Zero mięsa w kiełbasie. Zamiast niego kości, skóra i tłuszcz- a gdzie nierzad uzupatorow z PO

Data: 2012-05-24 03:29:25
Autor: muto2100
Zero mięsa w kiełbasie. Zamiast niego kości, skóra i tłuszcz- a gdzie nierzad uzupatorow z PO
Data: 2012-05-24 11:35:27
Autor: Marek
Zero mięsa w kiełbasie. Zamiast niego kości, skóra i tłuszcz- a gdzie nierzad uzupatorow z PO
On May 24, 12:29 pm, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wyborcza.pl/1,75248,11786592,Zero_miesa_w_kielbasie.html

Juz dawno przestalem jesc kielbase -zamiast tego-  kupuje mieso, pieke
i zjadam na zimno.

Robie tez swietne pasztety.

Data: 2012-05-24 20:45:59
Autor: Jadryś
W dniu 2012-05-24 20:35, Marek pisze:
[...]

Ech, pewnie nie pamiętasz takich kiełbas jak PRLowska Zwyczajna czy Krakowska Sucha.. Kiedyś kiełbasa była dla ludzi a dzisiaj bałbym się tego dać psu.

Data: 2012-05-24 12:00:45
Autor: Marek
On 24 Maj, 20:45, Jadryś <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Ech, pewnie nie pamiętasz takich kiełbas jak PRLowska Zwyczajna czy
Krakowska Sucha.. Kiedyś kiełbasa była dla ludzi a dzisiaj bałbym się

Pamietam, pamietam,...bylem smakoszem Krakowskiej Suchej, ale tylko
tej z Wroclawia.
Kiedys bylem nawet w rzezni i przygladalem sie produkcji, oraz
kontroli jakosci.

Data: 2012-05-26 13:30:13
Autor: jadryś
W dniu 2012-05-24 21:00, Marek pisze:

[...]

Wtedy z każdej rzeźni wędliny były dobre jakościowo, nie tylko tej wrocławskiej. Za fuszery można było trafić za ktatki.A dzisiaj masarnie sprowadzają za miliony $ specjalne maszyny do nastrzykiwania mięsa wodą - tak że robią z 1 kg mięsa 3 kg... Byleby tylko oszukać, byleby tylko wyrwać klientowi ile tylko się da..

Data: 2012-05-26 20:52:36
Autor: pluton
Zero mięsa w kiełbasie. Zamiast niego kości, skóra i tłuszcz- a gdzie nierzad uzupatorow z PO
Wtedy z każdej rzeźni wędliny były dobre jakościowo, nie tylko tej
wrocławskiej.

Pamietam... Raz nawet udalo mi sie po calej nocy w kolejce kupic 10
deko na kartki.

A dzisiaj masarnie
sprowadzają za miliony $ specjalne maszyny do nastrzykiwania mięsa wodą

No i juz wiesz, dlaczego w peerelu nie nastrzykiwali miesa woda.
Nie mozna przeciez bylo przeznaczyc rocznego dochodu z eksportu
na zakup jednej maszynki.

Nullification

Data: 2012-05-24 21:30:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jplvlf$mpe$1node1.news.atman.pl...
[...]

Gdyby cię było stać, to nie pogardziłbyś dzisiejszymi wędlinami.

Data: 2012-05-25 07:25:13
Autor: stevep
Dnia 24-05-2012 o 20:35:27 Marek <mwisniewski2008@googlemail.com>  napisał(a):

[...]

Zamienił stryjek na mięso szprycowane solanką.
--
stevep

Data: 2012-05-25 07:45:50
Autor: Marek
On May 25, 7:25 am, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 24-05-2012 o 20:35:27 Marek <mwisniewski2...@googlemail.com>
napisał(a):

> [...]
> i zjadam na zimno.

> Robie tez swietne pasztety.

Zamienił stryjek na mięso szprycowane solanką.
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Jakie szprycowane ?
Chyba twoje mieso jest szprycowane...
Ja kupuje swiezutenkie.

Data: 2012-05-25 17:27:23
Autor: Bogdan Idzikowski

napisał(a):

> [...]
> i zjadam na zimno.

> Robie tez swietne pasztety.

Zamienił stryjek na mięso szprycowane solanką.

===================================

Prosto z lodówki?

Data: 2012-05-26 08:29:30
Autor: stevep

napisał(a):

> [...]
> i zjadam na zimno.

> Robie tez swietne pasztety.

Zamienił stryjek na mięso szprycowane solanką.

Nie będę ci odbierał złudzeń.

--
stevep

Zero mięsa w kiełbasie. Zamiast niego kości, skóra i tłuszcz- a gdzie nierzad uzupatorow z PO