Zero tolerancji dla pedofilii, nawet policjantów pedofilii [Nawet policjant to nie "wielki reżyser"]

Data: 2018-10-18 19:20:47
Autor: A. Filip
Zero tolerancji dla pedofilii, nawet policjantów pedofilii [Nawet policjant to nie "wielki reżyser"]
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-policjant-podejrzany-o-gwalt-na-6-letniej-dziewczynce,nId,2645686
Policjant podejrzany o *gwałt* na *6-letniej* dziewczynce
; 17 października (14:03) ;
Policjant z Jaworzna jest _podejrzany_ o przestępstwa seksualne wobec
6-letniej dziewczynki. Funkcjonariusz został dziś _aresztowany_. Sprawę
policjanta z jaworznickiej drogówki od kilku miesięcy prowadzi
Prokuratura Rejonowa w Tychach. [...]

--
A. Filip

Data: 2018-10-18 10:44:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 18 października 2018 19:20:48 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]
> 6-letniej dziewczynki. Funkcjonariusz został dziś _aresztowany_. Sprawę
> policjanta z jaworznickiej drogówki od kilku miesięcy prowadzi

"Skazany za gwałt na 17-latce jest proboszczem w Orzechowie." Tłumaczy się biedaczek, że został niesłusznie skazany.

"Mężczyzna tłumaczył, że zgwałcił dziewczynę w ramach terapii. "Chciałem pokazać jej, że stosunek seksualny z mężczyzną może być przyjemny" - mówił wtedy.

Do zdarzenia doszło w amerykańskim stanie Connecticut. Roman K. pojechał do dziewczyny, gdy usłyszał, że kilka tygodni wcześniej została zgwałcona przez taksówkarza. Z jej relacji wynikało, że zamknął się w z nią w pokoju i dopytywał o szczegóły gwałtu. Dotykajał ją w miejscach, gdzie miał robić to gwałciciel. Następnie sam ją zgwałcił.

Ksiądz przyznał się do odbycia stosunku z 17-latką. Jak ocenił, była to "metoda terapeutyczna zastosowanej na ofierze, aby pomóc jej zapomnieć o złych doświadczeniach napastowania seksualnego w przeszłości" - cytuje OKO.Press, który jako pierwszy opisał historię księdza.

Ks. Roman K. przed sądem zmienił jednak zeznania. Został skazany na minimalną w tym przypadku karę, 9 miesięcy więzienia. Sąd zakazał mu też kontaktowania się z ofiarą oraz dziećmi i młodzieżą bez nadzoru.

W ramach ugody ksiądz zobiowiązał się do poddania się badaniom psychiatrycznym oraz terapii dla sprawców przestępstw na tle seksualnym. W przeciwnym razie rozpocząłby się proces, w którym wyrok wydałaby ława przysięgłych. Wtedy duchownemu groziłoby nawet 10 lat więzienia.

"Gdyby powiedzieli, że miałem stosunek z żyrafą, to też bym się przyznał. Adwokat powiedział mi: Albo się zgodzisz, albo będziesz przez następne kilka lat czekał na proces. A ja nie miałem pieniędzy" - mówił w rozmowie z OKO.Press. Utrzymuje, że "nie było żadnego gwałtu"."

Ks. Roman K. spędził w amerykańskim więzieniu 9 miesięcy, a następnie został deportowany do Polski. W 2006 roku trafił na Warmię. Od tego czasu, mimo wprowadzonej przez Jana Pawła II zasady, badania każdego prawdopodobnego przypadku przestępstwa seksualnego duchownych wobec osoby nieletniej, przełożeni K. nie zawiadamiają watykańskiej Kongregacji Nauki i Wiary. Nie zrobiły tego też władze kościelne w USA.

Jak wylicza OKO.press, księdza kryje trzech kolejnych arcybiskupów: Piszcz, Ziemba i Górzyński."

https://wiadomosci.wp.pl/skazany-za-gwalt-na-17-latce-jest-proboszczem-w-orzechowie-przyznalbym-sie-do-zgwalcenia-zyrafy-6307295966247041a

Czy to aby nie przypomina sprawy pewnego reżysera który tak samo trafił na badania psychiatryczne?

--
Bruno

Zero tolerancji dla pedofilii, nawet policjantów pedofilii [Nawet policjant to nie "wielki reżyser"]