Zephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno

Data: 2009-05-10 00:18:32
Autor: PanAdol
Zephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno
    Witaj
Udało mi się utrzymać moto w ruchu dzięki pozycji PRI (zalewanie
gaźników) ale moto stale trzymał 3-4 krpm (mam nadzieję że mu to nie
zaszkodziło). Po drodze zalałem 98-kę i wykluczyłem problem braku

Wyglada mi to albo na przewod podcisnieniowy kranika albo sam kranik :
Sprawdz szczelnosc tego przewodu - jesli bylby uszkodzony lapal by do
kolektora ssacego lewe powietrze przez niego - stad wzrost obrotow.
Jednoczesnie zamykal by kranik.
Na pozyci PRI paliwo leci non stop ale oczywiscie zaworki w gaznikach i tak
je zamykaja takze i na pri i na ok silnik powinien normalnie pracowac. Jesli
na pri silnik pracuje ale niewlasciwie (rosna obroty itd) to byc moize lapie
wlasnie lewe powietrze do kolektora przez uszkodzony przewod/uszkodzony
kranik

Pzdr
PanAdol
Triumph Tiger "Girlie"

Zephyr 550 - dławi, gaśnie, pracuje nierówno