Zenek_blues, nie kompromituj się wypisując tutaj takie farmazony! Czytaj ze zrozumieniem!

Data: 2011-11-27 08:13:24
Autor: Grzegorz Z.
Zenek_blues, nie kompromituj się wypisując tutaj takie farmazony! Czytaj ze zrozumieniem!
Antenka napisał:

Oto dowód, że żyjesz XVII -wiecznym mitem. :- o))

W kwestii mitów - to nos ci rośnie, Pinokio!

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-27 12:34:46
Autor: Antenka
On 27 Lis, 08:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Oto dowód, że żyjesz XVII -wiecznym mitem. :- o))

W kwestii mitów - to nos ci rośnie, Pinokio!

Ty, zboku, jak jeszcze raz nazwiesz mnie Pinokio dostaniesz z liścia w
papę! :-E

Antenka

Data: 2011-11-28 07:40:54
Autor: Przemysław W

Antenka napisał:

> Oto dowód, że żyjesz XVII -wiecznym mitem. :- o))

W kwestii mitów - to nos ci rośnie, Pinokio!

Ty, zboku, jak jeszcze raz nazwiesz mnie Pinokio dostaniesz z liścia w
papę! :-E

Trans Pinokio.

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława Kaczyńskiego". Prokurator dodaje, że znał materiał dowodowy i wiedział, że
"nie pozwala on na stawianie zarzutów".

Data: 2011-11-30 17:21:19
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

U mnie w Szczecinie były - w czasach słusznie minionych - dwa kluby
studenckie.

Jeden nazywał się Trans, drugi Pinokio.

:) :) :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-30 17:19:43
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

Oto dowód, że żyjesz XVII -wiecznym mitem. :- o))

W kwestii mitów - to nos ci rośnie, Pinokio!

Ty, zboku, jak jeszcze raz nazwiesz mnie Pinokio dostaniesz z liścia w
papę! :-E

Tak Pinokio, oczywiście, nakupisz marcińskich rogali i mnie w warszawski
Nowy Wspaniały Świat obcasem wgnieciesz.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"