Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.

Data: 2009-06-08 00:12:33
Autor: Lorn
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać... Narzekanie to Nasza narodowa domena. Lepiej narzekać, niż próbować coś zmienić. Żałosny i poniżający   obraz stanu naszej świadomości... Polska to kraj ignorantów, ale bardzo głośno wyjący o swoje... Debilizm, niczym rak toczy Naszą świadomość, będąc w strukturach UE. Niech mi nikt tu nie wyskakuje z antypolskością... Nie jesteś w stanie zrozumieć, nie komentuj debilu.

Data: 2009-06-07 23:19:51
Autor: Hans Kloss
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać...

Żarty sobie stroisz czy naprawdę sądzisz że mozna cokolwiek istotnego zmienić-
głosując? Wobec machiny propagandowej masz mniej wiecej takie same szanse jak
przeciw komunistycznej esbecji, czyli żadne. Masz wybór- albo tańczysz jak ci
zagraja albo zostaniesz odesłany w niebyt. Śmiało, wybieraj ;)
J-23

Data: 2009-06-08 01:31:19
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać...

Żarty sobie stroisz czy naprawdę sądzisz że mozna cokolwiek istotnego zmienić-
głosując?

To Ty sobie żarty stroisz zadając mi tak idiotyczne pytanie.

Wobec machiny propagandowej masz mniej wiecej takie same szanse jak
przeciw komunistycznej esbecji, czyli żadne.

To nie ten matrix :>

Masz wybór- albo tańczysz jak ci
zagraja albo zostaniesz odesłany w niebyt. Śmiało, wybieraj ;)

Wybrano za Ciebie... Teraz pozostało Ci narzekanie.

Data: 2009-06-07 22:14:18
Autor: mrdevilyn
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosow ać.
On 8 Cze, 01:31, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To nie ten matrix :>
Podobny.

Wybrano za Ciebie... Teraz pozostało Ci narzekanie.

O kim pisać w przekaziorach dobrze, o kim źle a o kim wcale wybrano za
mnie już dawno, nie dając mi żadnych szans wpłynięcia na ta decyzję.
Ludzie poszli do urn jedynie po to aby przyklepać tę decyzję, w
ostateczności pozmieniac szczegóły porozumienia które zawarto ponad
ich głowami i bez ich udziału. A narzekanie pozostanie jedynie tym
tórzy głosowali- "to ja na nich głosowałem a te ch.. teraz"... itditp.
Ja nie będe miał sobie nic do zarzucenia.
J-23

Data: 2009-06-08 08:31:09
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0hhj8$j84$1news.interia.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

To ICH wybory, to ICH hucpa, to ICH reguły!

boukun

Data: 2009-06-08 08:30:11
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0hhun$fp$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja  myślałem, że ty wierzysz w ten cyrk?

boukun

Data: 2009-06-08 00:20:00
Autor: Panslavista

[...]

Zaoferowaliscie GWno jako torcik i zapraszacie do stołu. Tylko głupcy sie
połaszczyli.

Data: 2009-06-08 00:22:13
Autor: Lorn
Panslavista pisze:
[...]

Przestań się taplać w szambie i zmyj z siebie gówniany zapaszek, a poczujesz różnicę.

Data: 2009-06-08 00:56:55
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:
> [...]
sie
> połaszczyli.

Przestań się taplać w szambie i zmyj z siebie gówniany zapaszek, a

To od was ciągnie ten smród. Od 1944 roku.

Data: 2009-06-08 01:09:18
Autor: Lorn
Panslavista pisze:
[...]

Nie... Pokoleniowo topicie się w szambie... Smrodek, który czujesz to bierność.

Data: 2009-06-08 03:19:14
Autor: jendrysz
Żenująca frekwencja. Polaku na ucz się sprzeciwiać.
Panslavista pisze:
[...]

Zgodnie z życzeniem poszedłem i spaliłem. Miałem tę przyjemność.
Bierność daje bandziorom zgodę.

jendrysz

Data: 2009-06-08 08:24:11
Autor: boukun

Panslavista pisze:
[...]

Bzdura, poszedłeś z motyką na słońce... Do t6akiej opcji, jaką ty wybrałeś, bez kapitału nie byłeś w stanie narodu przekonać. Bandyci walczą z nami za nasze pieniądze...

boukun

Data: 2009-06-08 13:33:02
Autor: jendrysz
Żenująca

Panslavista pisze:
[...]
  obraz stanu naszej świadomości... Polska to kraj ignorantĂłw, ale
[...]

Dokładniej to z zapałką i nie na słońce tylko na picerokrację.
Fakt ciężko idzie, ale coś się zaczyna zmieniać.

jendrysz

Data: 2009-06-08 07:25:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 00:20:00 +0200, Panslavista napisał(a):

Zaoferowaliscie GWno jako torcik i zapraszacie do stołu. Tylko głupcy sie
połaszczyli.

Z tych wyborów się zrobił test, na to ilu ludzi pójdzie głosować nawet
jeżeli wybory są po nic. Uważam, że w takich okolicznościach wynik 28%
jest świetny. :-)
Piotr

Data: 2009-06-08 01:15:46
Autor: Ensitherum
Żenująca frekwencja. Polaku na ucz się głosować.
dlaczego uważasz, że więcej Polaków powinno głosować?

Data: 2009-06-08 01:18:29
Autor: Lorn
Ensitherum pisze:
dlaczego uważasz, że więcej Polaków powinno głosować?

Pytasz dlatego, że jesteś idiotą czy z przekonania, żeby zrobić z siebie idiotę ? "Niegrzecznie odpowiadając pytaniem na pytanie... Wybacz" :>

Data: 2009-06-08 01:52:02
Autor: Diabełson
Lorn pisze:
Ensitherum pisze:
dlaczego uważasz, że więcej Polaków powinno głosować?

Pytasz dlatego, że jesteś idiotą czy z przekonania, żeby zrobić z siebie idiotę ? "Niegrzecznie odpowiadając pytaniem na pytanie... Wybacz" :>

własnie, dlaczego MUSZĄ głosować, skoro np nie zgadzają się z polityka żadnego z kandydatów?

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

-- -
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

Data: 2009-06-08 02:01:46
Autor: Lorn
Diabełson pisze:
Lorn pisze:
Ensitherum pisze:
[...]

Uważasz, że 70% uprawnionych nie zgadza się z linią polityki prowadzoną przez partie? Przynajmniej 50% ma w dupie wybory...

Data: 2009-06-08 15:12:39
Autor: Diabełson
Lorn pisze:
Diabełson pisze:
Lorn pisze:
Ensitherum pisze:
[...]

tak, uważam że 70% uprawnionych MOŻE nie zgadzać się z linią polityki
prowadzoną przez partie.
tak, uważam że ludzie mają w dupie wybory, bo przeciętnemu, szaremu
człowiekowi niczego nie poprawią. Tak samo za rządów tej, czy innej
partii trzeba zwlec dupę o świcie i zapierdalać po 12h nieraz tak, jak
ja na przykład , bo za darmo nic ci żadna partia nie da.

--
! POSŁUSZEŃSTVVÓ !
! ÓÓÓ ! VV.VV. !

-- -
józnet jest nasz
! APD ! ÓÓÓ !

Data: 2009-06-08 18:22:22
Autor: raff
[...]

No to zacznij nosic lodowki. Byl etat w Swidnicy.

R.

Data: 2009-06-08 03:14:20
Autor: jendrysz
Lorn pisze:
[...]

Też uważam, że powinni iść i spalić te dyktatorskie wybory.
A organizatorów ukarać, za zniewalanie.

jendrysz

Data: 2009-06-08 07:01:49
Autor: awe
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.
Jacy politycy tacy wyborcy. Ludzie maja swoje wlasne problemy ktore politycy nie rozwiazuja. No i co z tego ze poszliby glosowac.
awe

Data: 2009-06-08 08:38:30
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0i5rh$ba7$1news.onet.pl...
Jacy politycy tacy wyborcy. Ludzie maja swoje wlasne problemy ktore politycy nie rozwiazuja. No i co z tego ze poszliby glosowac.
awe

Buuaaahhhaaahhhaaa, obudziłeś się ze złego snu?

boukun

Data: 2009-06-08 09:08:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0ibpc$dde$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
wczoraj bylem na urodzinach brata. bardzo dobry tort z firmy sowa, czerwone wino californijskie + piwo warka i inne. Spalem bardzo dobrze a dzis nawet nie mam kaca. Generalnie malo mnie ochodzily wybory. Zaglosowalem na Cymanskiego. Dostal sie z 5 miejsca. Tak trzymac. Jestem zadowolony
awe

Data: 2009-06-08 07:50:06
Autor: matusm

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0hcvi$do3$1news.interia.pl...
[...]

Ty jestes idiota albo jakas kurwa sbecka bo nawet dzialacze SLD potrafia zrozumiec ze frekwencja  wyborcza jest  wynikiem zasad glosowania

Takie Niemcy,Francja  sa jednym obwodem wyborczym ,tam sie  glosuje na konkretne osoby z imienia i nazwiska .Kto wiecej dostanie glosow ten awansuje a u nas glosujac na swojego czlowieka oddaje sie glos na cale ugrupowanie partyjne,a tylko  dlatego roznimy sie  sposobem wyborow  aby nadal Kiszczak mogl ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-08 08:21:38
Autor: boukun
[...]

Czym się podniecasz, jest tak jak miało być, tak jak zostało poukładane. Polacy nie mieli nic do powiedzenia, mogli tylko dokonany przez żydostwo wybór przyklepać i część idiotów przyklepała.

boukun

Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.