Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?

Data: 2018-03-31 02:00:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?
the_foe  wrote:

Ekran Asusa mniejszy, ale lepszy. Asus piękny, ale nie wiem czy to przeżyje upadek, a pakowanie go w silicon byłoby świętokradztwem ;)

Asus Max spadł z wysokości półtora metra (wyłączałem światło w WC)
 na terakotę. Poza tym spadł co najmniej siedem razy -- zazwyczaj
 na drewno.
Czasami wyskakiwały SIMki, raz telefon zrestartował się, plastyki
 są podrapane, ale funkcjonalnie -- OK.

GG4 można giąć.

GG5 jest jeszcze lepsze.

Ale na razie chyba nie ma szkła odpornego na piasek.

5 Ah to dla mnie minimum.

Dziś wolałbym telefon szybszy, z większą ilością GB.

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/