Zenus szczy na portierni w sejmie

Data: 2018-04-12 07:59:20
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Zenus szczy na portierni w sejmie
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:645dc192-1659-4c79-8a63-25d954b950c0googlegroups.com...
Chyba sie nie udal. Pokazywali protestujacych. Wygladali tak jak by zalowali ze przyszli. Jak bym byl marszalkiem to bym kazal wystawic dystrybutor do wody i zamknac kibelek jesli tam jest. Jak ja nie spie bez szczania ze szesc godzin wytrzymam ale moja kobieta maksymalnie cztery.

Ty się lepiej zajmij sprowadzeniem wraku TU-154 do Torunia.

CL

Zenus szczy na portierni w sejmie