Zero tolerancji dla "batmanów"...

Data: 2011-01-07 13:41:15
Autor: BoDro
Zero tolerancji dla "batmanów"...
....w Bydgoszczy :-)

"Wspólny patrol policji i straży miejskiej zauważył rowerzystę
jadącego ul. Lisią bez wymaganego oświetlenia -
mówi Arkadiusz Bereszyński, rzecznik bydgoskiej Straży Miejskiej.
- Okazało się, że rowerzysta posiada orzeczony sądowy zakaz
prowadzenia wszelkich pojazdów."

że zatrzymują "nawalonych" cyklistów, to żadna wiadomość,
natomiast zatrzymanie za brak wymaganego oświetlenia, to news :-)

http://www.pomorska.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20110107/BYDGOSZCZ01/496620550

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-01-07 13:45:45
Autor: MadMan
Dnia Fri, 07 Jan 2011 13:41:15 +0100, BoDro napisał(a):

[...]

I dobrze! Sam ostatnio nabyłem lampkę od kolegi Mocniaka. 600 lumenów, ciepłe
światło. Nie zazdroszczę kierowcom którzy jadą z naprzeciwka, no ale
przynajmniej sam dobrze widzę co się na drodze dzieje :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-01-07 04:55:39
Autor: tadek
On 7 Sty, 13:45, MadMan <madma...@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:
> [...]

światło. Nie zazdroszczę kierowcom którzy jadą z naprzeciwka, no ale
przynajmniej sam dobrze widzę co się na drodze dzieje :)

Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com
Tlen: madman1985, GG: 2283138

jak nie przełączę światła na "mijania" to kierowcy migają  drogowymi
ale 1700 lumenów nieźle świeci

Data: 2011-01-07 20:37:13
Autor: Jacek_P
Zero tolerancji dla "batmanĂłw"...
tadek napisal:
jak nie przełączę światła na "mijania" to kierowcy migają  drogowymi
ale 1700 lumenów nieźle świeci

Z czego je wyciskasz?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-08 00:25:32
Autor: tadek
On 7 Sty, 21:37, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
tadek napisal:

> jak nie przełączę światła na "mijania" to kierowcy migają  drogowymi
> [...]

Betty 14

Data: 2011-01-08 08:51:57
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 07-01-2011 o 21:37:13 Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał(a):

tadek napisal:
jak nie przełączę światła na "mijania" to kierowcy migają  drogowymi
ale 1700 lumenów nieźle świeci

Z czego je wyciskasz?

z kilograma swietlikow ;P
MSPANC

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2011-01-08 00:53:00
Autor: Dariusz K. Ładziak
Użytkownik tadek napisał:
[...]

Tak miałem prawie dwadzieścia lat temu - jak halogenowe żarówki wpasowałem w rowerowe odbłyśniki (halogeny latarkowe, 5.5W mocy ale oprawki zmodyfikowane tak żeby dobrze światło rozłożyć). Jak kiedyś w zakręcie trochę mi ręki do przełącznika zabrakło to gość samochodem do rowu uciekł...
A z najnowszymi diodami to strach się bać!

--
Darek

Data: 2011-01-07 14:09:49
Autor: Leszek 'QSi' Pasoń
Dnia 07-01-2011 o 13:45:45 MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl>  napisał(a):

[...]

mnie wczoraj takażsama ratowala w gorach w lesie. godzinny marsz przez noc  i snieg praktycznie jak w dzien ;D

a co do batmanow to jest to dla mnie niepojete, wychodza z zalozenia ze  jak oni cokolwiek jeszcze widza to ich tez widac? czyco?

Data: 2011-01-07 14:44:43
Autor: Pawel Ratajczak
W dniu 2011-01-07 14:09, Leszek 'QSi' Pasoń pisze:
a co do batmanow to jest to dla mnie niepojete, wychodza z zalozenia ze
jak oni cokolwiek jeszcze widza to ich tez widac? czyco?

Mnie spotkała bardzo ciekawa historia z takowym w końcówce ubiegłego
roku. Wracałem wieczorem z pracy w jeden z tych dni, kiedy było
cholernie ślisko, drogowcy dawali ostro ciała. Ścieżki rowerowe średnio
nadawały się do jazdy wiec jechałem ulica (2 odblaski boczne na ramie,
po 3 w każdym kole, kamizelka, odblaski na kostkach, oświetlenie z tylu
i 2 lampy w przód, z czego jedna migająca). W pewnym momencie patrze
jedzie  taki batman chodnikiem w przeciwnym kierunku niż ja i krzyczy do
mnie "Tej gościu, Ty kurwa życie ryzykujesz" ubawiłem się przednio ;-)

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł

Data: 2011-01-07 14:57:44
Autor: BoDro
Pawel Ratajczak pisze:

W pewnym momencie patrze
jedzie  taki batman chodnikiem w przeciwnym kierunku niż ja i krzyczy do
mnie "Tej gościu, Ty kurwa życie ryzykujesz" ubawiłem się przednio ;-)

może i miał rację - podobno "Odblaskowego Anioła" też jakaś ciężarówka dopadła - na szczęście niegroźnie :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2011-01-08 13:31:24
Autor: AL
BoDro pisze:
Pawel Ratajczak pisze:

[...]

ta, ale on sie raz przyznal, ze zasnol jadac

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-01-09 11:56:12
Autor: Arek Bukalski
[...]

i bardzo dobrze niech ich ścigają, otatnio jak biegalem wieczorem mało na takiego nie wpadłem, jechał sobie po chodniku bez swiateł z jakimiś siatami na kierownicy, z naprzeciwka oslepiły mnie samochody i w ostatniej chwili go zobaczyłem, a nawet nie zobaczyłem tylko usłyszałem brzęczenie w tych siatach i odskoczyłem na bok w ostatniej chwili.
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-09 14:12:10
Autor: Fabian
W dniu 09.01.2011 11:56, Arek Bukalski pisze:
[...]

dobrze, że z naprzeciwka nikt nie biegł bez zakupów ;)

Fabian.

Data: 2011-01-09 15:38:36
Autor: Arek Bukalski
[...]

dlatego teraz ja jak tam biegam to zabieram ze soba lampkę rowerową żeby mnie było widać jak ja kogoś nie zobaczę
pozdrawiam Arek

Data: 2011-01-09 16:01:19
Autor: R.Madejski
Arek Bukalski wrote:
dlatego teraz ja jak tam biegam to zabieram ze soba lampkę rowerową żeby mnie było widać jak ja kogoś nie zobaczę
pozdrawiam Arek

A czerwoną doczepiasz? Bo atak może nadejść od tyłu :)

RM

Zero tolerancji dla "batmanów"...