Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash

Data: 2013-07-30 07:26:51
Autor: Waldek
Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash

Użytkownik "Anbu" <anbu2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583bgooglegroups.com...

Będę również wdzięczny za informację co robić gdy pierwsza reklamacja nie zostanie uznana.
Pozdrawiam wszystkich pracujących i tych co na urlopach.

He he ... na pocieszenie dodam że taka sama chora procedura
dotyczny zamknięcia rachunku, bo sam to przerabiałem
- więc nie wszystko jeszcze stracone  ;)

Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym  _para-banku_,  że z dzika rozkoszą
wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł
dopóki r-k nie został zamkniięty  ;P

Data: 2013-07-30 00:03:22
Autor: luc
W dniu wtorek, 30 lipca 2013 07:26:51 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
Użytkownik "Anbu" <@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c1d96f12-eda7-4663-b084-bb7cf2ef583bgooglegroups.com...

> [...]

Przyznaje ze mnie tak wq...li w tym  _para-banku_,  że z dzika rozkoszą

wybierałem ze spółdzielczego bankomatu regularnie codziennie 10 zł

Ktoś kiedyś pisał o codziennym wysyłaniu kilkunastu przelewów po parę groszy do różnych banków. Podobno dość szybko odpisali na reklamację i prosili o zlikwidowanie tych zleceń...

pzdrwm
luc

Zepsute wakacje przez Getinonline i Globalcash