Żenujące rządy platfonsów

Data: 2010-11-07 13:20:27
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
"Trzy lata rządów partii, która uchodziła za ekspertów w sprawach
gospodarczych, w przeciwieństwie do kompletnie nie mających o tym
pojęcia szaleńców z Prawa i Sprawiedliwości, przynosi efekty. W
raporcie Doing Business dokonaliśmy gwałtownego skoku. Z pozycji 73 na
70.
Cytuje za PAP: Republika Czeska awansowała o 19 pozycji na 63 miejsce,
a Węgry awansowały o 6 miejsc na 46 pozycję. Spośród innych krajów
regionu najwyżej uplasowała się Estonia (17 miejsce), za nią Litwa i
Łotwa (odpowiednio 23 i 24 pozycja), Słowacja (41), Słowenia (42).
Bułgaria i Rumunia zajmują odpowiednio 51 i 56 miejsce. Średnia UE
daje 37 pozycję" . Przed nami jest nie tylko Słowacja czy Estonia.
Wyprzedza nas ciągle Białoruś i Ghana. Właśnie minęliśmy Namibię.
[...]dziś Donaldowi Tuskowi gratulujemy przegonienia Namibii. Jeszcze
kilka kadencji dynamicznych reform Platformy i zbliżymy się do
Białorusi. Są dziedziny, w których już do standardów białoruskich się
zbliżamy, przyznaję. Kiedy patrzę na ministra Grada i jego
funkcjonariuszy chcących zrobić porządek z "Rzeczpospolitą" myślę, ze
ta chwila jest bliska."
Całość na: http://jankepost.salon24.pl/247340,donald-tusk-is-doing-business

Platfons rządzi a Polakom wstyd....
J-23

Data: 2010-11-07 23:04:10
Autor: Polok_prawdziwy
Żenujące rządy platfonsów

Zenujonco, tojest, ale twoja UŁOMNOść NAGOWEM...!!!

Data: 2010-11-07 16:08:39
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
On 7 Lis, 23:04, Polok_prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pol> wrote:

Zenujonco, tojest, a
A merytorycznie to masz coś bucu do powiedzenia ? Nic? Wypierdalaj
zatem
J-23

Data: 2010-11-08 11:26:56
Autor: dK
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c330e472-81fc-416c-b440-fa10dff3461cs5g2000yqm.googlegroups.com...
[...]
[...]
=================
Gdybyś się trochę bliżej zapoznał z raportem IFC zwłaszcza w zakresie porównania lat 2005 -2007 do roku 2010 to miałbyć nieco inne zdanie na temat rządów PO  w porównaniu do analogicznych "dokonań" rządu PiS

I tak. Koszt założenia biznesu były najwyższe w 2005 r. i były stabilne przez cały okres rządów PiS. W czasach PO ilosć procedur wymaganych do założenia biznesu spadła z 10 do 6, a minimalny kapitał spadł ponad 10-krotnie z ok 200% przychodu brutto na głowę w 2007 do zaledwie 15% w roku bieżącym.
Podatki. Ilosć procedur z 40 za rządów PiS do 29 obecnie Czas poswiecony na obsługę zobowiązań podatkowych stabilny za czasów PiS spał obecnie o ok. 1/3

Reasumujac. Można pokazywać mało nie mówiące zmiany w rankingu i rzeczywiscie narzekać i słusznie, że wciaż nie łatwo prowadzić biznes w Polsce, ale użycie tego argumentu w walce politycznej jest ślepym strzałem raczej nastawionym na odbiór tej częsci leniwego społeczeństwa, które nie zajrzy do źródeł, czyli ordynarne oszustwo którego stałeś się kolego elementem.

Dane z IFC raczej wskazują na jedno PiS KOMPLETNIE NIC nie zrobił w latach 2005-2007 dla polepszenia sytuacji w sprawach prowadzenia biznesu - bo mieli "ważniejsze" sprawy. Natomiast PO być może niewiele, ale jednak dokonał pewnych zmian na drodze ku lepszemu.

dK

Data: 2010-11-08 12:32:24
Autor: pluton
Żenujące rządy platfonsów
Wyprzedza nas ciągle Białoruś i Ghana. Właśnie minęliśmy Namibię.

A za te Bialorus i Ghane to pis nas wpedzil ? Czy juz tam bylismy ?
A jak bylismy - to czemu pis nie wyprzedzil bialorusi i ghany ?

Nullification

Data: 2010-11-08 04:17:11
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
On 8 Lis, 12:32, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Wyprzedza nas ciągle Białoruś i Ghana. Właśnie minęliśmy Namibię.

A za te Bialorus i Ghane to pis nas wpedzil ? Czy juz tam bylismy ?
A jak bylismy - to czemu pis nie wyprzedzil bialorusi i ghany ?

Znajdź sobie matołku raporty z lat 2005-7.
A poza tym- co to ma do rzeczy? Partacze i socjaliści z PiS
doprowadzili ponoć gospodarkę  na skraj przepaści a sytuację mieli
uratować platfonscy eksperci-geniusze. I co? WIELKIE GÓWNO, oto efekt
tych czterech lat. Efekty komisji "przyjazne państwo" pod
przewodnictwem durnia z gumowych chujem w łapie jakie są- każdy widzi..
Namibia, oto właściwe tło dla porównań z czeciąpełoską. Sytuacja
gospodarcza Polski jest  analogiczna jak w sytuacja w naszym futbolu-
dno i obciach.
J-23

Data: 2010-11-08 14:15:30
Autor: dK
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:40c794dd-0885-4776-b949-71fcbc42c9bak22g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

Namibia, oto właściwe tło dla porównań z czeciąpełoską. Sytuacja
gospodarcza Polski jest  analogiczna jak w sytuacja w naszym futbolu-
==============================

No popatrz, a  ja znalazłem, ale widać że brakuje ci odwagi dyskutować z liczbami i faktami.
Pewnie za trudne było, więc lepiej przyłożyć komuś innemu :)

dK

Data: 2010-11-08 05:39:15
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
On 8 Lis, 14:15, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

No popatrz, a  ja znalaz em,
Znalazłeś? No to pięknie, pochwal się zatem  o iledziesiąt miejsc
awansowała Polska w rankingu DB za czasów rządów platfonsów. Aha, link
do źródełka danych też podaj koniecznie, pośmiejemy się wszyscy..
J-23

Data: 2010-11-08 15:18:13
Autor: dK
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:037c5305-a2e5-467d-b21f-74e832dd6ad9v28g2000prn.googlegroups.com...
On 8 Lis, 14:15, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

[...]
======================

A co mnie jakiś ranking obchodzi??? To nie zawody sportowe! Islandia jest na 15 miejscu i co z tego wynika??? Kompletnie nic. Są praktycznie bankrutami.
W Polsce założenie biznesu jest prostsze niż w : Hiszpanii, Austrii, czy Czechach, co z tego wynika?? Znowu - kompletnie nic!
W skuteczności uzyskiawania kredytów na działalność gospodarczą mamy 15 miejsce na równi z Austrią, Niemcami i jeszcze paroma wiodącymi gospodarkami, za nami WIĘKSZOŚĆ gospodarek OECD. Co z tego wynika?? Kompletnie nic!
Ważne jest natomiast to co się robi dla polepszenia warunków funkcjonowania biznesu - z danych mamy jasność, że za rządów PiS nie zrobiono KOMPLETNIE NIC.

Cierpisz na brak danych?? Tu masz kreator różnorakich raportów IFC http://www.doingbusiness.org/custom-query#hReprtpreview

dK

Data: 2010-11-08 08:27:01
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
On 8 Lis, 15:18, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

A co mnie jakiś ranking obchodzi??? To nie zawody sportowe!
Aha. Czyli  proza poetycka zamiast faktów, konkretów czy liczb. Jak to
zwykle u platfonsów.
J-23

Data: 2010-11-08 18:19:37
Autor: dK
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:efb3353e-d827-488a-bd0b-b00662fcc999s9g2000vby.googlegroups.com...
On 8 Lis, 15:18, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

A co mnie jakiś ranking obchodzi??? To nie zawody sportowe!
Aha. Czyli  proza poetycka zamiast faktów, konkretów czy liczb. Jak to
zwykle u platfonsów.
=======================
1) To ty podniecasz się prozą poetycką patrząc na pozycję w rankingach.
2) To ja przedstawiłem kilka konkretów i liczb wskazujacych, że to nie "żenujące rządy platfonsów" ale właśnie spadek po
rządach pisolców umieszcza nas w miejscu w rankingu gdzie teraz jesteśmy, a na dodatek wskazujących na to, że to właśnie rząd PO powoli wyciąga nas z tego szamba w które wpadliśmy po dwóch latach "radosnej twórczosci politycznej" PiSu. No ale jak produkcja afer po to, zeby je potem wykrywać była ważniejsza od gospodarki....
3) To ty nie jesteś w stanie obronić postawionej w tytule wątku tezy.

Ale może i w sumie to dobrze, że PiS nie miał już czasu na zajmowanie się gospodarką. Bo pewnie spitoliliby ją jak każdą sprawę której się tkną...

dK

Data: 2010-11-08 16:36:09
Autor: pluton
Żenujące rządy platfonsów
> [...]

A jak bylismy - to czemu pis nie wyprzedzil bialorusi i ghany ?

Znajdź sobie matołku raporty z lat 2005-7.

Ok, znalazlem. Pis wpedzil nas daleko za Gabon i teraz PO mozolnie nas
wyciaga.

Nullification

Data: 2010-11-08 08:25:35
Autor: Hans Kloss
Żenujące rządy platfonsów
On 8 Lis, 16:36, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

Ok, znalazlem. Pis wpedzil nas daleko za Gabon
Nie podniecaj się pluto, jedyne co znalazłeś to stara kość którą sam
przy budzie zakopałeś.
J-23

Data: 2010-11-08 17:27:31
Autor: u2
Żenujące rządy platfonsów
W dniu 2010-11-08 16:36, pluton pisze:
Ok, znalazlem. Pis wpedzil nas daleko za Gabon i teraz PO mozolnie nas
wyciaga.

Wyciąga z dobrobytu w przepaść kryzysu bez dna.

Data: 2010-11-08 18:31:41
Autor: pluton
Żenujące rządy platfonsów
> Ok, znalazlem. Pis wpedzil nas daleko za Gabon i teraz PO mozolnie nas
> wyciaga.

Wyciąga z dobrobytu w przepaść kryzysu bez dna.

Ech, ten Gabonski dobrobyt... Nie bardzo wiem, na czym polega, ale
chyba kawalek chleba dziennie dostają ?
Zazdroszczę.

Nullification

Data: 2010-11-08 18:43:52
Autor: u2
Żenujące rządy platfonsów
W dniu 2010-11-08 18:31, pluton pisze:
Ech, ten Gabonski dobrobyt... Nie bardzo wiem, na czym polega, ale
chyba kawalek chleba dziennie dostajÂą ?
ZazdroszczĂŞ.

Wiem, że więziennym psychiatryku was morzą głodem. A tak głosowaliście
na platfonsow, no to teraz macie :)

Data: 2010-11-09 11:29:30
Autor: Dobrodziej
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cd824f5$0$27032$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-11-08 16:36, pluton pisze:
Ok, znalazlem. Pis wpedzil nas daleko za Gabon i teraz PO mozolnie nas
wyciaga.

Wyciąga z dobrobytu w przepaść kryzysu bez dna.

Widzisz już dno, smart ass ?

d.

Data: 2010-11-08 12:37:18
Autor: dK
Żenujące rządy platfonsów

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ib8n17$3d3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Za trudne pytania zadajesz. Gdyby były jakieś bluzgi, to pewnie byłby to gorący wątek, a tak liczby to kompletna abstrakcja dla obsługujacych kombinacje Ctrl+C, Ctrl+V. Dla nich ważne jest by było przywalenie w przeciwnika politycznego. Czy to prawda, czy perfidnie skrojona kłmliwa manipulacja nie ma absolutnie Żadnego znaczenia, tym bardziej, że taka analliza wymaga myślenia, a to towar po tamtej stronie.... deficytowy... a nawet wręcz obięty prohibicją. Za jego posiadanie uswuwa się z tamtejszych szeregów ;)

Dk

Data: 2010-11-08 12:44:25
Autor: boukun
Żenujące rządy platfonsów

Chceta krwiożerczego kapitalizmu, to macie i nie drzyjcie pyska...

boukun

Data: 2010-11-08 18:57:00
Autor: Polok_prawdziwy
Żenujące rządy platfonsów
boukun wrote:

Chceta krwiożerczego kapitalizmu, to macie i nie drzyjcie pyska...

Dotej CIMNOTYNAGOWEM łodzywać semsu siem nima - to typowy, dobze ukstałtowany ŁOBYWATEL KAPITULIZMU...!

Wmordem mu kapitulista napluje, to powi, ze descyk padze, a skopie mu mordem, to powi, że tego kapitulizm wymago...

PS - a zauwazyłeś, zesiem jednego "ymteligentnego" słowa wyłucył i teroski łod kożdego "muretoryki" wymago ta KACAPSKOŁONUCA...

Żenujące rządy platfonsów