Zepsute pokretlo glosnosci - laptop Toshiba P300-190

Data: 2009-08-17 14:29:09
Autor: Jan-xx
Zepsute pokretlo glosnosci - laptop Toshiba P300-190
Hej!

Nie dziala mi pokretlo glosnosci w laptopie Tohsiba P300-190. W momencie, gdy krece, to wskazanie poziomu glosnosci jedynie "skacze" wokol aktualnie ustawionego poziomu - np. 50%.

Czy naprawa tego jest kosztowna, i czy dlugo trwa? Lap jest jeszcze na gwarancji przez miesiac, ale nie wiem, czy w tym okresie znajde czas i mozliwosc, zeby go zostawic do naprawy

Dzieki i pozdrawiam,

--
Jan-xx

Data: 2009-08-18 12:24:12
Autor: Doxent
[...]

duperele bywaja najgorsze w takim przypadku np. gniazda sluchawek itp. Podobnego Acera z terkoczacym wentylatorem naprawiali mi ponad 2 miesiace. Znajomy raz wyslal z uszkodzonym gniazdem sluchawek i dostal z powrotem w niezmienionym stanie czyli bez efektu a naczekal sie kilka tygodni a gniazdo dalej martwe.
Znowu mialem swego czasu Toshibe L300 która non stop walila BSOD-ami i nie szlo zainstalowac niczego. Wrócila po naprawie po niecalym tygodniu z adnotacja o wymianie modulów pamieci. Dodam, ze serwis mam w odleglosci 60km wiec poszlo bardzo sprawnie i szybko. Na Acera czekalbym pewnie ruski miesiac.

Zepsute pokretlo glosnosci - laptop Toshiba P300-190