Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja

Data: 2009-07-21 09:17:33
Autor: Tristan
Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 lipiec 2009 19:38 (autor Marcin publikowane na pl.misc.telefonia.gsm, wasz znak: <h42a2k$3a0$1@inews.gazeta.pl>):

Ciekawe ile trzeba wyslac smsow albo wygadac minut
by zablokowali konto? Sam mam tel w Playu i neta
wiec mam nadzieje, ze mi nie zablokuja :)

Tu zapewne chodzi o spamowanie. Żeby ktoś maszynki nie odpalił. Wysyłasz
ileśtam esesmanów na minutę? Zapewne nie i zapewne cię nie blokną. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Zenada w Play - blokowanie konta bo... za duzo korzystaja