Zemsta za krytykę IPN.

Data: 2011-01-08 10:54:34
Autor: jadrys
Zemsta za krytykę IPN.
W dniu 2011-01-07 08:15, Azor jest pedałem pisze:

Skazywano go za krytykę rządzącej PZPR (1965 r.), za udział w wydarzeniach marcowych (1968 r.) i za działalność w "Solidarności" (1982 r.). W stanie wojennym przez ponad rok był internowany.

Przemysław Warzywny

Za takie coś raczej w PRL-u nie skazywano, nie było na to paragrafów. Profesorek przypadkiem nie bawił sie w dywersję za pieniądze zagranicznych mocodawców?

Data: 2011-01-09 07:48:07
Autor: Azor jest pedałem
Zemsta za krytykę IPN.

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ig9cb7$sd7$1news.onet.pl...
[...]

Kto ci takich głupot napieprzył? Żyłeś w PRL-u?

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Zemsta za krytykę IPN.