Zepsulam kaloryfer?

Data: 2011-02-01 16:50:23
Autor: Andrzej S.
Zepsulam kaloryfer?
W dniu 2011-02-01 15:35, lolka pisze:
Chyba zepsulam.

Pewnie poluzowala sie mufka (taka nakretka), która mocuje
pokretlo do karola. Pomajstruj w kierunku mocniejszego
dokrecenia calosci (reka, i nie za pokretlo do regulacji
temperatury a za mufke, blizej karola). Chyba bedzie latwiej,
gdy pokretlo temperatury jest ustawione na min.

pozdr serd
--
A S

Data: 2011-02-01 18:04:46
Autor: Przesmiewca
Zepsulam kaloryfer?
"Andrzej S." <AndrewStasiewicz@gmail.com> napisał(a):

[...]

Przy minimum bolec jest mocniej wysuniety w kierunku kaloryfera, wiec
lawiej bedzie przy max odkreconym.

Data: 2011-02-01 12:48:24
Autor: lolka
Zepsulam kaloryfer?
On 1 Lut, 18:04, Przesmiewca <przesmie...@vpp.com.pl> wrote:

> [...]
>gdy pokretlo temperatury jest ustawione na min.

Przy minimum bolec jest mocniej wysuniety w kierunku kaloryfera, wiec

Nie bardzo wiem o czym do mnie mowicie :D

Moje pokretlo wyglada tak:

http://www.testberichte.de/imgs/p_imgs_supersize/139/139199.jpg

tylko te suwaki czerwony i niebieski sa w innych miejscach (czerwony
przy piatce). Btw. nie wiem jak one powinny byc ustawione, zasuniete,
odsuniete...
Tym czarnym mam krecic? Tym z czarna strzalka? Jak tym krece to
przeskakuje, tak skokowo, razem z ta strzalka sie obraca, i w te i
wewte, ale nie wiem w jakim polozeniu powinno byc. Grrr, po co ja to
ruszalam, i tak nie zdjelam :(

Data: 2011-02-01 21:56:27
Autor: Mirek
Zepsulam kaloryfer?
odkrec to karbowane za czarym. Tylko do tego powinac miec odpowiedni klucz.
Jak masz jakiegos sasiada majsterkowicza to lepiej popros go aby pomógl -
tak bedzie bezpieczniej.

Zepsulam kaloryfer?