[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

Data: 2010-11-24 07:53:11
Autor: Myjk
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-23 22:36:12 Mateusz

U nas też się widuje podobne kwiatki.

Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 09:10:15
Autor: Ariusz
W dniu 2010-11-24 08:53, Myjk pisze:
2010-11-23 22:36:12 Mateusz

U nas też się widuje podobne kwiatki.

Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)

A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

Jechałem sobie stałą prędkością (około 120) po czym dojechałem do pewnego samochodu (jechał około 100), wyprzedziłem i jechałem dalej 120. Ten za chwilę mnie wyprzedził po czym zwolnił do 100, jechałem za nim kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać - kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten "buc" również zaczął zwalniać nie dając mi zjechać na prawy pas. Nawet jadący z naprzeciwka samochód nie dał mu do myślenia dopiero moje ostre hamowanie pozwoliło wcisnąć się na prawy pas

Ariusz

Data: 2010-11-24 09:15:07
Autor: Myjk
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
2010-11-24 09:10:15 Ariusz

> Taką akcję to pierwszy raz w życiu widzę. ;)
A ja niestety miałem do czynienia z podobnym "bucem".

Oczywiście, jest takich buców na pęczki.
Ale nie widziałem, żeby ktoś w krzakach wylądował.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-11-24 10:13:32
Autor: Przembo
*Ariusz* w wiadomości news:icih97$dhe$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Widziałem taką scenke, byłbym pierwszym który by w razie czego zeznawał że wyprzedzający ratował życie swoje i jadącego z naprzeciwka spychając "fajtera" na drzewo. Jakbym miał czas na przyśpieszenie i hamowanie to miałbym czas by przewartościować wartość życia pasażerów auta własnego i jadącego z przeciwka, zakompleksiony koleś z prawej byłby niżej na szali. W takich sytuacjach czas wydaje się zwalniać, więc jest szansa. Mnie spotkała mniej drastyczna sytuacja bo nic nie jechało z przeciwka... niestety nie dysponowałem autem by dokńczyć więc przerwałem manewr kopniakiem w hamulec, gość przede mna oczywiście też zaham... zachamował choć nie gwałtownie i wlekliśmy się dalej razem z jego prędkością, widać to jedyne co się takim w życiu udaje, troche to smutne...

Pozdr

Data: 2010-11-24 11:41:38
Autor: Axel
"Ariusz" <ariuszn@poczta.onet.pl> wrote in message

kawałem i ponownie próbowałem wyprzedzić, a ten zaczął mi przyśpieszać - kiedy na równi z nim miałem już na liczniku 140 to odpuściłem ale ten

Mialem kilka razy podobna sytuacje, zwlaszcza jak wyprzedzany mial "lepszy" samochod. Kiedys facet jadacy Trans Sportem zaczal przyspieszac, bo wyprzedzalem go Unochodem. Jak sie zaczely konczyc mozliwosci auta - wlaczylem kierunkowskaz w prawo i zaczalem zjezdzac wracajac na swoj pas (bylem wysuniety o maske przed wyprzedzanego). Kierowca Pontiaca od razu znalazl pedal hamulca...

--
Axel

[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania