Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.

Data: 2009-06-08 07:01:49
Autor: awe
Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.
Jacy politycy tacy wyborcy. Ludzie maja swoje wlasne problemy ktore politycy nie rozwiazuja. No i co z tego ze poszliby glosowac.
awe

Data: 2009-06-08 08:38:30
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h0i5rh$ba7$1news.onet.pl...
Jacy politycy tacy wyborcy. Ludzie maja swoje wlasne problemy ktore politycy nie rozwiazuja. No i co z tego ze poszliby glosowac.
awe

Buuaaahhhaaahhhaaa, obudziłeś się ze złego snu?

boukun

Data: 2009-06-08 09:08:25
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0ibpc$dde$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

wczoraj bylem na urodzinach brata. bardzo dobry tort z firmy sowa, czerwone wino californijskie + piwo warka i inne. Spalem bardzo dobrze a dzis nawet nie mam kaca. Generalnie malo mnie ochodzily wybory. Zaglosowalem na Cymanskiego. Dostal sie z 5 miejsca. Tak trzymac. Jestem zadowolony
awe

Żenująca frekwencja. Polaku naucz się głosować.