Zenus PiSdziak

Data: 2017-02-20 18:19:05
Autor: Pajdak
Zenus PiSdziak
http://tinyurl.com/zenekpsikuta

Uwaga: tylko dla osób o mocnych nerwach!

--
Lepudruk

Data: 2017-02-21 17:09:01
Autor: Dark ice
Zenus PiSdziak

Użytkownik "Pajdak" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:o8f8f2$1da9$1gioia.aioe.org...
http://tinyurl.com/zenekpsikuta

Uwaga: tylko dla osób o mocnych nerwach!

Odpuść temu nieborakowi. To stary chłop. Po co masz go mieć na sumieniu jak mu żyłka pęknie?

CL

Data: 2017-02-21 09:03:16
Autor: Zenek Kapelinder
Zenus PiSdziak
Jak widze jak sie pizdzia dwoisz a czasami troisz to faktycznie zylka ze smiechu moze peknac. Ty pizdziak ogolnie wesoly gosc jestes. Gdzie bys sie nie pojawil wszyscy sie z ciebie smieja.

Data: 2017-02-22 16:54:29
Autor: Pajdak
Zenus PiSdziak
małpiszon "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Zenuś,  nie chodź do tej kotłowni i nie obmacuj tej wyłupiastej to może
dadzą ci spokój! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-02-22 10:40:44
Autor: Zenek Kapelinder
Zenus PiSdziak
Ty chuju osrany pierwszy zaczales. A co do laski to twoja pizdziak laska ta oczkami i nic mi do niej. Zwlaszcza ze szpetna strasznie.

Data: 2017-02-23 13:41:03
Autor: Pajdak
Zenus PiSdziak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Ty chuju osrany pierwszy zaczales. A co do laski to twoja pizdziak laska
ta oczkami i nic mi do niej. Zwlaszcza ze szpetna strasznie.

W O N  !!!

--
Lepudruk

Data: 2017-02-22 16:54:06
Autor: Pajdak
Zenus PiSdziak
Użytkownik "Dark ice" <ciemny.lud@kupi.to> napisał w wiadomości

[...]

Cholera go nie weźmie! To stary komuch więc wytrzyma nie takie kopanie go w
goleń! ;-) Ja go nie zaczepiam, ja tylko odpowiadam na jego debliskie
zaczepki. Dla mnie to stary matoł! ;-)))

--
Lepudruk

Zenus PiSdziak