Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowską, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"

Data: 2019-04-27 19:29:25
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:qa1dci$9mi$1gioia.aioe.org...
Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowską, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"

Róża Thun jeszcze niedawno uśmiechnięta pozowała do zdjęć z szefową fundacji Otwarty Dialog Ludmiłą Kozłowską. Po tym, jak ostatnio wybuchła poważna afera z tą fundacją w roli głównej, Thun gwałtownie zmieniła nastawienie. Dziś mówi: "Nie miałam z nimi nigdy żadnych kontaktów". Tymczasem, internet nie zapomina...

https://m.niezalezna.pl/269263-zenujaca-postawa-thun-najpierw-fotki-z-kozlowska-a-teraz-nie-mialam-z-nimi-zadnych-kontaktow?fbclid=IwAR3d92UikFpFWw6YDb9AcJ2OGG2Qa6fYvKgCl42a4JC2ScFT1BTzu1cCtGQ#

Internet? To raczej twoi mocodawcy! Zapychasz to forum swoimi odgrzanymi kotletami! ;-)

- Lepudruk -

Żenująca postawa Thun. Najpierw fotki z Kozłowską, a teraz... "Nie miałam z nimi żadnych kontaktów"