Żenująca akcja policji. Skatowali rowerzystę za...?

Data: 2011-07-06 17:49:01
Autor: Lukasz
Żenująca akcja policji. Skatowali rowerzystę za...?
Data: 2011-07-06 20:23:49
Autor: Titus Atomicus
Żenująca akcja policji. Skatowal i rowerzystę za...?
In article <iv276d$oe2$1@inews.gazeta.pl>,
 "Lukasz " <logan_85@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

http://www.fakt.pl/zenujaca-akcja-policji-Skatowali-rowerzyste-za-,artykuly,10
8314,1.html

Bez jaj.
Dla mnie zenujace jest powolywanie sie na 'fakt'

TA

Data: 2011-07-06 20:33:51
Autor: Marcin Hyła
On 2011-07-06 20:23, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

http://www.fakt.pl/zenujaca-akcja-policji-Skatowali-rowerzyste-za-,artykuly,10
8314,1.html

Bez jaj.
Dla mnie zenujace jest powolywanie sie na 'fakt'

Sam jesteś żenujący, bo fakt tego nie wymyślił, tylko cytuje źródło: http://www.gloswielkopolski.pl/stronaglowna/423436,policjanci-dotkliwie-pobili-rowerzyste,id,t.html

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2011-07-06 11:46:22
Autor: Wilk
Żenująca akcja policji. Skatowali rowerzystę za...?
On 6 Lip, 20:33, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:

Sam jesteś żenujący, bo fakt tego nie wymyślił, tylko cytuje źródło:http://www.gloswielkopolski.pl/stronaglowna/423436,policjanci-dotkliw...

I obawiam się, że wcale mu tak łatwo o odszkodowanie nie będzie. Tam
gdzie po jednej stronie jest policja a po drugiej szary obywatel -
ciężko coś ugrać, tym bardziej jeśli nie było świadków. Łatwo ukręcić
łeb sprawie - np wyklepać szybko samochód i już dowód zatarty.
Słyszałem o sprawie gdzie jedną stroną był rowerzysta, drugą lokalny
polityk - gdzie "dziwnym trafem" z policyjnego parkingu wyparował
główny dowód rzeczowy - czyli zgnieciony rower, a wypadek był bardzo
poważny (parę lat trudnej rehabilitacji, bardzo długi okres bez
roweru) i jak twierdzi ów rowerzysta (człowiek bardzo wiarygodny) -
zdecydowanie z winy polityka. Ale sprawa ciągnie się w sądach już
ładnych parę lat
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-07-06 23:37:40
Autor: Rafał Wawrzycki
Żenująca akcja policji. Skatowali rowerzystę za...?
Dnia 06 lip 2011 w liście
[news:3734fc05-b658-4b1c-b53a-35b7558a0e72d14g2000yqb.googlegroups.c
om] Wilk [m-wolff@wp.pl] napisał(a):
I obawiam się, że wcale mu tak łatwo o odszkodowanie nie będzie.
Tam gdzie po jednej stronie jest policja a po drugiej szary
obywatel - ciężko coś ugrać, tym bardziej jeśli nie było świadków.

"Głos Wielkopolski, powołując się na relacje świadków pisze, że tam zdarli z zatrzymanego ubranie. Bili go i kopali po głowie."

Miejmy nadzieję, że ktoś będzie zeznawał...

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2011-07-06 20:45:57
Autor: Titus Atomicus
Żenująca akcja policji. Skatowal i rowerzystę za...?
In article <iv29qi$4r4$1@inews.gazeta.pl>,

On 2011-07-06 20:23, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:

> Bez jaj.
> Dla mnie zenujace jest powolywanie sie na 'fakt'

> [...]

E, jakos wciaz nie wierze.
Nie dlatego, ze historia nie mogla sie wydarzyc, a dlatego, ze przeczytana w gazecie.

TA

Żenująca akcja policji. Skatowali rowerzystę za...?