Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.

Data: 2009-06-08 00:20:00
Autor: Panslavista
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać... Narzekanie to Nasza narodowa
domena. Lepiej narzekać, niż próbować coś zmienić. Żałosny i poniżający
  obraz stanu naszej świadomości... Polska to kraj ignorantów, ale
bardzo głośno wyjący o swoje... Debilizm, niczym rak toczy Naszą
świadomość, będąc w strukturach UE. Niech mi nikt tu nie wyskakuje z
antypolskością... Nie jesteś w stanie zrozumieć, nie komentuj debilu.

Zaoferowaliscie GWno jako torcik i zapraszacie do stołu. Tylko głupcy sie
połaszczyli.

Data: 2009-06-08 00:22:13
Autor: Lorn
Panslavista pisze:
[...]

Przestań się taplać w szambie i zmyj z siebie gówniany zapaszek, a poczujesz różnicę.

Data: 2009-06-08 00:56:55
Autor: Panslavista

Panslavista pisze:
> [...]
sie
> połaszczyli.

Przestań się taplać w szambie i zmyj z siebie gówniany zapaszek, a

To od was ciągnie ten smród. Od 1944 roku.

Data: 2009-06-08 01:09:18
Autor: Lorn
Panslavista pisze:
[...]

Nie... Pokoleniowo topicie się w szambie... Smrodek, który czujesz to bierność.

Data: 2009-06-08 03:19:14
Autor: jendrysz
Żenująca frekwencja. Polaku na ucz się sprzeciwiać.
Panslavista pisze:
[...]

Zgodnie z życzeniem poszedłem i spaliłem. Miałem tę przyjemność.
Bierność daje bandziorom zgodę.

jendrysz

Data: 2009-06-08 08:24:11
Autor: boukun

Panslavista pisze:
[...]

Bzdura, poszedłeś z motyką na słońce... Do t6akiej opcji, jaką ty wybrałeś, bez kapitału nie byłeś w stanie narodu przekonać. Bandyci walczą z nami za nasze pieniądze...

boukun

Data: 2009-06-08 13:33:02
Autor: jendrysz
Żenująca

Panslavista pisze:
[...]
  obraz stanu naszej świadomości... Polska to kraj ignorantĂłw, ale
[...]

Dokładniej to z zapałką i nie na słońce tylko na picerokrację.
Fakt ciężko idzie, ale coś się zaczyna zmieniać.

jendrysz

Data: 2009-06-08 07:25:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 00:20:00 +0200, Panslavista napisał(a):

Zaoferowaliscie GWno jako torcik i zapraszacie do stołu. Tylko głupcy sie
połaszczyli.

Z tych wyborów się zrobił test, na to ilu ludzi pójdzie głosować nawet
jeżeli wybory są po nic. Uważam, że w takich okolicznościach wynik 28%
jest świetny. :-)
Piotr

Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.