Zenfone5

Data: 2015-04-29 08:51:09
Autor: Trybun
Zenfone5
Ma ktoś z Was taki telefon?,

http://www.asus.com/pl/Phones/ZenFone_5_A501CG/

Interesuje mnie przede wszystkim ta ponad przeciętna czułość anteny GSM. Pic na wodę czy fakt, że nawet w strefie słabego zasięgu Zen daje radę? A może znacie jakieś inne telefony z dobrymi parametrami jeżeli chodzi o zasięg?

Data: 2015-05-01 13:41:05
Autor: krzysztofsf
Zenfone5
W dniu środa, 29 kwietnia 2015 08:51:28 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
[...]

Bardzo kiepska bateria.

Natomiast na tabletowo.pl prowadza akurat testy nastepcy - Zenfone 2

Mozesz zadac pytanie w propozycjach, to pewno sprawdzą

www.tabletowo.pl/2015/04/28/testujemy-asus-zenfone-2-pierwsze-spostrzezenia-po-kilku-dniach-uzytkowania/

Data: 2015-05-04 13:31:57
Autor: Trybun
Zenfone5
W dniu 2015-05-01 o 22:41, krzysztofsf pisze:
[...]

Jakoś nikt tam się nie kwapi aby odpowiedzieć na pytanie o czułość anteny.

Akurat jak dla mnie bateria to nie problem, nigdy nie miałem jakichś tytanów pod  względem wydajności baterii, a jednak ładowanie baterii wystarczało mi średnio  na tydzień. Po prostu ze smartfona poza używaniem do nawigacji GPS (gdy jest podłączony pod gniazdo zapalniczki), korzystam głównie z ich funkcji telefonicznych, przede wszystkim do SMSowania.

Data: 2015-05-04 06:36:46
Autor: krzysztofsf
Zenfone5
Trzeba chyba zaczekac na publikacje testu. Jak tam nie bedzie odpowiedzi ponowic pytanie. Redaktorka chyba na codzien korzysta z zenfona 5, tak mi wyszlo z ktoregos kontekstu, tak wiec odpowiedz powinna byc konkretna

Data: 2015-05-05 11:34:03
Autor: Trybun
Zenfone5
W dniu 2015-05-04 o 15:36, krzysztofsf pisze:
Trzeba chyba zaczekac na publikacje testu. Jak tam nie bedzie odpowiedzi ponowic pytanie. Redaktorka chyba na codzien korzysta z zenfona 5, tak mi wyszlo z ktoregos kontekstu, tak wiec odpowiedz powinna byc konkretna

Jak mieszka gdzieś w mieście to myślę że wcale niełatwo będzie jej taki test na czułość anteny przeprowadzić.

Data: 2015-05-05 06:15:04
Autor: krzysztofsf
Zenfone5
Juz jest odpowiedz

Data: 2015-05-08 08:41:53
Autor: Trybun
Zenfone5
W dniu 2015-05-05 o 15:15, krzysztofsf pisze:
Juz jest odpowiedz

Tak, jednak nic nie wyjaśniająca. Zresztą nie jest łatwo przeprowadzić test na czułość anteny. Trzeba by mieć co najmniej dwa różne telefony z kartami tego samego operatora.

Data: 2015-05-08 06:45:23
Autor: krzysztofsf
Zenfone5
Sadze, ze jesli ta osobA wciaz testuje rozne modele, wychwycilaby, ze ktorys jest lepszy niz wszystkie

Data: 2015-05-09 13:48:10
Autor: Trybun
Zenfone5
W dniu 2015-05-08 o 15:45, krzysztofsf pisze:
Sadze, ze jesli ta osobA wciaz testuje rozne modele, wychwycilaby, ze ktorys jest lepszy niz wszystkie

No niby tak. Ale wobec tego możemy przyjąć że firma zachwalając tą innowacyjną antenę świadomie wprowadza potencjalnych klientów w błąd. W mojej sytuacji taka antena to najważniejsza rzecz w telefonie.

Data: 2015-05-09 05:19:16
Autor: krzysztofsf
Zenfone5
W dniu sobota, 9 maja 2015 13:48:00 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

No niby tak. Ale wobec tego możemy przyjąć że firma zachwalając tą innowacyjną antenę świadomie wprowadza potencjalnych klientów w błąd. W mojej sytuacji taka antena to najważniejsza rzecz w telefonie.

Mozesz jeszcze zalogowac sie na tym forum

http://forum.android.com.pl/topic/211440-nowy-asus-zenfone-2-z-4gb-ramu-dyskusja-ogolna/page-12

i zapytac na priv uzytkownika fyme o zenfona 5, albo odnalezc watek zenfone 5 i tam ogolnie w watku

Data: 2015-05-13 08:29:39
Autor: Trybun
Zenfone5
W dniu 2015-05-09 o 14:19, krzysztofsf pisze:
[...]

Dzięki za sugestię, ale opinia w tym temacie to tyle co nic.

Zenfone5