[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

Data: 2010-11-23 22:02:41
Autor: to
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
begin Mateusz
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.

Dokładnie, dwa głupki. Jak już chciał dać nauczkę to mógł zwolnić powoli.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-25 09:16:46
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4cec3a01$0$22808$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To znaczy, że nie jeżdżąc po rowach jesteś głupkiem.
Super. To zaliczcie mnie do powyższej grupy.
Nie jeżdże po rowach. Niezależnie jaki palant i ch*j się spieszy.

Data: 2010-11-25 09:29:53
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Artur(m)" <musicm@interia.pl> napisał w wiadomości news:icl61j$enl$1rekrutacja.tu.kielce.pl...

[...]

No dobra. Muszę dodać że to przyśpieszenie przy wyprzedzaniu - było,
więc jest również palantem.
Uniosłem sie:), bo często krytykuje sie że "kapelusze" nie zjezdżają
przed "jeżdżącymi szybko i bezpiecznie".

[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania