Zenu¶, zadanie na ten tydzień.

Data: 2016-11-06 16:45:28
Autor: Pajdak
Zenu¶, zadanie na ten tydzień.
Do rozpracowania masz pojęcie: psefologia. W razie problemów popro¶ o pomoc którego z pensjonariuszy swego psychiatryka.

--
Lepudruk

Data: 2016-11-06 10:53:09
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś, zadanie na ten tydzień.
To nie moj psychiatryk tylko panstwowy, pracuje w nim za przyzwoita kase. Ale zrobie uklon w twoja strone. Wytlumacz mi co to znaczy pensjonariuszu psychiatryka.

Data: 2016-11-07 08:43:42
Autor: Pajdak
Zenu¶, zadanie na ten tydzień.
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6b614c65-968b-4863-9684-be8ad848de65googlegroups.com...
To nie moj psychiatryk tylko panstwowy, pracuje w nim za przyzwoita kase.

Zenu¶, przyzwoita kasa to nie jest 2200. NajwyraĽniej przebywanie w psychiatryku padło ci na mózg.

Ale zrobie uklon w twoja strone. Wytlumacz mi co to znaczy pensjonariuszu psychiatryka.

Zenu¶, w przeciwieństwie do ciebie mam wolny zawód i nie podcieram tak jak ty dupy koterii z Nowogrodzkiej więc leniu bierz się do roboty boinflacja i deflacja cię przero¶nie! ;=)

http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis_787164.html

--
Lepudruk

Data: 2016-11-07 06:05:35
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś, zadanie na ten tydzień.
oj bo zrobie ci przykrosc i przez dwa tygodnie nie bede odpowiadal na twoje debilne teksty. Zalozyles juz sobie ze dwa dodatkowe konta zebys przez ten czas mial z kim gadac?

Data: 2016-11-07 08:06:24
Autor: Zenek Kapelinder
Zenuś, zadanie na ten tydzień.
Wolny zawod miales zanim do psychiatryka trafiles, puszki i zlom zbierales.

Zenu¶, zadanie na ten tydzień.