[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

Data: 2010-11-26 20:32:24
Autor: topek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-23 22:36, Mateusz pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=gVUziXovAUM&feature=player_embedded

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.
A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
"MoĹźe Oko tylko mydli oko

Data: 2010-11-26 20:46:54
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 20:32, topek pisze:
[...]

Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
który był złośliwie spowalniany itd...

Ręce opadają...

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 21:10:37
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
był oczywiście kierowca z łady. Ten z suva to normalny kierowca,
który był złośliwie spowalniany itd...

Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem. Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 21:24:39
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 21:48:33
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem.

Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva.

Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze,

Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
czepiać.

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-26 22:00:19
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Znaczy się już zmieniasz zeznania. Dodam od siebie, że jeżeli
zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze,

Wyprzedzał jak miał na to czas i miejce - tego akurat to się nie ma co
czepiać.

Jak najbardziej jest - widać to zresztą na filmie. Wielu takich
na drogach. Jedzie za kimś z lewymi kołami na osi/poza osią jezdni
na zderzaku.

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Cóż, teoretyzowanie dla zasady pozostawię Tobie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-26 23:01:11
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

Sprecyzuję: jeśli zahamował tylko celem pouczenia to był kretynem do
kwadratu kwalifikującym się co najmniej do odebrania prawa jazdy.

Znaczy się już zmieniasz zeznania.

Nie, nie zmieniań zeznań. Po prostu wcześniej pisałem tylko o mojej
ocenie kierowcy z Łady - myślałem, że nie ma co oceniać kierowcy SUVa.

Dodam od siebie, że jeżeli
zrobił to z innych przyczyn, to upadała cała karkołomna teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie.

Zagalopowałeś się. Kwestia utrudniania wyprzedzania nie ma nic wspólnego
z ewentualnym powodem gwałtownego hamowania po wyprzedzaniu.

[...]

I co takiego niebezpiecznego zrobił przed i w trakcie wyprzedzania?

jak i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

Powyższe nie zmienia tego, że koleś z Łady powinien jechać w takiej
odległości, żeby móc wyhamować przed SUVem.

Cóż, teoretyzowanie

To nie jest teoretyzowanie. Jak się utrzymuje bezpieczny dystans od
pojazdu przed nami i ktoś nam w to miejsce wjeżdża to *trzeba* od razu
sobie ten bezpieczny dystans przywrócić.
 dla zasady pozostawię Tobie.

Bez głupich adpersonamów nie potrafisz?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 09:31:09
Autor: Artur Maśląg
On 2010-11-26, Artur Maśląg<futrzak@polbox.com>  wrote:

[...]

Nie kręć:
<cite>
> Przeczytaj cały wątek (choć nie wiem czy warto). Winny wszystkiego
Jeśli specjalnie zahamował (powodu bądź braku powodu nie widać) to jest
równorzędnym kretynem.
</cite>

Tutaj masz swoje porównanie kretynizmu obydwu kierowców.

[...]

Mylisz się - z filmu nie wynika, że kierowca łady celowo i złośliwie
utrudniał wyprzedzanie, ponieważ za mało widać z przodu.

[...]

Standardowo - jedzie na zderzaku, bez stosownego marginesu
bezpieczeństwa, do tego ograniczając innym widoczność.

[...]

Jak najbardziej teoretyzowanie i próba przenoszenia odpowiedzialności
za zachowania bandy idiotów na ludzi, którzy utrzymują stosowny
margines bezpieczeństwa. Kretyn wjeżdża na grubość kurzu na lakierze
(on się zmieści), a człowiek ma deptać po hamulcu jeszcze patrząc,
czy przypadkiem i jemu ktoś w dupę nie wjedzie.

  dla zasady pozostawię Tobie.

Bez głupich adpersonamów nie potrafisz?

Powyższe to właśnie głupi adpersonam - ja tylko stwierdziłem fakt, że
takie teoretyzowanie dla zasady pozostawię Tobie.

Data: 2010-11-29 10:07:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-29, Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> wrote:

> [...]

równorzędnym kretynem.
</cite>

Tutaj masz swoje porównanie kretynizmu obydwu kierowców.

Nie manipuluj, to napisałem juz po tym jak zacząłeś krytykujących
kierowcę Łady ustawiać na pozycji obrońców kierowcy z SUVa.

[...]

Niecelowo przyspieszył. LOL.

[...]

To nie jemu zabrakło marginesu.

do tego ograniczając innym widoczność.

LOL.
[...]

Tak, tak. "Ja tu miałem bezpieczną odległość i będę jechał tak jakbym
nadal miał". Typowe kapelusznictwo nie mające nic wspólnego z bezpieczną
jazdą.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 10:43:20
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
(...)
Tutaj masz swoje porównanie kretynizmu obydwu kierowców.

Nie manipuluj, to napisałem juz po tym jak zacząłeś krytykujących
kierowcę Łady ustawiać na pozycji obrońców kierowcy z SUVa.

LOL - jak złapię cię za rękę, to powiedz, że nie twoja...

[...]

Skoro tak, to pokaż mi, gdzie tam widzisz włączony kierunkowskaz tego
z daewoo.

[...]

Nie, nie, skąd. Ciekawe czemu ci z przodu zjeżdżali na pobocze (za
linię).

do tego ograniczając innym widoczność.

LOL.

LOL? Ciekawe ile widzisz w lusterku, albo przed sobą, jeżeli ci taki
baran zasłania widoczność? Że już nie wspomnę o sytuacji, kiedy
mam włączony kierunkowskaz, a ten za mną stwierdzi, ze jest szybszy
i to jednak on na mnie wymusi schowanie się, a nie umożliwi mi wykonanie
manewru.

[...]

Tak, tak, z całą pewnością taki sens miała moja wypowiedź.

Typowe kapelusznictwo nie mające nic wspólnego z bezpieczną
jazdą.

Tak, tak , masz rację. To ja wolę swój kapelusz niż te tendencyjne
interpretacje, które mają na celu tworzenie podstawy do kolejnego
teoretyzowania. Pożytek z tego niewielki, ale jak ktoś lubi...

Data: 2010-11-27 00:01:40
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-26 21:24, Artur Maśląg pisze:
Wiedziałem - jeżeli już chcesz pisać o kretynie, to kretynem był
dokładnie ten suva. Tak w zakresie wyprzedzenia na tej drodze, jak
i w zakresie gwałtownego hamowania, by pouczyć tego z łady.

aaaa czyli jak spotkamy się na drodze, postanowisz mnie wyprzedzić ja z kolei w tym czasie zacznę przyśpieszać to pewnie będę gosciem a Ty kretynem??

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2010-11-29 09:39:28
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-27 00:01, DoQ pisze:
[...]

Świat nie jest binarny - jeżeli zrobisz to złośliwie by utrudnić mi
wyprzedzanie to owszem, będziesz kretynem. W innych sytuacjach może
być różnie.

Data: 2010-11-29 10:53:43
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icvoru$ug7$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Pare miesięcy temu jechałem jakimś toczydłem, zapragnąłem wyprzedzić zawalidroge Fieste 1.1, której kierowca nagle dał w palnik, a jak za niego zjechałem jechał dalej max 40kmph. Jak ocenisz postawe tego kierowcy? Dla mnie nie ma znaczenia czy ma kompleks, czy po prostu ma specyficzny styl jazdy połączoby z bardzo niebezpiecznym nawykiem niekorzystania z lusterek, efekt końcowy był taki sam.

Pozdr

Data: 2010-11-29 16:13:26
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 09:39, Artur Maśląg pisze:

[...]

Wiec ten ładziarz jest kretynem czy nie?

Data: 2010-11-29 20:37:59
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 16:13, DoQ pisze:
[...]

Nie wiem czy jest, nie wiem czy był. Z materiału tak naprawdę wiele nie
wynika w tej materii, ponieważ specjalnie nie widać co było przed ładą.
Dodatkowo ciężko ocenić z perspektywy tej kamery jak wyglądało
faktyczne 'utrudnianie przez zwalnianie i przyśpieszanie'. Widać za to
dość dobrze, że kierowca daewoo wyprzedził ładę bez sygnalizacji
manewru po czym dość gwałtownie zahamował - najprawdopodobniej by
utemperować kapelusza. Zwróć uwagę na ~0,32 - przed ładą coś jechało
i ciężko stwierdzić, czy kierowca łady nie chciał tego wyprzedzić
wcześniej.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 20:47:28
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 20:37, Artur Maśląg pisze:

[...]

To nie ma znaczenia co było przed nim, przyśpieszał w momencie kiedy był wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.

faktyczne 'utrudnianie przez zwalnianie i przyśpieszanie'. Widać za to
dość dobrze, że kierowca daewoo wyprzedził ładę bez sygnalizacji
manewru po czym dość gwałtownie zahamował - najprawdopodobniej by

Sygnalizacja w tym momencie nie ma nic do rzeczy, łada przyspieszala w momencie kiedy suv wykonywal juz manewr wyprzedzania jadac lewa strona jezdni.

utemperować kapelusza. Zwróć uwagę na ~0,32 - przed ładą coś jechało
i ciężko stwierdzić, czy kierowca łady nie chciał tego wyprzedzić
wcześniej.

Chciał wyprzedzić wcześniej, ale już nie chciał spojrzeć w lusterko czy nie utrudni komuś manewru wyprzedzania? To też nie jest argument na korzyść ładziarza.

Data: 2010-11-29 21:05:34
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 20:47, DoQ pisze:
[...]

Nie, no skąd.

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.

Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie
wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

[...]

Bardzo przepraszam - manewry się sygnalizuje, a do tego nie widać co
kierowca łady robił w tym czasie - samochody są zasłonięte przez
daewoo.

[...]

Ty tak na poważnie? Gość z daewoo przyspawał się gościowi z łady do
zderzaka i niezależnie od tego co ten by robił i tak by wyprzedził,
uznając, że ma 'lepszy' samochód, albo że mu więcej wolno.
Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 21:17:01
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 21:05, Artur Maśląg pisze:

[...]

Tzn. co chcesz przez to powiedzieć? Uzależniasz wjechanie wyprzedzającemu przed maskę od tego co masz przed sobą?

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.
Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie

Ja widzę, wystarczy obejrzeć film.

wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

Skoro miał wyprzedzać, dlaczego ten wzór cnót w ładzie nie włączył kierunkowskazu i nie upewnił się czy ktoś go wyprzedza?

[...]

Aha, jak widzisz w lewym lusterku samochód to przyglądasz się kierunkowskazom i ładujesz się przed niego czy jednak odpuszczasz wyprzedzanie?

[...]

Aaaa tu Cię boli. "Przyspawał się" do zderzaka, więc kapelusz za karę nie pozwoli się wyprzedzić. Przytemperuje cwaniaka pokazując siłę swoich 70 koni.

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

Spotkałem, ale mimo to nie ładuje mu się przed maskę i nie przyśpieszam.

Data: 2010-11-29 21:46:32
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 21:17, DoQ pisze:
[...]

Nie bardzo - jeżeli przed wyprzedzanym nie było wystarczająco
miejsca, to raczej wyprzedzać go nie należy.

przyśpieszał w momencie kiedy był
wyprzedzany. Doskonale to widać na filmie.
Przykro mi - tego nie widać. Mógł spokojnie zacząć wyprzedzanie

Ja widzę, wystarczy obejrzeć film.

No cóż - jeżeli oglądaliśmy ten sam film, to widzieć tego nie
mogłeś, ponieważ daewoo zasłaniało ładę.

wcześniej, a ten z daewoo uznał, że mimo tego jednak będzie
szybszy i będzie wyprzedzał.

Skoro miał wyprzedzać, dlaczego ten wzór cnót w ładzie nie włączył
kierunkowskazu i nie upewnił się czy ktoś go wyprzedza?

No właśnie - daewoo zasłania ładę, a żeby wyprzedzać, to winien
wcześniej sygnalizować chęć wykonania manewru. Daewoo tego nie
robi, a łady nie widać.

[...]

To zależy od sytuacji. Osobiście patrzę wcześniej i przyznam się
szczerze, że bardzo nie lubię, jak ktoś próbuje na mnie wymusić
swój manewr wyprzedzania, choć ja czekam dłużej na takową możliwość
i stosownie sygnalizuję.

[...]

Nic mnie nie boli. Mało tego, że muszę zwracać uwagę na to co się
dzieje z przodu, to jeszcze muszę w lusterku obserwować debilne
zachowania kmiota, którego w ogóle nie interesują zasady ruchu - on
sobie wyprzedza i już.

Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją, że sygnalizujesz i czekasz aż będzie
można, a ten z tyłu to oleje i wyskoczy szybciej, mimo sygnalizacji?

Spotkałem, ale mimo to nie ładuje mu się przed maskę i nie przyśpieszam.

He, he, he. Nie wiem jak to jest, ale ludzie tutaj wpadają w różne
skrajności - albo tępią cwaniaków do upadłego, albo im nagle w cudowny
sposób odpuszczają. Stojąc w korku też pewnie wpuszczasz wszystkich
jadących poboczem, na prost prawoskrętem itd.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-29 22:23:06
Autor: DoQ
W dniu 2010-11-29 21:46, Artur Maśląg pisze:
[...]

W tym przypadku było całkiem dużo miejsca...

[...]

No skoro tak stawiasz sprawę, to skąd wiesz że ten przed daewoo nie zahamował?

[...]

Czy zachowanie kierowcy daewoo wskazuje na zamiar turlania się 100m za ładą, czy może jednak ewidentnie przymierza się do wyprzedzania?

[...]

Od 28 sekundy widać doskonale ładę, nic nie miga.

> [...]
szczerze, że bardzo nie lubię, jak ktoś próbuje na mnie wymusić
swój manewr wyprzedzania, choć ja czekam dłużej na takową możliwość

Dlatego trzeba w takiej sytuacji koniecznie przyśpieszyć, żeby się czasem napaleniec nie wcisnął. Najlepiej tak żeby wyrżnął czołowe z kimś bogu ducha winnym.

[...]

No patrz, trzeba patrzeć w lusterka i jednocześnie jechać do przodu ;)
ATSD obserwowanie w lusterku włączonego kierunkowskazu samochodu jadącego z lewej już Ci nie przeszkadza?:)

[...]

He he he, nie dość że jedzie szybciej to jeszcze chce wyprzedzać - a to cwaniaczek jeden! ORMO powinno natychmiast zatrzymać mu PJ! ;)

Data: 2010-11-29 22:38:58
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-29 22:23, DoQ pisze:
[...]

To chyba jednak inny materiał widziałeś - na tym z linku
niestety tego nie widać.

[...]

Ile razy już o tym pisałem?

[...]

Z punktu widzenia kierowcy jadącego przed nim?

[...]

No, do tego zjechał bliżej prawej krawędzi.

> [...]

Dlatego trzeba w takiej sytuacji koniecznie przyśpieszyć, żeby się
czasem napaleniec nie wcisnął. Najlepiej tak żeby wyrżnął czołowe z kimś

Nie ma takiej implikacji - to Twój pomysł.

[...]

Mi generalnie to niewiele przeszkadza, niemniej zdecydowanie jestem
przeciwny akceptacji debilnych zachowań, jakimi popisał się kierowca
daewoo.

[...]

Znów napiszę, że świat binarny nie jest i niby te same zachowania
można zakwalifikować zupełnie inaczej, zależnie od konkretnej sytuacji.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-12-02 20:15:24
Autor: Sebastian Kaliszewski
Artur Maśląg wrote:
[...]

Ależ widać.

Chyba powinieneś się wybrać na badania medyczne bo słabo z Twoim wzrokiem i możesz stanowiśc zagrożenie na drodze ;)

\SK

Data: 2010-11-26 21:16:03
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icp2rl$c24$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

A spotkała Cie kiedyś taka sytuacja gdy wyprzedzany z niewiadomych przyczyn pragnał byś ugrzęzł na pasie do jazdy w przeciwnym kierunku? Tak się zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...
Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz. Przyspieszanie w trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś użył nie sprowadzisz do spowalniania.

Pozdr

PS.

Data: 2010-11-26 21:21:09
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2010-11-26 21:16, Przembo pisze:
[...]

Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

Tak się zachowuje normalny kierowca? Masz racje, ręce opadają...

Ręce opadają choćby z Twoich komentarzy i bardzo 'dokładnej' analizy
filmiku. Dopatrujecie się nie wiadomo czego w zachowaniu kierowcy
łady, ale ten z suva jest ok... Typowe.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.

Oglądałem.

Przyspieszanie w
trakcie bycia wyprzedzanym choćbym nie wiem jakiej ekwilibrystyki byś
użył nie sprowadzisz do spowalniania.

LOL - znaczy jak przyspieszał (co sugerujesz) to już nie spowalniał?
Dobre, dobre....

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-27 00:55:47
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icp4rs$iq2$1inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Jakbym Cię tu spotkał pierwszy raz z miejsca bym uwierzył.

[...]

Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten bardziej szkodliwy oberwał.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.
Oglądałem.

I nic nie zauważyłeś? Typowe.

[...]

Wskaż prosze gdzie twierdziłem że spowalniał, bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem. Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca Łady to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

Pozdr

Data: 2010-11-29 09:09:21
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-27 00:55, Przembo pisze:
(...)
Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten
bardziej szkodliwy oberwał.

O to to - ten z łady bardziej szkodliwy.

Poza tym obejrzyj może filmik na który się powołujesz.
Oglądałem.

I nic nie zauważyłeś? Typowe.

Wiele zauważyłem, ale niekoniecznie interpretacja musi być zgodna
z trendem tu panującym.

[...]

Proszę bardzo:
<cite>
[...]

Skoro przyśpieszając spowodował ugrzęźnięcie kierowcy za nim, to
chyba oczywiste, że przyśpieszając powodował spowalnianie kierowcy
z tyłu.

> bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem.

Nie odwracam kota ogonem, tym bardziej więc nie mogę robić tego
nieumiejętnie.

Jeśli nie widzisz co wyprawiał kierowca
Łady to nie sądze byśmy znaleźli jakąkolwiek płaszczyzne porozumienia.

He, he, he - zupełnie jak polityk z pewnej partii. Z góry przyjmuje
jakieś ograniczone założenia i reszta go nie interesuje. Masz rację,
przy takim podejściu z Twojej strony dalsza dyskusja sensu nie ma.

Data: 2010-11-29 10:48:45
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:icvn2u$opf$1news.onet.pl napisał(a):
W dniu 2010-11-27 00:55, Przembo pisze:
Gdzie twierdziłem że jest ok? Ja tylko twierdze że z 2 buraków ten
bardziej szkodliwy oberwał.
O to to - ten z łady bardziej szkodliwy.

Trafił mi się kilka razy pajac który chciał mnie wychować "chamując", ostatni sam już nie wiem ile lat temu. Takich przyśpieszających czasem spotykam, ostatni kilka miesięcy temu. Nauczycieli łatwo wyczuć i nie są uciązliwi jak się przewiduje zachowania na drodze i pamięta co dany kierowca wyczyniał 10, 30, 60s temu. A jak wyczuć że ktoś przyśpieszy złośliwie? Z reszta czy złośliwie czy po prostu co sugerujesz dziwnym zbiegiem okoliczności zredukuje bieg, wciśnie pedał w podłoge i oleje lusterka... Efekt jest ten sam i taki ktoś jest szkodliwy.
Jakoś jak jade 50-60kmph w zabudowanym i wyprzedza mnie maluch to mu sie manewr uda, choć przy tej prędkości na 5 biegu dysponuje mocą 3x większa niż maksymalna jaką jest w stanie wykrzesać 650ccm malca. Ja nie mam problemów z tym że jakieś pierdzidełko mnie wyprzedzi, jeśli ktoś go ma lub swoim zachowaniem utrudnia manewr to nie powinien jeździć.

[...]

A podzieliłbyś się swoją interpretacją w zakresie tego co się działo z Ładą podczas jej wyprzedzania? Interesuje mnie czy widzisz że ona zwalnia, jedzie ze stała predkościa, przyśpiesza... To tak na początek.

[...]

Właśnie do tego piłem, mylisz spowalnianie z czymś innym, ale może sam do tego dojdziesz :)

bardzo nieumiejętnie jak na siebie odwracasz kota ogonem.
Nie odwracam kota ogonem, tym bardziej więc nie mogę robić tego
nieumiejętnie.

Niestety, ubzdurałeś sobie spowalnianie, może uprzedze że to co za chwile raczyś wyciągnąć w kontekscie predkości terenówki i Łady będzie dosyć karkołomne :)

[...]

Wielu rzeczy nie widać, ale troche tak, przykro mi że nie będę zaklinał rzeczywistości w kontekście tego co bezsprzecznie widać. A motywacje kierowcy Łady i terenówki nie zostaną odgadnięte, nie zaprzeczysz że gość z terenówki mógł hamować z powodu zwolnienia samochodów przed nim i nagle z całej historyjki się okaże że gośc z terenówki jechał zgodnie z ichnim prawem... tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.

Pozdr

Data: 2010-11-29 21:06:17
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-29 10:48, Przembo pisze:
(ciach przypowieści ludowe)
A podzieliłbyś się swoją interpretacją w zakresie tego co się działo z
Ładą podczas jej wyprzedzania? Interesuje mnie czy widzisz że ona
zwalnia, jedzie ze stała predkościa, przyśpiesza... To tak na początek.

Na początek to dokładnie obejrzyj ten film, po czym się zastanów jak
bardzo tendencyjnie podchodzisz do tego co wydaje Ci się, że widzisz.

Właśnie do tego piłem, mylisz spowalnianie z czymś innym, ale może sam
do tego dojdziesz :)

Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
osobnika.

Niestety, ubzdurałeś sobie spowalnianie, może uprzedze że to co za
chwile raczyś wyciągnąć w kontekscie predkości terenówki i Łady będzie
dosyć karkołomne :)

Niczego sobie nie ubzdurałem, a to co napisałeś powyżej jest jedynie
potwierdzeniem tego, co napisałem wcześniej. Teraz już nawet posuwasz
się do stawiania tez, co napiszę później - to nawet nie są domniemania,
a wręcz pewność - masz rację, idąc tym tropem porozumieni

[...]

O właśnie - znĂłw potwierdzasz to co napisałem.  Ty bezsprzecznie widzisz
to, co wcale nie jest oczywiste i niekoniecznie zgodne z prawdą.

[...]

Przykro mi - napisałem już Krzyśkowi, że jeżeli kierowca daewoo
gwałtownie zahamował przed czymś z przodu, to upadła cała wasza teoria
o utrudnianiu wyprzedzania przez tego w ładzie, ponieważ to coś jechało
wcześniej przed ładą. Inna sprawa, że Twoje powyższe wnioski świadczą
o bardzo tendencyjnym podejściu do wielu spraw - nie chcę tutaj używać
określeń, które by mogły być przez niektórych zinterpretowane jako
obraĹşliwe.

tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty
czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.

Tkwisz w mylnym błędzie.

--
Jutro to dziś - tyle że jutro.

Data: 2010-11-30 00:04:47
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:id113q$7p8$2inews.gazeta.pl napisał(a):
[...]

Co najwyĹźej spowolnienie manewru... ale po co Ci te bajdurzenie?

[...]

A z tymi tezami to coś złego? Masz teraz tylko jedną drogę, możesz zacząć snuć jakieś teorie i mieszać, jawnie bądź rzecz jasna nie, prędkość względna pojazdów. Tylko dlatego że nie rozruszniasz spowolnienia pojazdu od utrudnienia które skutkowało spowolnieniem wykonania manewru? To jest rozmienianie się na drobne i wielkiego znaczenia nie ma... no poza takim że Twoja karkołomna teza ma być na wierzchu.

[...]

I to coś zdematerializowało się że Łada dała w palnik? Tak nagle i gwałtownie?
Moje wnioski są dobrane stosownie do Twojej merytoryki, tendencyjnie analizujesz filmik zasłaniając się że nie wszystko widać, że nie ma kierunkowskazu... Kwestie najistotniejszą pomijasz, a mnie motywacja kierowcy Łady nie interesuje, jechał jak dupa, jechał jak zakompleksiony mały człowieczek, czy może zabrał się za wyprzedzanie poprzedzającego auta z wybiegiem. Efekt jest jaki widać, przyczyna jest drugorzędna.

tylko że ja na siłe wybielać gościa nie zamierzam co Ty
czynisz w przypadku zwiedzacza pleneru.
Tkwisz w mylnym błędzie.

To napiszesz coś w końcu o kierowcy Łady i jego zachowaniu? Czy brak kierunkowskazu terenówki załatwia sprawe?

Pozdr

Data: 2010-11-30 14:57:50
Autor: Artur Maśląg
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
W dniu 2010-11-30 00:04, Przembo pisze:
(...)
Niczego nie mylę - jeżeli ktokolwiek pisze cokolwiek o utrudnianiu
komuś wyprzedzania, to jest to równoznaczne ze spowalnianiem takiego
osobnika.

Co najwyĹźej spowolnienie manewru...

Patrząc na zagadnienie szerzej, jednak nie tylko.

ale po co Ci te bajdurzenie?

Już mi wystarczy Twoich wypowiedzi w podobnym tonie, włącznie z
wcześniejszą deklaracją, że niemożliwa jest jakakolwiek platforma
porozumienia.

EOT

Data: 2010-11-30 17:58:15
Autor: Przembo
*Artur Maśląg* w wiadomości news:id2vsu$r40$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Kilkakrotnie prosiłem byś powiedział coś o kierowcy Łady, a Ty milczysz jak zaklęty. Tak, niemożliwa jest płaszczyzna porozumienia dopóki unikasz niewygodnych Ci odpowiedzi, ale to jest Twoja decyzja, ja tylko stwierdziłem fakty i jak widać niestety miałem w tym aspekcie racje :(

EOT

Będzie trzeba jakoś z tym żyć :)

Pozdr

Data: 2010-11-29 05:18:54
Autor: Mateusz
On 26 Lis, 21:21, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

Nie skąd, dopiero co zrobiłem prawo jazdy i jeżdżę tylko w NFS.

Ale to było dobre ;-)

Wtrącę jeszcze moje trzy grosze uzupełniając temat o moje zdarzenie z
dzisiejszego dnia. Dzisiaj na "ekspresowej" z Sosnowca do Katowic gość
mi usiadł na zderzaku przy krótkim i szybkim manewrze wyprzedzania.
Nie wymusiłem mu, tak kolo zasuwał i puszczał na mnie długie, że
strach mnie obleciał ;) masakra... w życiu nie odważyłbym się wcisnąć
hebla w takiej sytuacji, nawet jadąc samemu jakimś trupem.

Data: 2010-11-26 21:09:32
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-26, topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

Normalnie ręce opadają... jeden drugiego wart. U nas też się widuje
podobne kwiatki.
A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

Pomijając czysto teoretyczne zachowania przed wyprzedzaniem kretyn z
łady najpierw przyspieszył będąc wyprzedzanym, a potem nie zachował
bezpiecznej odległości.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-27 16:54:49
Autor: topek
On 2010-11-26, topek<topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o>  wrote:

[...]

Macie widac lepsze oko ode mnie. (pisze bez ironii)
Bo ja nie zauwazylem tego.

A tak miedzy bogiem a prawda jak sie ma przyspieszanie tego LandCruisera do lady?

Zarowno siedzenie na zdarzeku, hamowanie ostro jak i przyspieszanie gdy jest sie wyprzedzanym naleza do tego samego kanonu buractwa.

Data: 2010-11-27 21:54:50
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-27, topek <topek-spamerom-czlon-w-zad@p0st.pl-zamien-0-na-o> wrote:

[...]

Przyjrzyj się jeszcze raz, wyraźnie widać jak po rozpoczęciu wyprzedzania
Łada daje do przodu. A co do utrzymywania bezpiecznej odległości: między
końcem wyprzedzania a hamowaniem parę sekund minęło, mógł koleś
spokojnie zadbać o zwiększenie odległości - nie zadbał i wyleciał z
drogi.

A tak miedzy bogiem a prawda jak sie ma przyspieszanie tego LandCruisera do lady?

Jakby się nie miało to przy przeciętnym samochodzie przyspieszanie
wyprzedzanego zawsze przeszkadza.

Zarowno siedzenie na zdarzeku, hamowanie ostro jak i przyspieszanie gdy jest sie wyprzedzanym naleza do tego samego kanonu buractwa.

Z lekkim wskazaniem na przyspieszanie i "uczenie" innych hamowaniem.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-28 01:38:43
Autor: Maciek
[...]

Ty sie lepiej przyjzyj, koles z Lady wylecial gdyz SUV wbil sie miedzy niego a pojazd poprzedzajacy z jednoczesnym ciaglym hamowaniem. Lada mogla miec ograniczona mozliwosc zrobienia sobie miejsca.

Popatrz na pierwsze sekundy filmu jak gosc SUVem wbija się przed kamerzyste. Pomysl co by sie dzialo jakby Lada zaczela hamowac. Wlasnie taka sytuacja miala miejsce w odniesieniu do Lady.

Data: 2010-11-28 13:07:44
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-28, Maciek <konto_forum@gazeta.pl> wrote:

Ty sie lepiej przyjzyj, koles z Lady wylecial gdyz SUV wbil sie miedzy niego a pojazd poprzedzajacy z jednoczesnym ciaglym hamowaniem. Lada mogla miec ograniczona mozliwosc zrobienia sobie miejsca.

Przyjżyj się kiedy SUV wrócił na swój pas, a kiedy Łada zaczęła hamować.
I nie zapominaj, że SUV jako wyprzedzający musiał mieć większą prędkosć.

Pzdr,
KRzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-29 08:47:11
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
Przyjżyj się kiedy SUV wrócił na swój pas, a kiedy Łada zaczęła hamować.

Gosc w Ladzie zaczal hamowac po tym jak SUV zajechal mu droge trzymajac hamulec w podlodze. Sugeruje nawet to kamerzysta szybko zblizajacy sie Lady.

I nie zapominaj, że SUV jako wyprzedzający musiał mieć większą prędkosć.

No to chyba dobrze, ze mial wieksza predkosc skoro wyprzedzal?;) Nie zmienia to faktu, ze zrobil to niebezpiecznie.

Data: 2010-11-29 10:01:13
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-11-29, Maciek <konto_forum@XXXXgazeta.pl> wrote:
[...]

Nie jestem przekonany. Precyzując: nie jestem przekonany czy samo
wyprzedzanie wykonał niebezpiecznie; co do dalszej "działalności" to nie
ma wątpliwości.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-11-28 01:31:46
Autor: Maciek
[...]

Masz bardzo dobre oko. SUV tuz po wyprzedzeniu od razu hamuje, caly czas.

Data: 2010-12-03 00:58:46
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sun, 28 Nov 2010 01:31:46 +0100, Maciek napisał(a):

Masz bardzo dobre oko. SUV tuz po wyprzedzeniu od razu hamuje, caly czas.

A dziad borowy z łady śpi. --
     ___________ (R)

Data: 2010-12-03 11:30:55
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania
A dziad borowy z łady śpi.

Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu zmuszajac go do ostrego hamowania.

Data: 2010-12-03 20:38:32
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 3 Dec 2010 11:30:55 +0100, Maciek napisał(a):

Nie spi tylko jedzie, zajezdza mu droge hamujacy SUV bez kierunkowskazu zmuszajac go do ostrego hamowania.

tak, oczywiście, a kilku sekund od zjechania SUV-a na pas, a rozpoczęcia
hamowania przez Łade to nei ma. LOL.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-12-04 00:15:51
Autor: Maciek
[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania

tak, oczywiście, a kilku sekund od zjechania SUV-a na pas, a rozpoczęcia
hamowania przez Łade to nei ma. LOL.

Zapewne chodzi Ci o te sekundy w ktorych SUV hamuje na pasie lewym wyprzedzajac lade. LOL.

Data: 2010-12-04 01:07:28
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Sat, 04 Dec 2010 00:15:51 +0100, Maciek napisał(a):

Zapewne chodzi Ci o te sekundy w ktorych SUV hamuje na pasie lewym wyprzedzajac lade. LOL.

No jasne, że o te! I przeciez jasne jest, że kiedy się chce wyprzedzić, to
sie po heblach daje!

--

Data: 2010-12-03 00:56:53
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 26 Nov 2010 20:32:24 +0100, topek napisał(a):

A co ta lada niby zlego robila?
Bo ja tylko kretyna w suvie widze

To przetrzyj oczy - przyśpieszanie w czasie bycia wyprzedzanym. --

[YT] Zemsta kierowcy po utrudnianiu wypredzania