Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.

Data: 2009-06-07 23:19:51
Autor: Hans Kloss
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać...

Żarty sobie stroisz czy naprawdę sądzisz że mozna cokolwiek istotnego zmienić-
głosując? Wobec machiny propagandowej masz mniej wiecej takie same szanse jak
przeciw komunistycznej esbecji, czyli żadne. Masz wybór- albo tańczysz jak ci
zagraja albo zostaniesz odesłany w niebyt. Śmiało, wybieraj ;)
J-23

Data: 2009-06-08 01:31:19
Autor: Lorn
Hans Kloss pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Ile można apelować, prosić, wręcz błagać...

Żarty sobie stroisz czy naprawdę sądzisz że mozna cokolwiek istotnego zmienić-
głosując?

To Ty sobie żarty stroisz zadając mi tak idiotyczne pytanie.

Wobec machiny propagandowej masz mniej wiecej takie same szanse jak
przeciw komunistycznej esbecji, czyli żadne.

To nie ten matrix :>

Masz wybór- albo tańczysz jak ci
zagraja albo zostaniesz odesłany w niebyt. Śmiało, wybieraj ;)

Wybrano za Ciebie... Teraz pozostało Ci narzekanie.

Data: 2009-06-07 22:14:18
Autor: mrdevilyn
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosow ać.
On 8 Cze, 01:31, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

To nie ten matrix :>
Podobny.

Wybrano za Ciebie... Teraz pozostało Ci narzekanie.

O kim pisać w przekaziorach dobrze, o kim źle a o kim wcale wybrano za
mnie już dawno, nie dając mi żadnych szans wpłynięcia na ta decyzję.
Ludzie poszli do urn jedynie po to aby przyklepać tę decyzję, w
ostateczności pozmieniac szczegóły porozumienia które zawarto ponad
ich głowami i bez ich udziału. A narzekanie pozostanie jedynie tym
tórzy głosowali- "to ja na nich głosowałem a te ch.. teraz"... itditp.
Ja nie będe miał sobie nic do zarzucenia.
J-23

Data: 2009-06-08 08:31:09
Autor: boukun

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h0hhj8$j84$1news.interia.pl...
Hans Kloss pisze:
[...]

To ICH wybory, to ICH hucpa, to ICH reguły!

boukun

Data: 2009-06-08 08:30:11
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0hhun$fp$1inews.gazeta.pl...
[...]

A ja  myślałem, że ty wierzysz w ten cyrk?

boukun

Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.