Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash

Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash

Data: 2013-07-30 02:14:07
Autor: J.F.
Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash
Dnia Mon, 29 Jul 2013 13:57:14 -0700 (PDT), Anbu napisał(a):
Nasuwa mi się teraz tylko taka refleksja: dyskutujemy tu na grupie i
szukamy najkorzystniejszch możliwości pomnażania swoich pieniędzy
kierując się głownie wysokością oprocentowania. Teraz widzę, że
należy zwracać też uwagę na sposób załatwiania reklamacji przez
bank i ogólnie podejście do klienta.

Po prostu - jedni szukaja dobrej lokaty dla swoich oszczednosci, a
inni wygodnego konta do codziennego zycia.

Jak długo trzeba potem
oszczędzać na lokacie aby odrobić straty spowodowane koniecznością
złożenia reklamacji, szczególnie gdy jest się poza miejscem
zamieszkania i pewne rzeczy są trudniej dostępne, lub funkcjonują

Ale pierwszej grupy moze to nie dotyczyc, a im wieksza kwota
oszczednosci, tym reklamacja relatwnie tansza.

wolniej - np kartka pocztowa z życzeniami nie doszła jeszcze do
domu choć minął tydzień - rozumiem, że zlistem do banku będzie
podobnie, lub gorzej.

Hm, w zasadzie nie ma powodu aby list po Europie szedl dluzej niz 4
dni. No ale sie czasem zdarza dluzej.

A ryzyko w kazdym podobne :-)

J.

Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona