Zemsta zza grobu :>

Data: 2009-08-11 00:43:14
Autor: Lorn
Zemsta zza grobu :>

"Pomnik Lenina w białoruskiej miejscowości Uwarowicze runął na mężczyznę, który uwiesił się na gipsowym ramieniu przywódcy bolszewików; mężczyzna zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

http://tnij.org/zemscil_sie

Zemsta jest słodka... :>

Data: 2009-08-10 21:23:10
Autor: Bruner
Zemsta zza grobu :>

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:h5q6l2$2rs$1news.interia.pl...

"Pomnik Lenina w białoruskiej miejscowości Uwarowicze runął na mężczyznę, który uwiesił się na gipsowym ramieniu przywódcy bolszewików; mężczyzna zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

Jak towarzysz Stalin zmart to tez bylo wiele samobojstw, a nie uwiesil sie a pewnie powiesil a to jest roznica.

Data: 2009-08-11 00:13:46
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>

> [...]
> zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

Jak towarzysz Stalin zmart to tez bylo wiele samobojstw, a nie uwiesil sie a

 Nawet po śmierci Lenin  jest niebezpieczny hihi

Antenka

Data: 2009-08-11 09:25:53
Autor: awe
Zemsta zza grobu :>

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h5qh66$j8g$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
towarzysz Stalin zostal ukatrupiony jak na kundla przystalo
awe

Data: 2009-08-11 11:30:49
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
awe pisze:
[...]

Przez kogo niby? Przez panią śmierć ? Wiesz awe - mam powody przypuszczać że Ty też będziesz przez nią "ukatrupiony".

Data: 2009-08-12 00:09:42
Autor: awe
Zemsta zza grobu :>

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5rdpc$l3l$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
jestes ciemniak. zorientuj sie a potem wroc, a wrazenia to pozostaw sobie
awe

Data: 2009-08-11 16:00:32
Autor: ColgatesBilly
Zemsta zza grobu :>
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5r692$thj$1news.onet.pl...

[...]

Bo sie na zyda chcial powazyc, i...KTOS (zalozmy ze wiemy kto)
mu to uniemozliwil!

Kol

Data: 2009-08-11 00:44:13
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>
On 11 Sie, 09:16, "Marian" <mar...@kubelek.org> wrote:
Użytkownik "Lorn" <ateag...@poczta.fm> napisał w wiadomościnews:h5q6l2$2rs$1news.interia.pl...

> "Pomnik Lenina w białoruskiej miejscowości Uwarowicze runął na mężczyznę,
> który uwiesił się na gipsowym ramieniu przywódcy bolszewików; mężczyzna
> zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

Wcale mi idioty nie jest żal.
żeby się na Leninie wieszać
to trzeba go bardzo kochać.
Lenin zabrał go do piekła.

Oj nie mów tak, tutaj na psp wielu chętnie uwiesiłoby się na Leninie w
Poroninie. Fakt, że to chore, ale to jest tak zaawansowana choroba, że
nie ma na nią lekarstwa, na ten filoleninizm. Jedynym rozwiązaniem
byłoby zaserwować takiem "miłośnikowi" podróż do przeszłości i
osadzenie delikwenta w jakimś "syberyjskim sowieckiem sanatorium" - w
łagrze oczywiście. Szybko by się im odechciało peanów na cześć Ilicza
i Słoneczka. :)

Antenka

Data: 2009-08-11 02:13:41
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>
..
A jest tam w ogóle jeszcze jego pomnik?

Nie, chyba nie, podobno wysadzili Lenina hahaha

Antenka

Data: 2009-08-11 14:15:45
Autor: Panslavista
Zemsta zza grobu :>

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci
..
A jest tam w ogóle jeszcze jego pomnik?

Nie, chyba nie, podobno wysadzili Lenina hahaha

Antenka

Tylko mu palec urwali, ten, którym komuchom grozil zza grobu...

Data: 2009-08-11 11:35:55
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
Antenka pisze:
[...]

A ciebie należałoby teleportować do czasów przed leninowskich, na chociażby  ruską wieś.. Wtedy miałabyś  jaśniejszy obraz tego z czym Lenin walczył. :-P

Data: 2009-08-11 02:47:19
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>
A ciebie należałoby teleportować do czasów przed leninowskich, na
chociażby  ruską wieś..

Dlaczego na ruską? Jestem Polką i nie chcę do Carskiej Rosji! ;-((

Antenka

Data: 2009-08-11 12:11:27
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
Antenka pisze:
A ciebie należałoby teleportować do czasów przed leninowskich, na
chociażby  ruską wieś..

Dlaczego na ruską? Jestem Polką i nie chcę do Carskiej Rosji! ;-((

Antenka

No dobrze - na polskiej przedwojennej wsi też byś zobaczyła to co popychało Lenina do działania.

Data: 2009-08-11 12:28:01
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>
No dobrze - na polskiej przedwojennej wsi też byś zobaczyła to co
popychało Lenina do działania.

Ooo, co to,  to nie, Jędruś! Zostaw ty w spokoju wielkopolską,
przedwojenną wieś. Było  ok jak ktoś miał dostatecznie dużo swojej
ziemi. W Wielkopolsce nie rozdrabniano ziemi na 300m działeczki między
wszystkie dzieci tak,  jak to czyniono w Galicji.

Antenka

Data: 2009-08-12 08:10:58
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
Antenka pisze:
[...]

E,tam - w Wielkopolsce panowała pańszczyzna, podobnie jak w całej Polsce. Zdecydowana większość mieszkańców wsi to byli "małorolni"  z paroma arami, często dzierżawionej ziemi. I z jedną krową albo kozą.

Data: 2009-08-11 23:27:43
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>
E,tam - w Wielkopolsce panowała pańszczyzna, podobnie jak w całej
Polsce. Zdecydowana większość mieszkańców wsi to byli "małorolni"  z
paroma arami, często dzierżawionej ziemi. I z jedną krową albo kozą.

Czy 40ha ziemi rolnej  na przełomie XIX/XX w. , to według ciebie mało?
Dla galicyjskiego chłopa to było marzenie ściętej głowy. :-)

Antenka

Data: 2009-08-12 12:46:42
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
Antenka pisze:
[...]

Tyle to posiadali magnaci ziemscy, dziedzice i różne kapitalistyczne męty..

Data: 2009-08-11 16:01:19
Autor: ColgatesBilly
Zemsta zza grobu :>
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:573d8fb2-89ed-40c4-bb74-f6b1607b23b3v20g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

osadzenie delikwenta w jakimś "syberyjskim sowieckiem sanatorium" - w
łagrze oczywiście. Szybko by się im odechciało peanów na cześć Ilicza

-- -- -- -- -- --

Mi by sie zaraz gwozdz od obrazka oberwal...

Kol

Data: 2009-08-11 15:59:42
Autor: ColgatesBilly
Zemsta zza grobu :>
[...]

-- Immortal silence gathers illusions inside...

Sprawiedliwosc... panie Dzieju! ;)

Kol

Data: 2009-08-11 15:18:48
Autor: Panslavista
Zemsta zza grobu :>

Użytkownik "ColgatesBilly" <Sir_kolgejts@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> http://tnij.org/zemscil_sie
>
> Zemsta jest słodka... :>
>
> -- > Immortal silence gathers illusions inside...

E tam! Ta zemsta to tandeta jak cały żydokomunizm i wszystkie ich dzieła. Im
udaje sie tylko niszczenie.

Zemsta zza grobu :>