Zermatt 2009

Data: 2010-02-22 12:47:26
Autor: t56
Zermatt 2009
Trochę letnich wspomnień, dla poprawienia motywacji na nadchodzący
sezon.

http://picasaweb.google.pl/kalkusiny/Rower200906SwitzerlandZermatt#

Andrzej

Data: 2010-02-22 23:40:49
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Zermatt 2009
W dniu 2010-02-22 21:47, t56 pisze:

http://picasaweb.google.pl/kalkusiny/Rower200906SwitzerlandZermatt#

Piękne zdjęcia, mogłem również powspominać swoją zeszłoroczną wizytę w tej okolicy. Aż narobiłem sobie ochoty, żeby tam wrócić w tym roku...

Ze zdjęć wnioskuję że nie przestraszył was zakaz wjazdu tuż za zaporą w kierunku Schwarzsee. Trasa była przejezdna i  dotarliście do samej góry?

pzdr
ŁukaszT

Data: 2010-02-23 12:48:02
Autor: t56
Zermatt 2009
On 22 Lut, 23:40, "Łukasz F. Tomczyk" <lu...@gazeta.pl> wrote:

Ze zdjęć wnioskuję że nie przestraszył was zakaz wjazdu tuż za zaporą w
kierunku Schwarzsee. Trasa była przejezdna i  dotarliście do samej góry?

Naszym celem był lodowiec i zapory elektrowni, gdyby nie strasząca
śniegiem i ołowianymi chmurami pogoda nadciągająca od zachodu, pewnie
jeszcze byśmy podjechali na górę.

Data: 2010-02-23 08:54:36
Autor: bans
Zermatt 2009
W dniu 2010-02-22 21:47, t56 pisze:

http://picasaweb.google.pl/kalkusiny/Rower200906SwitzerlandZermatt#

Jechać do Zermatt w innym celu niż wejście na Matterhorn to jakaś aberracja ;)

--
bans

Data: 2010-02-24 08:59:42
Autor: Rafał VFR
Zermatt 2009
Mnie się strasznie podoba. I zazdroszcze.

Rafal VFR
GG 85456
http://www.put.poznan.pl/~rafal.kowalski

Data: 2010-02-24 15:06:30
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Zermatt 2009

Trochę letnich wspomnień, dla poprawienia motywacji na nadchodzący
sezon.

http://picasaweb.google.pl/kalkusiny/Rower200906SwitzerlandZermatt#

A walnąć Ci?
;-)