Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...

Data: 2009-06-08 07:32:27
Autor: Piotr
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
A szczególnie jej wypowiedzi (pełenej języka miłości), na temat
swojego konkurenta, którą wygłosiła po ogłoszeniu wyników. Pani Rózia,
musi jeszcze w szoku, bleblała o tym jaki to Ziobro jest
niekompetetny, he, he... I, że to dla pani Rózi żaden miód być z nim w
parlamencie europejskim.
Krakówkowi gratulujemy thuno-arystokracji.
Piotr

Data: 2009-06-08 09:05:48
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
Piotr,

W dniu 2009-06-08 07:32, Piotr pisze:
(...)
Krakówkowi gratulujemy thuno-arystokracji.
Piotr

trochę przekwasiłeś: w Krakowie górą był PiS.
Porownaj to z Warsyawka czy innymi ziemiami odyzskanymi.
A jak było u Ciebie ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 09:11:01
Autor: boukun

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:h0idcc$euu$1news.agh.edu.pl...
[...]

Panie Romanie, co Pana tak podnieca w tych wyborach?

boukun

Data: 2009-06-08 11:32:08
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
W dniu 2009-06-08 09:11, boukun pisze:
(...)

Panie Romanie, co Pana tak podnieca w tych wyborach?

boukun

Nic, mnie chodzi o moje miasto.

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 09:58:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:05:48 +0200, Roman Rumian napisał(a):

trochę przekwasiłeś: w Krakowie górą był PiS.
Porownaj to z Warsyawka czy innymi ziemiami odyzskanymi.
A jak było u Ciebie ?

Hm, ale ja nic nie pisałem o tym kto wygrał, albo nie... Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w
WSI24.
Piotr
A u mnie wygrało peło. Zupełnie nie rozumiem tego pędu do
tusko-europki, moich braci Ślązaków, w końcu my nie mamy kompleksów,
od wieków jesteśmy w europie, he, he.
Może to przyjezdni tak głosują? W końcu wyniki będziemy mieli jak w
Świdnicy.

Data: 2009-06-08 11:38:52
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
W dniu 2009-06-08 09:58, Piotr pisze:
(...)
Hm, ale ja nic nie pisałem o tym kto wygrał, albo nie... Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w
WSI24.

Aha.

[...]

No, w Krakowie też mamy duży napływ świeżej krwi spoza, tzw. 'ziomali', ale pisząc serio, te wybory to porazka: Hubner ulubienica 'ludu'.
Oj, aż się prosi o golenie-strzyżenie i bat ...

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 13:28:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 11:38:52 +0200, Roman Rumian napisał(a):

No, w Krakowie też mamy duży napływ świeżej krwi spoza, tzw. 'ziomali', ale pisząc serio, te wybory to porazka: Hubner ulubienica 'ludu'.
Oj, aż się prosi o golenie-strzyżenie i bat ...

To prawda, wybór Hubnerowej, tak gremialny, świadczy o niezwykle
niestabilnym ego mieszkańców Warszawy. Niezwykle.
Piotr

Data: 2009-06-08 14:51:02
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie czuj sie Piotrze zaskoczony, ten wsiowo-warszawski elektorat juz wczesniej
dal sie poznac, wybierajac na prezydenta Warszawy 'bufetowa'!
Huebner, to juz konsekwencja niereformowalnych, odpornych na doswiadczenie
i wiedze mozgow moich rodakow!!!
No coz, rodakow sie ani nie wybiera, ani sie na nich nie obraza, ale nikt
mi nie zabroni im juz NIEWSPOLCZUC...
Wszelkie skargi, jeki i placze, bede kwitowal lekkim, ale zlosliwym usmiechem...

Data: 2009-06-08 11:55:05
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

  >Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w

Przynajmniej jest szczera, nie jak ten lizodup Kamiński, który sie wdzięczył
do Hubnerowej, a najchętniej by ją rozstrzelał.
Poza tym , powiedziała prawdę.
O tym ile jest wart Ziobro, powiedział pierwszy Miller

A u mnie wygrało peło. Zupełnie nie rozumiem tego pędu do
tusko-europki,

Piszę i piszę i piszę a ty dalej nie rozumiesz?
Jeśli ty i twój pryncypał nadal nic nie rozumiecie, to PO będzie rządziła
przez długie lata, jak wieszczyła pani prof. Staniszkis, w tej stacji co jej
nie lubisz ale oglądasz

Data: 2009-06-08 13:32:44
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:55:05 +0200, zbig napisał(a):

Przynajmniej jest szczera, nie jak ten lizodup Kamiński, który sie wdzięczył
do Hubnerowej, a najchętniej by ją rozstrzelał.
Poza tym , powiedziała prawdę.
O tym ile jest wart Ziobro, powiedział pierwszy Miller

Ten rodzaj "szczerości" zbigu, zwyczajowo nazywamy chamstwem. Rózia Graffin, z europejskich domów, nie umiała utrzymać w sobie
złości jaka wypływała z frustracji po przegranej z parweniuszem, o
szewskim nazwisku. I się zachowywała, jak kucharka.
Piotr
PS. U Milera chamstwo mnie nie dziwi, wszak to nieoszlifowany szofer.

Data: 2009-06-08 14:27:51
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v9f911vbai77$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie przesadzajmy. Zagadnięta o to czy jest zadowolona z tego, że będzie PE wspóltowarzyszką Ziobry , powiedziała , ze nie.
Mało zresztą kto byłby z tego zadowolony, z obawy, że  pójdą w ruch dyktafony , komórki , laptopy.
Potem jeszcze dodała kilka słów na temat braku kompetencji kandydatów PiS, bo chyba , że Ziobro absolutnie jedzie tam "na żywca" wiedzą wszyscy.

Data: 2009-06-08 15:26:35
Autor: Piotr
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:27:51 +0200, zbig napisał(a):

Nie przesadzajmy...

Ja nie przesadzam, może nie słyszałeś całości wypowiedzi.
Piotr

Data: 2009-06-08 09:07:32
Autor: Vic
Zenusiowi gratulujemy RĂłzi Tchun...
Piotr wrote:
Pani RĂłzia,
musi jeszcze w szoku, bleblała o tym jaki to Ziobro jest
niekompetetny, he, he... I, że to dla pani Rózi żaden miód być z nim w
parlamencie europejskim.

Pani Rozi cos sie pomerdalo. Jasna sprawa, ze Ziobro jest niekompetentny, ale co to ma za znaczenie?
Wybory blizsze sa konkursowi Miss Polonia niz nagrodom Nobla.
Wyborca nie ocenia kompetencji, lecz glosuje na tego, ktory mu sie najbardziej podoba. Gdy spytasz czlowieka wychodzacego z lokalu wyborczego, co mu sie najbardziej podoba z programu kandydata, na ktorego glosowal, to na 99% nie bedzie wiedzial co odpowiedziec :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-08 16:38:44
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:07:32 +0200, Vic napisał(a):

[...]

To co kierowało ludźmi przy wybieraniu Danki od ubeków? Uroda? Nieeee!
To moze wdzięk? Nieeeee! Rozum? Nieeeeee! No to może wierność ideałom?
Niiiiieeeeeeee! No to co, ku...!?
Nic poza wszczepienną nienawiścia do kaczorów do głowy mi nie
przychodzi.
Kampania peło budowana jest jak autorytet Wielkiego Brata, wiesz o tym
vicu?
Piotr

Data: 2009-06-09 09:16:54
Autor: Vic
Piotr wrote:
[...]

Cos im sie musialo spodobac. Zgodze sie, ze na pewno nie byla to uroda :)

Kampania peło budowana jest jak autorytet Wielkiego Brata, wiesz o tym
vicu?

PO na pewno duzo zyskuje na powszechnej niecheci do PiS.
Ale niech cie to szczegolnie nie dziwi, PiS okresla sie niemal wylacznie przez opozycje do PO. W trakcie kampanii politycy PiS wlasciwie chyba nie wypowiedzieli ani jednego zdania, w ktorym nie byloby PO.

A PiS jest taka specyficzna partia, wobec ktorej nikt nie jest obojetny :) Partia ma albo zagorzalych zwolennikow, albo wrogow.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...