Zero straszy UE

Data: 2016-01-10 13:07:34
Autor: MarkWoydak
Zero straszy UE
http://www.fakt.pl/politycy/ziobro-napisal-list-do-unijnego-komisarza-gunthera-oettingera,artykuly,602691.html

Ale mu nawymyślał! Wystraszony Gunther zaszył się w bawarskim zamku i nie wytka nosa ze strachu!

"W liście Ziobro w mocnych słowach wypunktował m.in. brak reakcji Niemiec na napaści imigrantów na kobiety w Kolonii w Sylwestra."

Drogi Zbigniewie, poltyka cię przerasta! Powinieneś jeszcze bawić się klockami Lego. Z tych "napaści" niczego nie zrozumialeś.

Mark Woydak

Data: 2016-01-10 14:52:41
Autor: silvio balconetti
Zero straszy UE
Am 10.01.2016 um 13:07 schrieb MarkWoydak:
[...]

Pan Oettinger jest Szwabem tzn. pochodzi z Badenii-Wirtembergii, gdzie byl tez premierem, wiec gdyby mial sie gdzies chowac przed korpusem ekspedycyjnym pana Antoniego, to pewnie tam? :-)

>Te historie z wywiadami i listami Wrzeszczykowskiego i Zero przypominaja mi moje mlodziencze fascynacje: podroze (to pozostalo do dzisiaj) i pilke nozna (zaniedbuje).

Nie zapomne jak w Bukareszcie musialem czynnie bronic baby przed tamtejszymi brudasami, ktorzy brali sie do macania (vide Kolonia itd.) oraz uciekalismy od namolnych zebrakow, ktorzy wszem i wobec prezentowali swoje ulomnosci i nieszczescie. Nie wspomne juz o tamtejszych zlodziejach i kretaczach. Czyzby panowie ministrowie pochodzili od Cyganow? ;-)
Moja tesciowa pogonili Sowieciarze z jedna walizka z ojcowizny, ciotce ubecy zabili narzeczonego, a wujka prawie odtransportowali do Katynia, nie mowiac o Szwedach co moje miasteczko rodzinne zrownali z ziemia. Mam z tego powodu jeczec? ;-)

A pilka nozna. Panowie zapomnieli, albo nie widza, ze graja w trzeciej lidze z tendencja spadkowa do trampkarzy. :-)
Krzyczac "sedzia kalosz", awanturujac sie na boisku i obrazajac innych trenerow i sedziow, zloszcza, narazaja sie na kolejne zolte i czerwone kartki, wyproszenie z boiska, no i honorowe przejscie do trampkarzy. :-)
Oczywiscie przed laty szaleli tez Wlosi, ale oni byli w drugiej lidze, ludzie mieli z nimi zabawe i wiedzieli, ze za pare miesiecy zmieni sie trener, przyjdzie nowy, starym zajmie sie sad, pozniej pojdzie do pierdla lub ucieknie za granice. Mozliwe tez ze panowie Wrzeszczykowski, Zero et co. zapomnieli regul gry? Zapomnieli, ze graja w pilke nozna, a nie w durnia? ;-)
Albo graja w to, w co - ich zdaniem - wygrywaja?! Czyli w durnia! :-) <
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2016-01-10 15:31:13
Autor: u2
Zero straszy UE
W dniu 2016-01-10 o 14:52, silvio balconetti pisze:
Albo graja w to, w co - ich zdaniem - wygrywaja?! Czyli w durnia!

dlatego syfek zawsze wygrywa:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-01-10 19:44:45
Autor: MarkWoydak
Zero straszy UE
WON !!!

Për të folur me ju, unë duhet të zbresin në nivelin e hendek.

Data: 2016-01-10 19:30:57
Autor: MarkWoydak
Zero straszy UE
Użytkownik "silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:dff619F24o6U1mid.individual.net...
> [...]

przypominaja mi moje mlodziencze fascynacje: podroze (to pozostalo do dzisiaj) i pilke nozna (zaniedbuje).
/.../
"Szanowny Prezydencie. Błogosławione łono, które Ciebie nosiło i piersi, które ssałeś" (Szczecin).

Śmieszą mnie takie kundelki - (c) któryś z purpuratów - obszczekujące dobermany.
Ta ujadająca sforka nie rozumie, że "macanie" to element gry.

Mark Woydak

Data: 2016-01-11 05:11:28
Autor: stevep
Zero straszy UE
W dniu .01.2016 o 19:30 MarkWoydak <mark.woydak@forest.gmx.it> pisze:

> [...]

Śmieszą mnie takie kundelki - (c) któryś z purpuratów - obszczekujące  dobermany.
Ta ujadająca sforka nie rozumie, że "macanie" to element gry.

Temu przygłupowi wydaje się, że jak będzie robił grozne miny to kogoś  przestraszy.
--
  stevep
-- -- -

Zero straszy UE