Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja

Data: 2009-07-20 19:38:24
Autor: Marcin
Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja
Witam

http://www.blogplay.eu/2009/07/20/wysylanie-smsow-a-blokada-konta/

Ciekawe ile trzeba wyslac smsow albo wygadac minut
by zablokowali konto? Sam mam tel w Playu i neta
wiec mam nadzieje, ze mi nie zablokuja :)

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-07-20 22:19:21
Autor: Tomaszek
Marcin pisze:
[...]

Moim zdaniem Minus ich ciśnie, bo generują im za duży ruch w sieci. Bo nie wierzę, żeby dobrowolnie odejmowali sobie kasę od pyska. W końcu każdy wysłany sms i każda wydzwoniona minuta to kasa dla Play. Minus zaczyna się burzyć;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-07-20 23:18:58
Autor: silesiac
Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek@judeland.pl> napisał w wiadomości news:h42jke$71h$1atlantis.news.neostrada.pl...
Marcin pisze:
[...]

No toś świetną teorię stworzył, gratulacje :-)

Data: 2009-07-21 12:46:34
Autor: .Zykfryd.
Tomaszek pisze:

[...]

Minus też głupi nie jest bo Play za każdą minute i każdego SMSa przez sieć Plusa musi płacić więc wątpię żeby sobie zyski zmniejszali.

Data: 2009-07-21 13:38:14
Autor: Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)
Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja
Minus też głupi nie jest bo Play za każdą minute i każdego SMSa przez sieć Plusa musi płacić więc wątpię żeby sobie zyski zmniejszali.
Minus, już kiedyś urządził Playowi "Awarię dostepu do swojej sieci" w godzinach szczytu, było to mniej więcej dzień po tym ja sie Play pochwalił największym zasięgiem w Polsce (bo sobie sieć minusa doliczył). Pewnie włodarze minusa musieli jakieś kary zapłacić, ale wyszło im netto na Plus.
  Więc czy nie zawsze to tak zyski zmniejsza ;-)
  Pozdrawiam,

Data: 2009-07-20 23:21:33
Autor: gregor
Marcin pisze:
[...]

Podaj mi swoj nr tel a wysle Ci tyle sms`ow ile zechcesz nawet jak mi play zablokuje nr, zobaczymy czy to taka zenada jak mi nie odetna konta

gregor

Data: 2009-07-21 09:17:33
Autor: Tristan
Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 19:38 (autor Marcin publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h42a2k$3a0$1@inews.gazeta.pl>):

Ciekawe ile trzeba wyslac smsow albo wygadac minut
by zablokowali konto? Sam mam tel w Playu i neta
wiec mam nadzieje, ze mi nie zablokuja :)

Tu zapewne chodzi o spamowanie. Żeby ktoś maszynki nie odpalił. Wysyłasz
ileśtam esesmanów na minutę? Zapewne nie i zapewne cię nie blokną. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja