Data: 2009-06-09 09:26:20 | |
Autor: J.F. | |
Żenujące oferty Plusa... | |
Użytkownik "J.S" <reklamawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0j67i$ged$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jestem w tej sieci o początku istnienia, miałem kilka numerów, obecnie już tylko dwa i wygląda że i te numery zakończą swój żywot bo nie rozumiem jak można klienta z tyloletnim stażem traktować na równi albo prawie na równi z klientem z ulicy A jeszcze 3 lata temu bys sie bardzo cieszyl gdyby cie potraktowano tak samo :-) . czy ja się czepiam? A rachunki duze placisz ? terminowo ? Bo moze na takim kliencie to nikomu nie zalezy :-) A może u innych operatorów jest podobnie? Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej. "Mysmy zauwalismy ze pan zasem przekracza swoj abonament, wiec proponujemy panu dwukrotnie wyzszy. I juz nigdy nie bedzie pan musial placic wiecej niz bylo umowione" :-) J. |
|
Data: 2009-06-09 09:36:29 | |
Autor: Flo | |
Żenujące oferty Plusa... | |
J.F. pisze:
Ostatnio u ery to jest nawet ciekawiej. Widzisz.... Bo to jest wina planów, targetów itp. Zawsze proponując klientowi jakieś rozwiązanie staram się najpierw analizować billingi. Czasami opłaca sie podnieść taryfę, a czasami nie. Czasami wystarczy coś włączyć/wyłączyć na koncie. Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł. Teraz w Plusie to troszkę inaczej wygląda. W Orange KKB miał podobne uprawnienia jak salony i punkty sprzedaży. W Plusie G300 ma większe uprawnienia. Może oferować rozwiązania i taryfy niedostępne w salonach i punktach sprzedaży. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-06-09 16:06:02 | |
Autor: J.S | |
Żenujące oferty Plusa... | |
Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0l3du$5on$2inews.gazeta.pl... J.F. pisze:A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę? |
|
Data: 2009-06-09 17:09:24 | |
Autor: Flo | |
Żenujące oferty Plusa... | |
J.S pisze:
A czy Plus wzorem innych sieci ma mobilnych opiekunów klient którzy mogą przyjechać do klienta i pomóc wybrać ofertę? Klienci biznesowi mają opiekunów (właśnie G300) takich jak ja. Jedziemy do klienta, omawiamy ofertę i klient decyduje. Wszystkie niezbędne narzędzia mamy ze sobą przy czym ja wybrałem taki model pracy, że nie wożę telefonów tylko zawsze zamawiam konkretne egzemplarze dla konkretnego klienta. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|
Data: 2009-06-11 13:52:46 | |
Autor: J.F. | |
Żenujšce oferty Plusa... | |
On Tue, 09 Jun 2009 09:36:29 +0200, Flo wrote:
J.F. pisze: Slusznie cie zwolnili :-) J. |
|
Data: 2009-06-11 17:36:17 | |
Autor: Flo | |
Żenujšce oferty Plusa... | |
J.F. pisze:
Pod koniec pracy w Orange jednemu z klientów poprzez włączenie tylko jednej płatnej usługi pomimo dodatkowej opłaty rachunki spadły o xxx zł. Slusznie cie zwolnili :-) Nikt mnie nie zwolnił jeśli już o tym chcesz rozmawiać. Sam odszedłem i do tego tak miałem skonstruowaną umowę, że nie miałem zakazu konkurencji. Nie chciałem wracać do komórek ale zaoferowano mi pracę w Plusie, więc skorzystałem z oferty. -- Florian Marzejewski http://bezpieczenstwo-osobiste.com http://detektywtorun.pl +48 509 969 040; +48 791 969 040 Doradca Handlowy Plus GSM (G300) Toruń +48 607 600 027 |
|