Zenzanon-S 3.5/150 - problem

Data: 2010-02-22 19:08:32
Autor: Marcin Kopacz
Zenzanon-S 3.5/150 - problem
Witam.
Mam problem z obiektywem jak w temacie. Objawy są takie, że robiąc zdjęcia z tym obiektywem, aparat nie podnosi lustra, czyli de facto nie ma możliwości zrobienia zdjęcia. Kręcę korbką, naciąga się migawka, lustro opada, ustawiam kadr, naciskam spust migawki i d... Z pozostałymi obiektywami nie ma problemu, tylko przy nim coś jest nie tak. Czy ktoś spotkał się z takimi objawami?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-02-23 09:47:00
Autor: Marcin [3M]
Zenzanon-S 3.5/150 - problem

Użytkownik "Marcin Kopacz" <xxx@xxx.xxx> napisał w wiadomości news:hluhc7$qrj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Sprawdź, czy nie jest zacięta przysłona (a raczej wodzik do jej przymykania).
Nie wiem jak w B, ale wiele kamer zamyka przysłonę popychaczem sprzęgniętym mechanicznie z podnoszeniem lustra.

Zenzanon-S 3.5/150 - problem