Data: 2013-10-29 10:32:09 | |
Autor: Manson | |
Zepsuty sprzęt | |
Witam
Zakupiłem na allegro pewną rzecz. Po zamontowaniu okazało się że przedmiot jest niesprawny. Wysłałem ją do sprzedającego żeby mi wysłał sprawną, napisał że wysłał ją do serwisu w ramach gwarancji i mam czekać... wg mnie powinien mi wysłać nowy sprzęt, bo to nie popsuło się po 2 miesiącach tylko było od razu uszkodzenie. Czy sprzedający może nie wysyłać mi sprawnej rzeczy tylko czekać na serwis ??? Acha sprzedający ma te rzeczy cały czas na stanie. |
|
Data: 2013-10-29 10:33:32 | |
Autor: Liwiusz | |
Zepsuty sprzęt | |
W dniu 2013-10-29 10:32, Manson pisze:
Witam To zależy od podstawy reklamacji. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-10-29 10:49:08 | |
Autor: Manson | |
Zepsuty sprzęt | |
To zależy od podstawy reklamacji. Rozmawiałem z pewną osobą i mówi że można skorzystać z prawa rękojmi i ma obowiazek wysłać od razu nową, a jak on jest pośrednikiem to niech sobie załatwia z tamtą firmą czy serwisem. |
|
Data: 2013-10-29 10:56:19 | |
Autor: Liwiusz | |
Zepsuty sprzęt | |
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze:
Tak, jeśli kupowałeś "na firmę", to możesz skorzystać z rękojmi. -- Liwiusz |
|
Data: 2013-10-29 11:25:38 | |
Autor: Manson | |
Zepsuty sprzęt | |
W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze:
W dniu 2013-10-29 10:49, Manson pisze: Tak kupowałem na firmę Więc mogę żądać wymiany na nowy ?? |
|
Data: 2013-10-29 11:27:21 | |
Autor: Liwiusz | |
Zepsuty sprzęt | |
W dniu 2013-10-29 11:25, Manson pisze:
W dniu 2013-10-29 10:56, Liwiusz pisze: W takim razie przeczytaj art. 560 kc i kolejne, a potem skonfrontuj to ze swoim żądaniem z reklamacji. -- Liwiusz |
|