Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"

Data: 2011-08-03 18:46:48
Autor: A. Filip
Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"
"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
To o jeden głos bandyty na PiS w wyborach mniej. Mała rzecz, a cieszy ;)

Zennon

Czy *TY* twierdzisz ĹĽe areszt "starucha" to *KARA*? --
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Z kamieniami na czołgi nie pójdę, bo mam przecież pokojową Nagrodę Nobla.
  -- WaĹ‚Ä™sa, Lech (1943-)

Data: 2011-08-03 18:53:37
Autor: A. Filip
[...]

Czyli sugerujesz że staruch zagłosuje na PO dlatego że trafił do aresztu
gdzie AFAIR PO tradycyjnie miaĹĽdĹĽÄ…co wygrywa wybory?

--
A. Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Dla kraju takiego jak Polska, lepiej żebym to ja został prezydentem

Data: 2011-08-03 19:01:53
Autor: Zennon

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:B83+mopz94m7em@andrew.huge.strangled.net...
[...]

Chmmm...Aresztowanie tymczasowe nie pozbawia praw do głosowania? Szkoda. No to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS i zostać parówą.

Zennon

Data: 2011-08-03 19:48:41
Autor: obserwator
Zennon: wstępnie 3 miesi±ce dla PiSowskiego działacza
Zennon <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a): Chmmm...Aresztowanie tymczasowe nie pozbawia praw do głosowania? Szkoda. No to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS i zostać parów±.

*kumpli*, zenus, *kumpli*...
*parowa* ?coz za knajacki jezyk. Chyba sam siedziales skoro masz takie
rozeznanie w tych atmosferach. Kolejna profesja ci dochodzi: kryminalista z pelo.

Data: 2011-08-03 22:53:34
Autor: u2
W dniu 2011-08-03 21:48,  obserwator pisze:
*kumpli*, zenus, *kumpli*...
*parowa* ?coz za knajacki jezyk. Chyba sam siedziales skoro masz takie
rozeznanie w tych atmosferach. Kolejna profesja ci dochodzi: kryminalista z pelo.

Zenus za mlodu mogl byc rownie dobrze klawiszem, teraz dorabia na psp :)

Data: 2011-08-03 21:40:48
Autor: januszklenczon
Zennon: wstępnie 3 miesi±ce dla PiSowskiego działacza "starucha"

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

> [...]

to facet będzie miał dylemat, czy głosować jak kumple z pod celi, czy na PiS

Naucz się bucu pisać prawidłowo po polsku, nie po rusku.
Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z powrotem do podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Data: 2011-08-03 21:42:22
Autor: Zennon
Zennon: wstępnie 3 miesi±ce dla PiSowskiego działacza "starucha"

Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:41f0.00000184.4e39a440newsgate.onet.pl...

> [...]

Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z powrotem do
podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Przyznaję się z polaka (Polaka) ;) Miałem tylko 4+ na maturze. I skłonno¶ć do archaizmów ;)

Zennon

Data: 2011-08-03 19:51:00
Autor: obserwator
[...]

 archaizm to nazwa *ortografii* ? To pewnie po rusku.

a z fizyki i ruskiego, jaka ocene  miales? --

Data: 2011-08-03 21:45:11
Autor: Zennon
Zennon: wstępnie 3 miesi±ce dla PiSowskiego działacza "starucha"

Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w

I witamy nowego dyskutanta ;)

Zennon

Data: 2011-08-04 02:53:30
Autor: stevep
Dnia 03-08-2011 o 21:40:48 <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

Nie żadne  chmmm, tylko  hmmm, i nie żadne  z pod,  tylko spod. Z  powrotem do
podstawowej budy tępy dyletancie, ignorancie i nieuku.

Ożesz ty w mordę piewrdolony idioto.

--
stevep

Zennon: wstępnie 3 miesiące dla PiSowskiego działacza "starucha"