Żenada... Normalnie, żenada... - Owsiak wycofał rezygnację

Data: 2019-01-19 19:05:43
Autor: boukun
Żenada... Normalnie, żenada... - Owsiak wycofał rezygnację
Czytacz postów
4 min. temu

Żenada... Normalnie, żenada... Więcej nie napiszę, żeby mnie Ochotnicze Rezerwy Tolerancji Ubywatelskiej nie tropiły.

Niemiec
5 min. temu

To było do przewidzenia, heh...

stfan
6 min. temu

Chodzi o to że do puki Jurek jest prezesem WOŚP to nikt tej fundacji nie prześwietli gdyż naród pójdzie za nim w dym. Jak sie domyślam to decyzja Tuska, to ten sam układ Gdański.

waldi
6 min. temu

ilu wątpiło w to że się wycofa ja byłem pewien że wróci szach mat i po krzyku

Żenada... Normalnie, żenada... - Owsiak wycofał rezygnację