Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...

Data: 2009-06-08 09:05:48
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
Piotr,

W dniu 2009-06-08 07:32, Piotr pisze:
(...)
Krakówkowi gratulujemy thuno-arystokracji.
Piotr

trochę przekwasiłeś: w Krakowie górą był PiS.
Porownaj to z Warsyawka czy innymi ziemiami odyzskanymi.
A jak było u Ciebie ?

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 09:11:01
Autor: boukun

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:h0idcc$euu$1news.agh.edu.pl...
[...]

Panie Romanie, co Pana tak podnieca w tych wyborach?

boukun

Data: 2009-06-08 11:32:08
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
W dniu 2009-06-08 09:11, boukun pisze:
(...)

Panie Romanie, co Pana tak podnieca w tych wyborach?

boukun

Nic, mnie chodzi o moje miasto.

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 09:58:58
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 09:05:48 +0200, Roman Rumian napisał(a):

trochę przekwasiłeś: w Krakowie górą był PiS.
Porownaj to z Warsyawka czy innymi ziemiami odyzskanymi.
A jak było u Ciebie ?

Hm, ale ja nic nie pisałem o tym kto wygrał, albo nie... Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w
WSI24.
Piotr
A u mnie wygrało peło. Zupełnie nie rozumiem tego pędu do
tusko-europki, moich braci Ślązaków, w końcu my nie mamy kompleksów,
od wieków jesteśmy w europie, he, he.
Może to przyjezdni tak głosują? W końcu wyniki będziemy mieli jak w
Świdnicy.

Data: 2009-06-08 11:38:52
Autor: Roman Rumian
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
W dniu 2009-06-08 09:58, Piotr pisze:
(...)
Hm, ale ja nic nie pisałem o tym kto wygrał, albo nie... Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w
WSI24.

Aha.

[...]

No, w Krakowie też mamy duży napływ świeżej krwi spoza, tzw. 'ziomali', ale pisząc serio, te wybory to porazka: Hubner ulubienica 'ludu'.
Oj, aż się prosi o golenie-strzyżenie i bat ...

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2009-06-08 13:28:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 08 Jun 2009 11:38:52 +0200, Roman Rumian napisał(a):

No, w Krakowie też mamy duży napływ świeżej krwi spoza, tzw. 'ziomali', ale pisząc serio, te wybory to porazka: Hubner ulubienica 'ludu'.
Oj, aż się prosi o golenie-strzyżenie i bat ...

To prawda, wybór Hubnerowej, tak gremialny, świadczy o niezwykle
niestabilnym ego mieszkańców Warszawy. Niezwykle.
Piotr

Data: 2009-06-08 14:51:02
Autor: HaMMeR
Piotr wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie czuj sie Piotrze zaskoczony, ten wsiowo-warszawski elektorat juz wczesniej
dal sie poznac, wybierajac na prezydenta Warszawy 'bufetowa'!
Huebner, to juz konsekwencja niereformowalnych, odpornych na doswiadczenie
i wiedze mozgow moich rodakow!!!
No coz, rodakow sie ani nie wybiera, ani sie na nich nie obraza, ale nikt
mi nie zabroni im juz NIEWSPOLCZUC...
Wszelkie skargi, jeki i placze, bede kwitowal lekkim, ale zlosliwym usmiechem...

Data: 2009-06-08 11:55:05
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]

  >Wspominam
wypowiedź, chamską dosyć, jaką wygłosiła po ogłoszeniu wyników w

Przynajmniej jest szczera, nie jak ten lizodup Kamiński, który sie wdzięczył
do Hubnerowej, a najchętniej by ją rozstrzelał.
Poza tym , powiedziała prawdę.
O tym ile jest wart Ziobro, powiedział pierwszy Miller

A u mnie wygrało peło. Zupełnie nie rozumiem tego pędu do
tusko-europki,

Piszę i piszę i piszę a ty dalej nie rozumiesz?
Jeśli ty i twój pryncypał nadal nic nie rozumiecie, to PO będzie rządziła
przez długie lata, jak wieszczyła pani prof. Staniszkis, w tej stacji co jej
nie lubisz ale oglądasz

Data: 2009-06-08 13:32:44
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 11:55:05 +0200, zbig napisał(a):

Przynajmniej jest szczera, nie jak ten lizodup Kamiński, który sie wdzięczył
do Hubnerowej, a najchętniej by ją rozstrzelał.
Poza tym , powiedziała prawdę.
O tym ile jest wart Ziobro, powiedział pierwszy Miller

Ten rodzaj "szczerości" zbigu, zwyczajowo nazywamy chamstwem. Rózia Graffin, z europejskich domów, nie umiała utrzymać w sobie
złości jaka wypływała z frustracji po przegranej z parweniuszem, o
szewskim nazwisku. I się zachowywała, jak kucharka.
Piotr
PS. U Milera chamstwo mnie nie dziwi, wszak to nieoszlifowany szofer.

Data: 2009-06-08 14:27:51
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1v9f911vbai77$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Nie przesadzajmy. Zagadnięta o to czy jest zadowolona z tego, że będzie PE wspóltowarzyszką Ziobry , powiedziała , ze nie.
Mało zresztą kto byłby z tego zadowolony, z obawy, że  pójdą w ruch dyktafony , komórki , laptopy.
Potem jeszcze dodała kilka słów na temat braku kompetencji kandydatów PiS, bo chyba , że Ziobro absolutnie jedzie tam "na żywca" wiedzą wszyscy.

Data: 2009-06-08 15:26:35
Autor: Piotr
Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...
Dnia Mon, 8 Jun 2009 14:27:51 +0200, zbig napisał(a):

Nie przesadzajmy...

Ja nie przesadzam, może nie słyszałeś całości wypowiedzi.
Piotr

Zenusiowi gratulujemy Rózi Tchun...