Zero dostał po nosie od prezydenta Dusy!

Data: 2017-07-24 11:13:49
Autor: boukun
Zero dostał po nosie od prezydenta Dusy!
Prezydent zaznaczył, że "odbył wiele konsultacji z prawnikami, socjologami,
filozofami, politykami, ale przede wszystkim rozmawiał z Zofią Romaszewską".

- Pani Zofia powiedziała do mnie słowa, które uderzyły mnie w czasie tego
weekendu najbardziej: panie prezydencie, ja żyłam w państwie, w którym
prokurator generalny właściwie mógł wszystko i nie chciałabym do tego
państwa wracać - wyjaśnił Duda.

https://wiadomosci.wp.pl/weta-prezydenta-andrzeja-dudy-ws-ustaw-o-sn-i-krs-mam-nadzieje-ze-uda-sie-je-przygotowac-w-ciagu-dwoch-miesiecy-6147604354954881a

Mario
55 min. temu

dziekuje Panie Prezydencie. Brawo

Piotr
55 min. temu

BRAWO PANIE PREZYDENCIE!!!!
JEST PAN WIELKI!!!!

achet
54 min. temu

Dobrze, że 2 zawetowane. jestem pełna szacunku dla Prezydenta.

kam
1 min. temu

MÓJ
PREZYDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NASZ PREZYDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kali
2 min. temu

Zagranie godne mistrza. Brawo P. Prezydencie. Wytrącił Pan paliwo Totalnej
Opozycji, a także uciszył kwik "politycznie poprawnej" zagranicy. Teraz
Schetyna i inni będą zmuszeni współpracować nad tymi ustawami. Brak
współpracy opozycji będzie traktowany jak nie walka o demokrację, a o
anarchię. Typy na zachodzie walczące ze zmianami w Polsce, muszą teraz
przyznać, że w Polsce demokracja jednak jest. Super. Tak trzymać, Ustawy o
Sądach i tak Polacy będą mieć, tyle tylko, że wypracowane wspólnie lub nie z
opozycją.

Data: 2017-07-24 11:15:48
Autor: boukun
Zero dostał po nosie od prezydenta Dudy!
Sorki za błędne nazwisko prezydenta...

boukun

Data: 2017-07-24 16:45:11
Autor: Bene Natus UBywatel
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

No i co? Wysłuchał Zośki. Rozpłakał się. Zrobi co nakaże Nowogrodzka.

CL

Zero dostał po nosie od prezydenta Dusy!