Zepsucie ludzkości (Re - Przekleństwo ludzkości)

Data: 2012-01-13 07:21:08
Autor: Jacek Biały
Zepsucie ludzkości (Re - Przekleństwo ludzkości)
Generalnie Marks uważał, że cywilizowany świat jest niewychowany. W
pierwotnym raju jaskiniowców wszyscy byli z natury dobrzy, lecz w
miarę rozwoju własności prywatnej pojawiła się chciwość i zawiść.
Trzeba zatem zlikwidować prywatne dobra, a ludzi na nowo wychować.
Tylko kto miał to zrobić, skoro wszyscy jak jeden są niewychowani?
Oczywiście rewolucyjna praktyka, czyli zapowiadana przez Marksa i
Engelsa powszechna masakra.
:
Czy człowiek jest 'z natury' dobry, czy zły? Czy można w ogóle
wartościować naturę? Jedni błogosławią słońce inni je przeklinają,
lecz słońca nie da się zamknąć w lochu, ani go tak wychować, żeby
lepiej świeciło. Również nie zmienimy natury człowieka, więc jak może
być dobre lub złe coś na co nie mamy wpływu? Dobre i złe mogą być
tylko nasze decyzje i czyny.
Przykładanie podziałki do 'ludzkiej natury' nigdy nie jest bezpieczne.
Jakiś koniec tej skali może się odwinąć w postaci drutu kolczastego. I
niezależnie od tego, po której stronie zera.

jb

| Znakomita większość marksistów poznała myśli swojego mistrza jedynie
| wyrywkowo, jako że marksistowska edukacja opierała się głównie na
| opracowaniach wtórnych. Gdy jednak ktoś dociekliwiej wgłębi się w
| marksową ideologię, odkryje, że jest ona niczym innym, jak
| chrześcijańską herezją! Mamy tam wszystko: Pierwotny raj
jaskiniowców,
> [...]
| apokalipsę. Tą ostatnią oczywiście poprzedza pojawienie się bestii
| (kapitalizm, imperializm), które to bestie miał pokonać kto?
| Oczywiście sędzia ostateczny ludzkiego świata, którego przez całe
| swoje rozczochrane życie nienawidził.
| Karol Marks urodził się w środowisku religijnie skonfliktowanym.
| Ojciec jego pochodził z rodu wybitnych rabinów, lecz sam rabinem nie
| został. Pragnął być prawnikiem, więc skończył prawo. Niestety w
| państwie pruskim starozakonnym nie zezwalano uprawiać zawodów
| prawniczych, toteż ojciec Karola przechrzcił się na wiarę
ewangelicką

Data: 2012-01-13 18:07:05
Autor: pluton
Zepsucie ludzkości (Re - Przekleństwo ludzkości)
Generalnie Marks uważał,

Po co nam tu tego pierdolca cytujesz ? To jakis autorytet dla ciebie ?

Nullification

Data: 2012-01-13 20:12:18
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-13 18:07, pluton pisze:
Generalnie Marks uważał,
Po co nam tu tego pierdolca cytujesz ? To jakis autorytet dla ciebie ?

Nam?, to dzisiaj w ilu osobach jesteś na psp?

Data: 2012-01-19 17:22:43
Autor: jr
On 13 Sty, 20:12, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Po co nam tu tegopierdolcacytujesz? To jakis autorytet dla ciebie ?

Nam?, to dzisiaj w ilu osobach jesteś na psp?

Biedny samotny komuchu...
jb

Data: 2012-01-20 20:49:24
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 02:22, jr pisze:
[...]

Niestety, jestem na psp tylko w jednej osobie. A sporo uĹźytkownikĂłw na tej grupie pisze o sobie w liczbie mnogiej.

Data: 2012-01-20 13:52:26
Autor: jr
On 20 Sty, 20:49, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> Biedny samotny komuchu...
> jb

Niestety, jestem na psp tylko w jednej osobie.

Współczuję...

 A sporo użytkowników na
tej grupie pisze o sobie w liczbie mnogiej.

Naprawdę?
Może wam sie w oczach dwoi towarzyszu jadrys?

Data: 2012-01-21 09:35:41
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-20 22:52, jr pisze:
[...]

Zupełnie niepotrzebnie, nie mam z tego powody jakichś większych kompleksów.

  A sporo uĹźytkownikĂłw na
tej grupie pisze o sobie w liczbie mnogiej.
Naprawdę?
MoĹźe wam sie w oczach dwoi towarzyszu jadrys?

To wy panie jr patrzycie na jedno oko i widzicie tylko to co chcecie widzieć.

Data: 2012-01-21 07:25:17
Autor: jr
On 21 Sty, 09:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Może wam sie w oczach dwoi towarzyszu jadrys?

To wy panie jr patrzycie na jedno oko i widzicie tylko to co chcecie

No więc powiedz, co ja chę widzieć?
jb

Zepsucie ludzkości (Re - Przekleństwo ludzkości)