Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Zepsuty sprzÄ™t

Zepsuty sprzęt

Data: 2013-10-29 10:32:09
Autor: Manson
Zepsuty sprzęt
Witam
Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.

Data: 2013-10-29 10:33:32
Autor: Liwiusz
Zepsuty sprzęt
W dniu 2013-10-29 10:32, Manson pisze:
Witam
Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że
przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał
sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam
czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się
po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie.
Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na
serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie.


To zależy od podstawy reklamacji.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-29 10:49:08
Autor: Manson
Zepsuty sprzęt

To zależy od podstawy reklamacji.

Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

Data: 2013-10-29 10:56:19
Autor: Liwiusz
Zepsuty sprzęt
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:

To zależy od podstawy reklamacji.

Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.

--
Liwiusz

Data: 2013-10-29 11:25:38
Autor: Manson
Zepsuty sprzęt
W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:

To zależy od podstawy reklamacji.

Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.


Tak kupowałem na firmę

Więc mogę żądać wymiany na nowy ??

Data: 2013-10-29 11:27:21
Autor: Liwiusz
Zepsuty sprzęt
W dniu 2013-10-29 11:25, Manson pisze:
W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:

To zależy od podstawy reklamacji.

Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i
ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech
sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem.

Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi.


Tak kupowałem na firmę

Więc mogę żądać wymiany na nowy ??

W takim razie przeczytaj art. 560 kc i kolejne, a potem skonfrontuj to ze swoim żądaniem z reklamacji.

--
Liwiusz

Zepsuty sprzęt

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona