Zenu¶! Na kolana!

Data: 2017-08-05 08:29:59
Autor: Lord Donate
Zenu¶! Na kolana!
Obiecałem ci, że do czasu kiedy będziesz chamski i wulgarny będziesz tępiony na każdym kroku! Odwalisz się, będzisz grzeczny i miły nie będę uzywał okre¶lenia "psikutas" - (c) Zenu¶. Czaisz koguciku?  To nie twoja kotłownia gdzie rz±dzi wyłupasta, gdzie serwuje ci elektrowstrz±sy i zmusza cię do wykopania dołu z wapnem. Tak Zenus, to twoje teksty ty mały drobny sukinsynu! Takich jak ty należy tępić na każdym kroku. Dobre słowo nie pomaga? No to będziesz obrywać po mordzie. Tak Zenu¶! Nie masz argumentów to zamknij jadaczkę! Z takimi jak ty miałem kiedys do czynienia. To robole pracuj±cy u nas przy rozładunku. Tak pomiedzy soba rozmawiali. Jak jakies menelstwo. Szybko nauczylem ich szacunku. Za mordę i WON - (c) J.Kaczyński. Tak też będzie z tob±! Będziesz brykac - będziesz obrywać po katolicku!

CL

Data: 2017-08-05 09:00:41
Autor: u2
Zenu¶! Na kolana!
W dniu 05.08.2017 o 08:29, piĽdziak pisze:
Obiecałem ci, że do czasu kiedy będziesz chamski i wulgarny będziesz tępiony na każdym kroku!

te piĽdziak znowu piszesz o sobie:)))))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-08-05 02:34:11
Autor: Zenek Kapelinder
ZenuĹ›! Na kolana!
Jak znowu. To on kiedys nie pisal o sobie? Pierwsze slysze

Data: 2017-08-05 11:40:18
Autor: Lord Donate
Zenu¶! Na kolana!
PSIKUTASk "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:b9de15bc-8f60-411f-8aef-c89822ff1b3egooglegroups.com...
Jak znowu. Tak ja kiedys nie pisal o sobie? Pierwsze slysze bo w kotłowni głosno od chrapania wyłupaistej.

Data: 2017-08-05 09:24:20
Autor: Lord Donate
u2! Ty chamie!
WON GNIDO!