nie?

Skoro sytuacja pozwala na sprawne wyprzedzenie bez wykonywania tych czynności to po co??

Data: 2010-11-25 22:11:22
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 21:43:03 +0000 (UTC), masti napisał(a):

[...]

W sytuacji, kiedy z naprzeciwka jedzie sznurek aut?

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-25 13:16:18
Autor: shaman
W dniu 2010-11-24 19:35, masti pisze:
[...]

A niby gdzie jest napisane, że Ladzie nie wolno mieć przyspieszenia zbyt dobrego jak na hamulce którymi dysponuje? I gdzie jest napisane, że każdy byle jaki SUV musi mieć takiego kopa, żeby żadna Lada nie była mu w stanie podskoczyć?

Poluzuj trochę ściągacz w czapeczce i popatrz na świat bardziej otwarcie. Mi kiedyś trabant tak odjechał na światłach, że oczy przecierałem ze zdumienia - a ja nigdy nie marudzę światłach.

PZDR
Shaman

Data: 2010-11-25 14:46:35
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-25 13:16, shaman pisze:
(...)
Poluzuj trochę ściągacz w czapeczce i popatrz na świat bardziej
otwarcie. Mi kiedyś trabant tak odjechał na światłach, że oczy
przecierałem ze zdumienia - a ja nigdy nie marudzę światłach.

Karton to był mistrzowski sprzęt :)

Data: 2010-11-24 07:53:11
Autor: Myjk
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-23 22:36:12 Mateusz

U nas też się widuje podobne kwiatki.

Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 09:10:15
Autor: Ariusz
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-24 08:53, Myjk pisze:
2010-11-23 22:36:12 Mateusz

U nas też się widuje podobne kwiatki.

Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

Jechałem sobie stałą prędkością (około 120) po czym dojechałem do pewnego samochodu (jechał około 100), wyprzedziłem i jechałem dalej 120. Ten za chwilę mnie wyprzedził po czym zwolnił do 100, jechałem za nim kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać - kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten "buc" również zaczął zwalniać nie dając mi zjechać na prawy pas. Nawet jadący z naprzeciwka samochód nie dał mu do myślenia dopiero moje ostre hamowanie pozwoliło wcisnąć się na prawy pas

Ariusz

Data: 2010-11-24 09:15:07
Autor: Myjk
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-24 09:10:15 Ariusz

> Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)
A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

Oczywiście, jest takich buców na pęczki.
Ale nie widziałem, żeby ktoś w krzakach wylądował.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 10:13:32
Autor: Przembo
*Ariusz* w wiadomości news:icih97$dhe$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Widziałem taką scenke, byłbym pierwszym który by w razie czego zeznawał że wyprzedzający ratował życie swoje i jadącego z naprzeciwka spychając "fajtera" na drzewo. Jakbym miał czas na przyśpieszenie i hamowanie to miałbym czas by przewartościować wartość życia pasażerów auta własnego i jadącego z przeciwka, zakompleksiony koleś z prawej byłby niżej na szali. W takich sytuacjach czas wydaje się zwalniać, więc jest szansa. Mnie spotkała mniej drastyczna sytuacja bo nic nie jechało z przeciwka... niestety nie dysponowałem autem by dokńczyć więc przerwałem manewr kopniakiem w hamulec, gość przede mna oczywiście też zaham... zachamował choć nie gwałtownie i wlekliśmy się dalej razem z jego prędkością, widać to jedyne co się takim w życiu udaje, troche to smutne...

Pozdr

Data: 2010-11-24 11:41:38
Autor: Axel
"Ariusz" <ariuszn@poczta.onet.pl> wrote in message

kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać - kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten

Mialem kilka razy podobna sytuacje, zwlaszcza jak wyprzedzany mial "lepszy" samochod. Kiedys facet jadacy Trans Sportem zaczal przyspieszac, bo wyprzedzalem go Unochodem. Jak sie zaczely konczyc mozliwosci auta - wlaczylem kierunkowskaz w prawo i zaczalem zjezdzac wracajac na swoj pas (bylem wysuniety o maske przed wyprzedzanego). Kierowca Pontiaca od razu znalazl pedal hamulca...

--
Axel

Data: 2010-11-24 08:02:19
Autor: Tomek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

niestety, nie dalej jak w niedziele dwoch panow przede mna sie tak zabawialo. Jeden chcial wyprzedzic (chwile wczesniej mnie tez wyprzedzil po czym zwolnil - nie, nie utrudnialem mu), drugi przyspieszyl, wyprzedzanie sie nie udalo, za to ten co blokowal z 70 zwolnil do 40-50 na odcinku gdzie wyprzedzic juz sie nie da i tak jechalismy sobie pare km. Smaczku calej sytuacji dodaje fakt, ze i jeden i drugi pan byl w wieku 60  z duzym plusem :) Chyba taki sposob na podniesienie sobie tetna po nudnym kazaniu na mszy.

--
Tomek

Data: 2010-11-24 19:25:27
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 23 Nov 2010 13:36:12 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

IMO przyśpieszanie w czasie bycia wyprzedzanym to nieporównywalnie większa
bucówka od użycia hamulców... --
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 20:52:36
Autor: robertcb
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie r&ecirc;ce opadaj&plusmn;... jeden drugiego wart. U nas te&iquest; si&ecirc; widuje
podobne kwiatki.

powinien był walic w d... tego SUV-a

Data: 2010-11-24 21:54:42
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 24 Nov 2010 20:52:36 +0100, robertcb@poczta.onet.pl napisał(a):

Normalnie r&ecirc;ce opadaj&plusmn;... jeden drugiego wart. U nas te&iquest; si&ecirc; widuje
podobne kwiatki.

powinien był walic w d... tego SUV-a

To inna sprawa. Zazwyczaj zamiast w miarę bezpiecznie walić w d.. większość
ludzi usiłuje uniknąć kolizji za wszelką cenę, na przykłąd kosząc ludzi na
poboczu.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-11-24 22:22:25
Autor: m4rkiz
?Użytkownik <robertcb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1195.00000035.4ced6d04@newsgate.onet.pl...
[...]

poniewaz bo? mial czyste pobocze na ktorym chyba bez wiekszej szkody
sie zatrzymal (a przynajmniej mogl gdyby nie pokrecil za ostro), a tak
skasowalby conajmniej swoje auto, zarobil mandat i powaznie zaryzykowal
swoje zdrowie

Data: 2010-11-25 11:22:15
Autor: elmer radi radisson
On 2010-11-23 22:36, Mateusz wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

Tak w kwestii formalnej - ten z suva nawet sobie nie zadal trudu
wlaczenia kierunkowskazu przed rozpoczeciem wyprzedzania. Ale moze u nich nie wypada ;). Ogolnie po calosci niezly kowbojski teatrzyk.

--

memento lorem ipsum

Data: 2010-11-25 21:55:02
Autor: Jaroslaw Berezowski
Dnia Thu, 25 Nov 2010 11:22:15 +0100, elmer radi radisson napisał(a):

Ogolnie po calosci niezly kowbojski teatrzyk.
No kierunkowskazy to sa dla ciot :)
Generalnie, jak obejrzec inne filmiki z related, to widac, ze bracia Slowianie, tylko maja w odroznieniu od nas kilka zapasowych zywotow. Czerwone to tylko taka sugestia:)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2010-11-29 22:27:30
Autor: J.F.
On Thu, 25 Nov 2010 11:22:15 +0100,  elmer radi radisson wrote:
Tak w kwestii formalnej - ten z suva nawet sobie nie zadal trudu
wlaczenia kierunkowskazu przed rozpoczeciem wyprzedzania. Ale moze u nich nie wypada ;)

A po cholere ? Zeby ten drugi mu nie zajechal drogi w czasie
wyprzedzania ? J.

Data: 2010-11-26 00:18:01
Autor: Michał
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3DgVUziXovAUM&feature=3Dplayer_embedded

Normalnie r=EAce opadaj=B1... jeden drugiego wart. U nas te=BF si=EA widuje
podobne kwiatki.

A wg polskich przepisów jak by ta Łada czy Skoda wjechała w tył
to była by wina skody czy SUVa ?

Zajechanie to jest czy niewłaściwa odległość ?

pozdrawiam.

Data: 2010-11-25 23:36:42
Autor: Mateusz
On 26 Lis, 01:18, " Michał" <m...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> napisa (a):

>http://www.youtube.com/watch?v=3DgVUziXovAUM&feature=3Dplayer_embedded

> Normalnie r=EAce opadaj=B1... jeden drugiego wart. U nas te=BF si=EA widuje
> podobne kwiatki.

A wg polskich przepis w jak by ta ada czy Skoda wjecha a w ty
to by a by wina skody czy SUVa ?

Zajechanie to jest czy niew a ciwa odleg o ?

Z tego co mi wiadomo to zawsze ten kto robi sobie parking na tyle
innego samochodu jest winny.

Data: 2010-11-26 08:55:45
Autor: Przembo
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
*Mateusz* w wiadomości
[...]

Jakbyś zamienił" zawsze" na "przeważnie" to by się zgadzało.

Pozdr

Data: 2010-11-26 03:18:25
Autor: Mateusz
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
On 26 Lis, 08:55, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:

Jakby zamieni " zawsze" na "przewa nie" to by si zgadza o.

Możesz mieć rację, ale kilka razy znajomi mieli takie przygody i
ZAWSZE dostawali mandat za niezachowanie należytej odległości.

Data: 2010-11-26 14:02:57
Autor: Przembo
news:9c493245-c7ce-49b8-98cd-7d4574f335d9w21g2000vby.googlegroups.com napisał(a):
Możesz mieć rację, ale kilka razy znajomi mieli takie przygody i
ZAWSZE dostawali mandat za niezachowanie należytej odległości.

Nie ma możliwości zachowania bezpiecznego odstępu w chwili gdy ktoś Ci zajeżdża droge i hamuje bo się światło zmieniło lub coś wybiegło pod koła. Policjanci analizują ciąg przyczynowo-skutkowy, jeśli mamy taki przypadek i świadka to nie będzie mandatu, a uderzony w tył będzie winnym kolizji :)

Pozdr

Data: 2010-11-26 05:18:23
Autor: Mateusz
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
On 26 Lis, 14:02, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:

Nie ma mo liwo ci zachowania bezpiecznego odst pu w chwili gdy kto Ci
zaje d a droge i hamuje bo si wiat o zmieni o lub co wybieg o pod ko a.
Policjanci analizuj ci g przyczynowo-skutkowy, je li mamy taki przypadek i
wiadka to nie b dzie mandatu, a uderzony w ty b dzie winnym kolizji :)

hmmm, co do mandatu to nie wiem, pewnie masz rację. Jeżeli chodzi o
ten bezpieczny odstęp - powiem Ci, że trochę widziałem takich akcji,
nie były zakończone jakąś kolizją ale dla mnie to wygląda tak, że ktoś
Ci siedzi na zderzaku, wyprzedza, pakuje Ci się na przedni zderzak i
ty tym momencie już jesteś wkurwiony dlatego tez mu siedzisz na
zderzaku zamiast jechać wolniej.

Zerknij na filmik, policz sobie ile sekund gościu z łady miał na
zwiększenie dystansu jak został wyprzedzony. Moim zdaniem miał co
najmniej 7s. wystarczyłoby zdjęcie nogi z gazu... tak na moje oko.
Nachodzą mnie wątpliwości czy faktycznie gość  z tego większego auta
specjalnie mu przyhamował. Przecież jakby chciał to zrobić specjalnie,
to by wcisnął od razu hamulec po wyprzedzaniu.

Data: 2010-11-26 15:04:36
Autor: Przembo
news:c728b798-5be2-4d3d-b171-fe1e53178155w18g2000vbe.googlegroups.com napisał(a):
[...]

Jak widze takiego skoczka to nieraz w trakcie wyprzedzania zdejmuje noge z gazu jak jest gęsto, jezdnia to nie miejsce walki jak sądzi masti w tym wątku, nie ma powodów do oburzenia się jak ktoś kogoś wyprzedzi :)

[...]

Według mnie z tego filmu nie wynika wszystko na 100%, ale ja obstawiam że kierowca Łady to frustrat, który się właśnie "oburzył" że ktoś miał czelność go wyprzedzić, czasu miał bardzo dużo by zwiekszyć odstęp, więc wg. polskiego prawa miałby marne szanse by się obronić.

Pozdr

Data: 2010-11-26 14:14:40
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 26 Nov 2010, Przembo wrote:

Nie ma możliwości zachowania bezpiecznego odstępu w chwili gdy ktoś Ci zajeżdża droge i hamuje bo się światło zmieniło
lub coś wybiegło pod koła.
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Policjanci analizują ciąg przyczynowo-skutkowy, jeśli mamy taki przypadek
i świadka to nie będzie mandatu, a uderzony w tył będzie winnym kolizji :)

  Podkreślony przypadek jest takim samym generalizowaniem jak teza
że to wjeżdżający będzie winien ;)
(dajmy na to: "coś" ma postać krowy pędzonej przez poganiacza)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-11-26 15:00:12
Autor: Przembo
Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
*Gotfryd Smolik news* w wiadomości
news:Pine.WNT.4.64.1011261412390.3040quad napisał(a):
[...]

Jeśli Cię dobrze zrozumiałem to nie do końca się zgodze, jeśli poprzedzającemu auto wyskoczy ufo zza drzewa to jadący z tyłu winien zachować odstęp pozwalający na uniknięcie kolizji, takie osobliwe przewidywanie wystąpienia sytuacji nieprzewidywalnej :) Jeśli pojazd bezpośrednio przed Ciebie wjedzie i od razu zahamuje to nie masz szans, generalizowanie nie ma znaczenia :)

Pozdr

Data: 2010-11-26 08:48:07
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26,  Michał <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

W przepisach jest tak:

2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
   2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub
jego utrudnienia;
   3. utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie
hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

Interpretować te przepisy można na parę sposobów :)

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 11:07:09
Autor: kamil

"Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> wrote in message news:slrnieuphr.evu.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...
On 2010-11-26,  Michał <mttj@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
[...]

"Sarna wyskoczyla na droge i musialem zahamowac awaryjnie, nie bylo czasu na ogladanie sie w lusterka bo poboczem wlasnie szla grupa grzybiarzy i nie chcialem doprowadzic do tragedii".

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-26 13:13:40
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, kamil <kamil@spam.com> wrote:

W przepisach jest tak:

[...]

To kto jakie ma szanse na udowodnienie swojej racji to inna sprawa.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 13:34:31
Autor: kamil

On 2010-11-26, kamil <kamil@spam.com> wrote:

W przepisach jest tak:

[...]

Slowo twoje przeciwko slowie kogos, kto nie zachowal odpowiedniego dystansu. Raczej przesadzone.. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-26 15:06:38
Autor: Przembo
On 2010-11-26, kamil <kamil@spam.com> wrote:
W przepisach jest tak:
[...]

U znajomego wystarczył 1 niespokrewniony świadek, tam było wjechanie w tył auta zmieniającego pas jak się zaświeciło pomarańczowe światło. Pojazd z przodu nie dał szans temu z tyłu, do czasu przyjazdu policji też gość był pewien że winny zostanie uznany mój znajomy bo miał zachować odstęp :)

Pozdr

Data: 2010-11-26 21:07:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, kamil <kamil@spam.com> wrote:

To kto jakie ma szanse na udowodnienie swojej racji to inna sprawa.

Slowo twoje przeciwko slowie kogos, kto nie zachowal odpowiedniego dystansu. Raczej przesadzone.. :)

Równie dobrze może być słowo zajeżdżającego drogę przeciw zniszczeniom
samochodów i zeznaniom dwóch świadków z samochodów z tyłu, o
przypadkowej kamerce nie wspominając. Ale powtórzę: pytanie było o inne
zagadnienie.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

PS: Jakbyś używał polskich literek to by było łatwiej Cię zrozumieć.

Data: 2010-11-26 20:32:24
Autor: topek
W dniu 2010-11-23 22:36, Mateusz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.
A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-11-26 20:46:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 20:32, topek pisze:
[...]

Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
który był złośliwie spowalniany itd...

Ręce opadają...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 21:10:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
który był złośliwie spowalniany itd...

Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 21:24:39
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 21:48:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem.

Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva.

Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze,

Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
czepiać.

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 22:00:19
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Znaczy się już zmieniasz zeznania. Dodam od siebie, że jeżeli
zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze,

Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
czepiać.

Jak najbardziej jest - widać to zresztą na filmie. Wielu takich
na drogach. Jedzie za kimś z lewymi kołami na osi/poza osią jezdni
na zderzaku.

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Cóż, teoretyzowanie dla zasady pozostawię Tobie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 23:01:11
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

Znaczy się już zmieniasz zeznania.

Nie, nie zmieniań zeznań. Po prostu wcześniej pisałem tylko o mojej
ocenie kierowcy z Łady - myślałem, że nie ma co oceniać kierowcy SUVa.

Dodam od siebie, że jeżeli
zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

Zagalopowałeś się. Kwestia utrudniania wyprzedzania nie ma nic wspólnego
z ewentualnym powodem gwałtownego hamowania po wyprzedzaniu.

[...]

I co takiego niebezpiecznego zrobił przed i w trakcie wyprzedzania?

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Cóż, teoretyzowanie

To nie jest teoretyzowanie. Jak się utrzymuje bezpieczny dystans od
pojazdu przed nami i ktoś nam w to miejsce wjeżdża to *trzeba* od razu
sobie ten bezpieczny dystans przywrócić.
 dla zasady pozostawię Tobie.

Bez głupich adpersonamów nie potrafisz?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 09:31:09
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Nie kręć:
<cite>
> Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem.
</cite>

Tutaj masz swoje porównanie kretynizmu obydwu kierowców.

[...]

Mylisz się - z filmu nie wynika, że kierowca łady celowo i złośliwie
utrudniał wyprzedzanie, ponieważ za mało widać z przodu.

[...]

Standardowo - jedzie na zderzaku, bez stosownego marginesu
bezpieczeństwa, do tego ograniczając innym widoczność.

[...]

Jak najbardziej teoretyzowanie i próba przenoszenia odpowiedzialności
za zachowania bandy idiotów na ludzi, którzy utrzymują stosowny
margines bezpieczeństwa. Kretyn wjeżdża na grubość kurzu na lakierze
(on się zmieści), a człowiek ma deptać po hamulcu jeszcze patrząc,
czy przypadkiem i jemu ktoś w dupę nie wjedzie.

  dla zasady pozostawię Tobie.

Bez głupich adpersonamów nie potrafisz?

Powyższe to właśnie głupi adpersonam - ja tylko stwierdziłem fakt, że
takie teoretyzowanie dla zasady pozostawię Tobie.

Data: 2010-11-29 10:07:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

> [...]

równorzędnym kretynem.
</cite>

Tutaj masz swoje porównanie kretynizmu obydwu kierowców.

Nie manipuluj, to napisałem juz po tym jak zacząłeś krytykujących
kierowcę Łady ustawiać na pozycji obrońców kierowcy z SUVa.

[...]

Niecelowo przyspieszył. LOL.

[...]

To nie jemu zabrakło marginesu.

do tego ograniczając innym widoczność.

LOL.
[...]

Tak, tak. "Ja tu miałem bezpieczną odległość i będę jechał tak jakbym
nadal miał". Typowe kapelusznictwo nie mające nic wspólnego z bezpieczną
jazdą.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 10:43:20
Autor: Artur Maśląg
[...]

LOL - jak złapię cię za rękę, to powiedz, że nie twoja...

[...]

Skoro tak, to pokaż mi, gdzie tam widzisz włączony kierunkowskaz tego
z daewoo.

[...]

Nie, nie, skąd. Ciekawe czemu ci z przodu zjeżdżali na pobocze (za
linię).

do tego ograniczając innym widoczność.

LOL.

LOL? Ciekawe ile widzisz w lusterku, albo przed sobą, jeżeli ci taki
baran zasłania widoczność? Że już nie wspomnę o sytuacji, kiedy
mam włączony kierunkowskaz, a ten za mną stwierdzi, ze jest szybszy
i to jednak on na mnie wymusi schowanie się, a nie umożliwi mi wykonanie
manewru.

[...]

Tak, tak, z całą pewnością taki sens miała moja wypowiedź.

Typowe kapelusznictwo nie mające nic wspólnego z bezpieczną
jazdą.

Tak, tak , masz rację. To ja wolę swój kapelusz niż te tendencyjne
interpretacje, które mają na celu tworzenie podstawy do kolejnego
teoretyzowania. Pożytek z tego niewielki, ale jak ktoś lubi...

Data: 2010-11-27 00:01:40
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-26 21:24, Artur Maśląg pisze:
Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

aaaa czyli jak spotkamy się na drodze, postanowisz mnie wyprzedzić ja z kolei w tym czasie zacznę przyśpieszać to pewnie będę gosciem a Ty kretynem??

Data: 2010-11-29 09:39:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-27 00:01, DoQ pisze:
[...]

Świat nie jest binarny - jeżeli zrobisz to złośliwie by utrudnić mi
wyprzedzanie to owszem, będziesz kretynem. W innych sytuacjach może
być różnie.

Data: 2010-11-29 10:53:43
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icvoru$ug7$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Pare miesięcy temu jechałem jakimś toczydłem, zapragnąłem wyprzedzić zawalidroge Fieste 1.1, której kierowca nagle dał w palnik, a jak za niego zjechałem jechał dalej max 40kmph. Jak ocenisz postawe tego kierowcy? Dla mnie nie ma znaczenia czy ma kompleks, czy po prostu ma specyficzny styl jazdy połączoby z bardzo niebezpiecznym nawykiem niekorzystania z lusterek, efekt końcowy był taki sam.

Pozdr

Data: 2010-11-29 16:13:26
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 09:39, Artur Maśląg pisze:

[...]

Wiec ten ładziarz jest kretynem czy nie?

Data: 2010-11-29 20:37:59
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 16:13, DoQ pisze:
[...]

Nie wiem czy jest, nie wiem czy był. Z materiału tak naprawdę wiele nie
wynika w tej materii, ponieważ specjalnie nie widać co było przed ładą.
Dodatkowo ciężko ocenić z perspektywy tej kamery jak wyglądało
faktyczne 'utrudnianie przez zwalnianie i przyśpieszanie'. Widać za to
dość dobrze, że kierowca daewoo wyprzedził ładę bez sygnalizacji
manewru po czym dość gwałtownie zahamował - najprawdopodobniej by
utemperować kapelusza. Zwróć uwagę na ~0,32 - przed ładą coś jechało
i ciężko stwierdzić, czy kierowca łady nie chciał tego wyprzedzić
wcześniej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 20:47:28
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 20:37, Artur Maśląg pisze:

[...]

To nie ma znaczenia co było przed nim, przyśpieszał w momencie kiedy był wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.

faktyczne 'utrudnianie przez zwalnianie i przyśpieszanie'. Widać za to
dość dobrze, że kierowca daewoo wyprzedził ładę bez sygnalizacji
manewru po czym dość gwałtownie zahamował - najprawdopodobniej by

Sygnalizacja w tym momencie nie ma nic do rzeczy, łada przyspieszala w momencie kiedy suv wykonywal juz manewr wyprzedzania jadac lewa strona jezdni.

utemperować kapelusza. Zwróć uwagę na ~0,32 - przed ładą coś jechało
i ciężko stwierdzić, czy kierowca łady nie chciał tego wyprzedzić
wcześniej.

Chciał wyprzedzić wcześniej, ale już nie chciał spojrzeć w lusterko czy nie utrudni komuś manewru wyprzedzania? To też nie jest argument na korzyść ładziarza.

Data: 2010-11-29 21:05:34
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 20:47, DoQ pisze:
[...]

Nie, no skąd.

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.

Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie
wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

[...]

Bardzo przepraszam - manewry się sygnalizuje, a do tego nie widać co
kierowca łady robił w tym czasie - samochody są zasłonięte przez
daewoo.

[...]

Ty tak na poważnie? Gość z daewoo przyspawał się gościowi z łady do
zderzaka i niezależnie od tego co ten by robił i tak by wyprzedził,
uznając, że ma 'lepszy' samochód, albo że mu więcej wolno.
Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 21:17:01
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 21:05, Artur Maśląg pisze:

[...]

Tzn. co chcesz przez to powiedzieć? Uzależniasz wjechanie wyprzedzającemu przed maskę od tego co masz przed sobą?

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.
Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie

Ja widzę, wystarczy obejrzeć film.

wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

Skoro miał wyprzedzać, dlaczego ten wzór cnót w ładzie nie włączył kierunkowskazu i nie upewnił się czy ktoś go wyprzedza?

[...]

Aha, jak widzisz w lewym lusterku samochód to przyglądasz się kierunkowskazom i ładujesz się przed niego czy jednak odpuszczasz wyprzedzanie?

[...]

Aaaa tu Cię boli. "Przyspawał się" do zderzaka, więc kapelusz za karę nie pozwoli się wyprzedzić. Przytemperuje cwaniaka pokazując siłę swoich 70 koni.

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

Spotkałem, ale mimo to nie ładuje mu się przed maskę i nie przyśpieszam.

Data: 2010-11-29 21:46:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 21:17, DoQ pisze:
[...]

Nie bardzo - jeżeli przed wyprzedzanym nie było wystarczająco
miejsca, to raczej wyprzedzać go nie należy.

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.
Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie

Ja widzę, wystarczy obejrzeć film.

No cóż - jeżeli oglądaliśmy ten sam film, to widzieć tego nie
mogłeś, ponieważ daewoo zasłaniało ładę.

wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

Skoro miał wyprzedzać, dlaczego ten wzór cnót w ładzie nie włączył
kierunkowskazu i nie upewnił się czy ktoś go wyprzedza?

No właśnie - daewoo zasłania ładę, a żeby wyprzedzać, to winien
wcześniej sygnalizować chęć wykonania manewru. Daewoo tego nie
robi, a łady nie widać.

[...]

To zależy od sytuacji. Osobiście patrzę wcześniej i przyznam się
szczerze, że bardzo nie lubię, jak ktoś próbuje na mnie wymusić
swój manewr wyprzedzania, choć ja czekam dłużej na takową możliwość
i stosownie sygnalizuję.

[...]

Nic mnie nie boli. Mało tego, że muszę zwracać uwagę na to co się
dzieje z przodu, to jeszcze muszę w lusterku obserwować debilne
zachowania kmiota, którego w ogóle nie interesują zasady ruchu - on
sobie wyprzedza i już.

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

Spotkałem, ale mimo to nie ładuje mu się przed maskę i nie przyśpieszam.

He, he, he. Nie wiem jak to jest, ale ludzie tutaj wpadają w różne
skrajności - albo tępią cwaniaków do upadłego, albo im nagle w cudowny
sposób odpuszczają. Stojąc w korku też pewnie wpuszczasz wszystkich
jadących poboczem, na prost prawoskrętem itd.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 22:23:06
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 21:46, Artur Maśląg pisze:
[...]

W tym przypadku było całkiem dużo miejsca...

[...]

No skoro tak stawiasz sprawę, to skąd wiesz że ten przed daewoo nie zahamował?

[...]

Czy zachowanie kierowcy daewoo wskazuje na zamiar turlania się 100m za ładą, czy może jednak ewidentnie przymierza się do wyprzedzania?

[...]

Od 28 sekundy widać doskonale ładę, nic nie miga.

> [...]
szczerze, że bardzo nie lubię, jak ktoś próbuje na mnie wymusić
swój manewr wyprzedzania, choć ja czekam dłużej na takową możliwość

Dlatego trzeba w takiej sytuacji koniecznie przyśpieszyć, żeby się czasem napaleniec nie wcisnął. Najlepiej tak żeby wyrżnął czołowe z kimś bogu ducha winnym.

[...]

No patrz, trzeba patrzeć w lusterka i jednocześnie jechać do przodu ;)
ATSD obserwowanie w lusterku włączonego kierunkowskazu samochodu jadącego z lewej już Ci nie przeszkadza?:)

[...]

He he he, nie dość że jedzie szybciej to jeszcze chce wyprzedzać - a to cwaniaczek jeden! ORMO powinno natychmiast zatrzymać mu PJ! ;)

Data: 2010-11-29 22:38:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 22:23, DoQ pisze:
[...]

To chyba jednak inny materiał widziałeś - na tym z linku
niestety tego nie widać.

[...]

Ile razy już o tym pisałem?

[...]

Z punktu widzenia kierowcy jadącego przed nim?

[...]

No, do tego zjechał bliżej prawej krawędzi.

> [...]

Dlatego trzeba w takiej sytuacji koniecznie przyśpieszyć, żeby się
czasem napaleniec nie wcisnął. Najlepiej tak żeby wyrżnął czołowe z kimś

Nie ma takiej implikacji - to Twój pomysł.

[...]

Mi generalnie to niewiele przeszkadza, niemniej zdecydowanie jestem
przeciwny akceptacji debilnych zachowań, jakimi popisał się kierowca
daewoo.

[...]

Znów napiszę, że świat binarny nie jest i niby te same zachowania
można zakwalifikować zupełnie inaczej, zależnie od konkretnej sytuacji.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-02 20:15:24
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
[...]

Ależ widać.

Chyba powinieneś się wybrać na badania medyczne bo słabo z Twoim wzrokiem i możesz stanowiśc zagrożenie na drodze ;)

\SK

Data: 2010-11-26 21:16:03
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icp2rl$c24$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

A spotkała Cie kiedyś taka sytuacja gdy wyprzedzany z niewiadomych przyczyn pragnał byś ugrzęzł na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku? Tak się zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...
Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz. Przyspieszanie w trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś użył nie sprowadzisz do spowalniania.

Pozdr

PS.

Data: 2010-11-26 21:21:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 21:16, Przembo pisze:
[...]

Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

Tak się zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...

Ręce opadają choćby z Twoich komentarzy i bardzo 'dokładnej' analizy
filmiku. Dopatrujecie się nie wiadomo czego w zachowaniu kierowcy
łady, ale ten z suva jest ok... Typowe.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.

Oglądałem.

Przyspieszanie w
trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś
użył nie sprowadzisz do spowalniania.

LOL - znaczy jak przyspieszał (co sugerujesz) to już nie spowalniał?
Dobre, dobre....

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-27 00:55:47
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icp4rs$iq2$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Jakbym Cię tu spotkał pierwszy raz z miejsca bym uwierzył.

[...]

Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten bardziej szkodliwy oberwał.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.
Oglądałem.

I nic nie zauważyłeś? Typowe.

[...]

Wskaż prosze gdzie twierdziłem że spowalniał, bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem. Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca Łady to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

Pozdr

Data: 2010-11-29 09:09:21
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-27 00:55, Przembo pisze:
(...)
Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten
bardziej szkodliwy oberwał.

O to to - ten z łady bardziej szkodliwy.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.
Oglądałem.

I nic nie zauważyłeś? Typowe.

Wiele zauważyłem, ale niekoniecznie interpretacja musi być zgodna
z trendem tu panującym.

[...]

Proszę bardzo:
<cite>
[...]

Skoro przyśpieszając spowodował ugrzęźnięcie kierowcy za nim, to
chyba oczywiste, że przyśpieszając powodował spowalnianie kierowcy
z tyłu.

> bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem.

Nie odwracam kota ogonem, tym bardziej więc nie mogę robić tego
nieumiejętnie.

Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca
Łady to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

He, he, he - zupełnie jak polityk z pewnej partii. Z góry przyjmuje
jakieś ograniczone założenia i reszta go nie interesuje. Masz rację,
przy takim podejściu z Twojej strony dalsza dyskusja sensu nie ma.

Data: 2010-11-29 10:48:45
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icvn2u$opf$1news.onet.pl napisał(a):
W dniu 2010-11-27 00:55, Przembo pisze:
Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten
bardziej szkodliwy oberwał.
O to to - ten z łady bardziej szkodliwy.

Trafił mi się kilka razy pajac który chciał mnie wychować "chamując", ostatni sam już nie wiem ile lat temu. Takich przyśpieszających czasem spotykam, ostatni kilka miesięcy temu. Nauczycieli łatwo wyczuć i nie są uciązliwi jak się przewiduje zachowania na drodze i pamięta co dany kierowca wyczyniał 10, 30, 60s temu. A jak wyczuć że ktoś przyśpieszy złośliwie? Z reszta czy złośliwie czy po prostu co sugerujesz dziwnym zbiegiem okoliczności zredukuje bieg, wciśnie pedał w podłoge i oleje lusterka... Efekt jest ten sam i taki ktoś jest szkodliwy.
Jakoś jak jade 50-60kmph w zabudowanym i wyprzedza mnie maluch to mu sie manewr uda, choć przy tej prędkości na 5 biegu dysponuje mocą 3x większa niż maksymalna jaką jest w stanie wykrzesać 650ccm malca. Ja nie mam problemów z tym że jakieś pierdzidełko mnie wyprzedzi, jeśli ktoś go ma lub swoim zachowaniem utrudnia manewr to nie powinien jeździć.

[...]

A podzieliłbyś się swoją interpretacją w zakresie tego co się działo z Ładą podczas jej wyprzedzania? Interesuje mnie czy widzisz że ona zwalnia, jedzie ze stała predkościa, przyśpiesza... To tak na początek.

[...]

Właśnie do tego piłem, mylisz spowalnianie z czymś innym, ale może sam do tego dojdziesz :)

bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem.
Nie odwracam kota ogonem, tym bardziej więc nie mogę robić tego
nieumiejętnie.

Niestety, ubzdurałeś sobie spowalnianie, może uprzedze że to co za chwile raczyś wyciągnąć w kontekscie predkości terenówki i Łady będzie dosyć karkołomne :)

[...]

Wielu rzeczy nie widać, ale troche tak, przykro mi że nie będę zaklinał rzeczywistości w kontekście tego co bezsprzecznie widać. A motywacje kierowcy Łady i terenówki nie zostaną odgadnięte, nie zaprzeczysz że gość z terenówki mógł hamować z powodu zwolnienia samochodów przed nim i nagle z całej historyjki się okaże że gośc z terenówki jechał zgodnie z ichnim prawem... tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.

Pozdr

Data: 2010-11-29 21:06:17
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-29 10:48, Przembo pisze:
(ciach przypowieści ludowe)
A podzieliłbyś się swoją interpretacją w zakresie tego co się działo z
Ładą podczas jej wyprzedzania? Interesuje mnie czy widzisz że ona
zwalnia, jedzie ze stała predkościa, przyśpiesza... To tak na początek.

Na początek to dokładnie obejrzyj ten film, po czym się zastanów jak
bardzo tendencyjnie podchodzisz do tego co wydaje Ci się, że widzisz.

Właśnie do tego piłem, mylisz spowalnianie z czymś innym, ale może sam
do tego dojdziesz :)

Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
osobnika.

Niestety, ubzdurałeś sobie spowalnianie, może uprzedze że to co za
chwile raczyś wyciągnąć w kontekscie predkości terenówki i Łady będzie
dosyć karkołomne :)

Niczego sobie nie ubzdurałem, a to co napisałeś powyżej jest jedynie
potwierdzeniem tego, co napisałem wcześniej. Teraz już nawet posuwasz
się do stawiania tez, co napiszę później - to nawet nie są domniemania,
a wręcz pewność - masz rację, idąc tym tropem porozumieni

[...]

O właśnie - znĂłw potwierdzasz to co napisałem.  Ty bezsprzecznie widzisz
to, co wcale nie jest oczywiste i niekoniecznie zgodne z prawdą.

[...]

Przykro mi - napisałem już Krzyśkowi, że jeżeli kierowca daewoo
gwałtownie zahamował przed czymś z przodu, to upadła cała wasza teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie, ponieważ to coś jechało
wcześniej przed ładą. Inna sprawa, że Twoje powyższe wnioski świadczą
o bardzo tendencyjnym podejściu do wielu spraw - nie chcę tutaj używać
określeń, które by mogły być przez niektórych zinterpretowane jako
obraĹşliwe.

tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty
czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.

Tkwisz w mylnym błędzie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-30 00:04:47
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:id113q$7p8$2inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Co najwyĹźej spowolnienie manewru... ale po co Ci te bajdurzenie?

[...]

A z tymi tezami to coś złego? Masz teraz tylko jedną drogę, możesz zacząć snuć jakieś teorie i mieszać, jawnie bądź rzecz jasna nie, prędkość względna pojazdów. Tylko dlatego że nie rozruszniasz spowolnienia pojazdu od utrudnienia które skutkowało spowolnieniem wykonania manewru? To jest rozmienianie się na drobne i wielkiego znaczenia nie ma... no poza takim że Twoja karkołomna teza ma być na wierzchu.

[...]

I to coś zdematerializowało się że Łada dała w palnik? Tak nagle i gwałtownie?
Moje wnioski są dobrane stosownie do Twojej merytoryki, tendencyjnie analizujesz filmik zasłaniając się że nie wszystko widać, że nie ma kierunkowskazu... Kwestie najistotniejszą pomijasz, a mnie motywacja kierowcy Łady nie interesuje, jechał jak dupa, jechał jak zakompleksiony mały człowieczek, czy może zabrał się za wyprzedzanie poprzedzającego auta z wybiegiem. Efekt jest jaki widać, przyczyna jest drugorzędna.

tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty
czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.
Tkwisz w mylnym błędzie.

To napiszesz coś w końcu o kierowcy Łady i jego zachowaniu? Czy brak kierunkowskazu terenówki załatwia sprawe?

Pozdr

Data: 2010-11-30 14:57:50
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-30 00:04, Przembo pisze:
(...)
Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
osobnika.

Co najwyĹźej spowolnienie manewru...

Patrząc na zagadnienie szerzej, jednak nie tylko.

ale po co Ci te bajdurzenie?

Już mi wystarczy Twoich wypowiedzi w podobnym tonie, włącznie z
wcześniejszą deklaracją, że niemożliwa jest jakakolwiek platforma
porozumienia.

EOT

Data: 2010-11-30 17:58:15
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:id2vsu$r40$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Kilkakrotnie prosiłem byś powiedział coś o kierowcy Łady, a Ty milczysz jak zaklęty. Tak, niemożliwa jest płaszczyzna porozumienia dopóki unikasz niewygodnych Ci odpowiedzi, ale to jest Twoja decyzja, ja tylko stwierdziłem fakty i jak widać niestety miałem w tym aspekcie racje :(

EOT

Będzie trzeba jakoś z tym żyć :)

Pozdr

Data: 2010-11-29 05:18:54
Autor: Mateusz
On 26 Lis, 21:21, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

Ale to było dobre ;-)

Wtrącę jeszcze moje trzy grosze uzupełniając temat o moje zdarzenie z
dzisiejszego dnia. Dzisiaj na "ekspresowej" z Sosnowca do Katowic gość
mi usiadł na zderzaku przy krótkim i szybkim manewrze wyprzedzania.
Nie wymusiłem mu, tak kolo zasuwał i puszczał na mnie długie, że
strach mnie obleciał ;) masakra... w życiu nie odważyłbym się wcisnąć
hebla w takiej sytuacji, nawet jadąc samemu jakimś trupem.

Data: 2010-11-26 21:09:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.
A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

Pomijając czysto teoretyczne zachowania przed wyprzedzaniem kretyn z
łady najpierw przyspieszył będąc wyprzedzanym, a potem nie zachował
bezpiecznej odległości.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-27 16:54:49
Autor: topek
On 2010-11-26, topek<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o>  wrote:

[...]

Macie widac lepsze oko ode mnie. (pisze bez ironii)
Bo ja nie zauwazylem tego.

A tak miedzy bogiem a prawda jak sie ma przyspieszanie tego LandCruisera do lady?

Zarowno siedzenie na zdarzeku, hamowanie ostro jak i przyspieszanie gdy jest sie wyprzedzanym naleza do tego samego kanonu buractwa.

Data: 2010-11-27 21:54:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-27, topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

[...]

Przyjrzyj się jeszcze raz, wyraźnie widać jak po rozpoczęciu wyprzedzania
Łada daje do przodu. A co do utrzymywania bezpiecznej odległości: między
końcem wyprzedzania a hamowaniem parę sekund minęło, mógł koleś
spokojnie zadbać o zwiększenie odległości - nie zadbał i wyleciał z
drogi.

A tak miedzy bogiem a prawda jak sie ma przyspieszanie tego LandCruisera do lady?

Jakby się nie miało to przy przeciętnym samochodzie przyspieszanie
wyprzedzanego zawsze przeszkadza.

Zarowno siedzenie na zdarzeku, hamowanie ostro jak i przyspieszanie gdy jest sie wyprzedzanym naleza do tego samego kanonu buractwa.

Z lekkim wskazaniem na przyspieszanie i "uczenie" innych hamowaniem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-28 01:38:43
Autor: Maciek
[...]

Ty sie lepiej przyjzyj, koles z Lady wylecial gdyz SUV wbil sie miedzy niego a pojazd poprzedzajacy z jednoczesnym ciaglym hamowaniem. Lada mogla miec ograniczona mozliwosc zrobienia sobie miejsca.

Popatrz na pierwsze sekundy filmu jak gosc SUVem wbija się przed kamerzyste. Pomysl co by sie dzialo jakby Lada zaczela hamowac. Wlasnie taka sytuacja miala miejsce w odniesieniu do Lady.

Data: 2010-11-28 13:07:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-28, Maciek <konto_forum@gazeta.pl> wrote:

Ty sie lepiej przyjzyj, koles z Lady wylecial gdyz SUV wbil sie miedzy niego a pojazd poprzedzajacy z jednoczesnym ciaglym hamowaniem. Lada mogla miec ograniczona mozliwosc zrobienia sobie miejsca.

Przyjżyj się kiedy SUV wrócił na swój pas, a kiedy Łada zaczęła hamować.
I nie zapominaj, że SUV jako wyprzedzający musiał mieć większą prędkosć.

Pzdr,
KRzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 08:47:11
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Przyjżyj się kiedy SUV wrócił na swój pas, a kiedy Łada zaczęła hamować.

Gosc w Ladzie zaczal hamowac po tym jak SUV zajechal mu droge trzymajac hamulec w podlodze. Sugeruje nawet to kamerzysta szybko zblizajacy sie Lady.

I nie zapominaj, że SUV jako wyprzedzający musiał mieć większą prędkosć.

No to chyba dobrze, ze mial wieksza predkosc skoro wyprzedzal?;) Nie zmienia to faktu, ze zrobil to niebezpiecznie.

Data: 2010-11-29 10:01:13
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-29, Maciek <konto_forum@XXXXgazeta.pl> wrote:
[...]

Nie jestem przekonany. Precyzując: nie jestem przekonany czy samo
wyprzedzanie wykonał niebezpiecznie; co do dalszej "działalności" to nie
ma wątpliwości.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-28 01:31:46
Autor: Maciek
[...]

Masz bardzo dobre oko. SUV tuz po wyprzedzeniu od razu hamuje, caly czas.

Data: 2010-12-03 00:58:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Nov 2010 01:31:46 +0100, Maciek napisał(a):

Masz bardzo dobre oko. SUV tuz po wyprzedzeniu od razu hamuje, caly czas.

A dziad borowy z łady śpi. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-03 11:30:55
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
A dziad borowy z łady śpi.

Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu zmuszajac go do ostrego hamowania.

Data: 2010-12-03 20:38:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 3 Dec 2010 11:30:55 +0100, Maciek napisał(a):

Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu zmuszajac go do ostrego hamowania.

tak, oczywiście, a kilku sekund od zjechania SUV-a na pas, a rozpoczęcia
hamowania przez Łade to nei ma. LOL.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-04 00:15:51
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

tak, oczywiście, a kilku sekund od zjechania SUV-a na pas, a rozpoczęcia
hamowania przez Łade to nei ma. LOL.

Zapewne chodzi Ci o te sekundy w ktorych SUV hamuje na pasie lewym wyprzedzajac lade. LOL.

Data: 2010-12-04 01:07:28
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 04 Dec 2010 00:15:51 +0100, Maciek napisał(a):

Zapewne chodzi Ci o te sekundy w ktorych SUV hamuje na pasie lewym wyprzedzajac lade. LOL.

No jasne, że o te! I przeciez jasne jest, że kiedy się chce wyprzedzić, to
sie po heblach daje!

--

Data: 2010-12-03 00:56:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 26 Nov 2010 20:32:24 +0100, topek napisał(a):

A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

To przetrzyj oczy - przyśpieszanie w czasie bycia wyprzedzanym. --

[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania