Zemsta zza grobu :>

Data: 2009-08-10 21:23:10
Autor: Bruner
Zemsta zza grobu :>

"Lorn" <ateagina@poczta.fm> wrote in message news:h5q6l2$2rs$1news.interia.pl...

"Pomnik Lenina w białoruskiej miejscowości Uwarowicze runął na mężczyznę, który uwiesił się na gipsowym ramieniu przywódcy bolszewików; mężczyzna zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

Jak towarzysz Stalin zmart to tez bylo wiele samobojstw, a nie uwiesil sie a pewnie powiesil a to jest roznica.

Data: 2009-08-11 00:13:46
Autor: Antenka
Zemsta zza grobu :>

> [...]
> zginął na miejscu - podały w poniedziałek władze."

Jak towarzysz Stalin zmart to tez bylo wiele samobojstw, a nie uwiesil sie a

 Nawet po śmierci Lenin  jest niebezpieczny hihi

Antenka

Data: 2009-08-11 09:25:53
Autor: awe
Zemsta zza grobu :>

Użytkownik "Bruner" <asfda@asdaisofuewu.com> napisał w wiadomości news:h5qh66$j8g$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
towarzysz Stalin zostal ukatrupiony jak na kundla przystalo
awe

Data: 2009-08-11 11:30:49
Autor: jadrys
Zemsta zza grobu :>
awe pisze:
[...]

Przez kogo niby? Przez panią śmierć ? Wiesz awe - mam powody przypuszczać że Ty też będziesz przez nią "ukatrupiony".

Data: 2009-08-12 00:09:42
Autor: awe
Zemsta zza grobu :>

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h5rdpc$l3l$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
jestes ciemniak. zorientuj sie a potem wroc, a wrazenia to pozostaw sobie
awe

Data: 2009-08-11 16:00:32
Autor: ColgatesBilly
Zemsta zza grobu :>
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h5r692$thj$1news.onet.pl...

[...]

Bo sie na zyda chcial powazyc, i...KTOS (zalozmy ze wiemy kto)
mu to uniemozliwil!

Kol

Zemsta zza grobu :>