Zerwał się sufit na Narodowym

Data: 2012-05-09 15:56:53
Autor: wedoler
Zerwał się sufit na Narodowym
http://euro.wp.pl/title,Zerwal-sie-sufit-na-Stadionie-Narodowym,wid,14472040,wiadomosc.html?ticaid=1e6af

kolejny pokaz możliwości ekipy tuska. tak po ludzku zaczyna mi być go żal, że sie chłopina za rządzenie wziął, już lepiej było te kominy malować.

wekon

Data: 2012-05-09 16:21:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faa77a5$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Na mojej uliczce wymieniają stary asfalt na kostkę betonową. Niech tylko spróbują coś źle zrobić lub nie zdążyć na Euro 2012, to niech bóg Tuska ma w opiece! Dostanie za swoje! Tym bardziej, że wczoraj mój router zrypał się dokumentnie. Też jego wina!

Data: 2012-05-09 16:40:00
Autor: Matelot
Dnia Wed, 9 May 2012 16:21:50 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

[...]

Pod moją bramą ktoś wyrzucił wylizany papierek opakowania po lodach na
patyku! Niech no ja tylko dorwę tego Tuska!

Data: 2012-05-09 17:10:51
Autor: wedoler
"Matelot"  wrote in message news:1k2i3traok3tv.ce1grbu2xy78.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

fakt, że jak czasem człowiek bezsilny to lepiej w żart obrócić, ale ja niestety tak na poważnie

wekon

Data: 2012-05-09 15:21:36
Autor: Obserwator
wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):

fakt, że jak czasem człowiek bezsilny to lepiej w żart obrócić, ale ja niestety tak na poważnie

nie jestes bezsilny. Zamiast odpowiadac powaznie wielonikowemu sowieckim
trollow pozbawinemu wszelkich zasad etycznych i moralnych, zglos go na abuse.
Im wiecej bedzie takich zgoszen, to w koncu zareaguja.

Data: 2012-05-09 17:33:17
Autor: wedoler
" Obserwator"  wrote in message news:joe220$oir$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -

a gdzie ja pisałem że się bezsilny czuję? to tacy jak on  z braku argumentów=bezsilności wszystko obracają w żart, a człowiek próbuje uświadomić, że się źle dzieje

wekon

Data: 2012-05-09 15:43:04
Autor: Obserwator
> [...]

a gdzie ja pisałem że się bezsilny czuję? to tacy jak on  z braku argumentów bezsilności wszystko obracają w żart, a człowiek próbuje uświadomić, że się źle dzieje

ale on doskonale o ty wie ze zle sie dzieje, ale broni tego, bo widocznie sam tak robi i nie chce aby to uleglo zmianie. Na dodatek niszczy te grupe dyskusyjna, rozwalajac ja klamliwymi i oszczerczymi tekstami.

On ma na tej grupie DZIESIATKI NICKOW. Chcezs kogos takiego przekonac do ucziwosci?

Data: 2012-05-09 17:58:21
Autor: wedoler
" Obserwator"  wrote in message news:joe3a7$r7i$1inews.gazeta.pl...

> [...]

dyskusyjna, rozwalajac ja klamliwymi i oszczerczymi tekstami.

On ma na tej grupie DZIESIATKI NICKOW. Chcezs kogos takiego przekonac do

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

no ja mu jego wątków nie karmię, podobnie jak warzywnego i jemu podobnych, ale czasem coś napiszę, bo zajrzy kiedyś jakiś potomny w wątek i się samych głupot naczyta

wekon

Data: 2012-05-09 17:40:19
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 17:33, wedoler pisze:
a gdzie ja pisałem że się bezsilny czuję? to tacy jak on  z braku
argumentów=bezsilności wszystko obracają w żart, a człowiek próbuje
uświadomić, że się źle dzieje

Niekoniecznie sa bezsilni, to dzieki takim jak on wytwarza sie atmosfera
bezkarnosci i samowolki. Ot czecia peloska, ktora ma zastepy trolli na
swoich uslugach.

W moim regionie co rusz afera z czlonkami z PO. Pracuja na podwojnych
etatach, laczac prace w sejmie lub sejmikach z platnymi synekurami. Ale
nic im sie zlego nie dzieje. Poslanka z mojego regionu mowi w lokalnym
Radio 5, ze przeciez 1/4 poslow tak robi.

Data: 2012-05-09 17:09:55
Autor: wedoler
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4faa7d82$0$1300$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

nie doceniasz chyba drogowców, gdzie ich do takiego partacza porównujesz

wekon

Data: 2012-05-09 17:54:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faa88c4$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Och ty z twoją krótką picowską pamięcią. A drogowców chińczyków pamiętasz? Jeśli nie, to zwróć się do Jarusia, bo on w odróżnieniu od wszystkich pisiaków ,ponoć ma pamięć słonia, to ci przypomni!

Data: 2012-05-09 16:16:47
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Och ty z twoją krótką picowską pamięcią. A drogowców chińczyków pamiętasz? Jeśl
i nie, to zwróć się do Jarusia, bo on w odróżnieniu od wszystkich pisiaków ,ponoć
 ma pamięć słonia, to ci przypomni!

a ta kompanie chinska to kto zatrudnil ? Kaczor? Dlaczego sluzby ktore
podlegaja Tuskowi nie przeprowadzily wczesniej wywiadu o tej kompanii?

A moze przeprowadzily, ale urzednicy Donalda dostali znowu solidna kase w lape?

W adwokata klamcow, zlodziei,  oszustow, bandziorow i mordercow (vide wasze teksty o Smolensku) tak sie dla jaj zajmujecie, czy macie z tego jakies
konkretne profity??

Moze trza aby ktos to sprawdzil? Pisaliscie, ze macie niezla emeryture (wiadmo
kto taka dostaje), ale widocznie wam nie starcza. Wiec... dorabiacie?

Data: 2012-05-09 18:03:48
Autor: wedoler
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4faa9352$0$26705$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Wątek jest o DRAMATYCZNEJ obecnej sytuacji Polski, z powodu prób rządzenia (już druga kadencję!) przez amatorską ekipę pod wodzą "może chociaż" specjalisty od malowania kominów. Więc co ty znowu z tym Preziem? Obsesja jakaś czy co?

wekon

Data: 2012-05-09 18:19:09
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faa9565$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopczyku nieopierzony. Może te swoje frustracje utopisz w szklance mleka. I pozwól narodowi na wybranie takiego przywódcy, jakiego chce. PO zostało przez naród wybrane na drugą kadencję. Prawdopodobnie dlatego, że spodobały się narodowi ich rządy. A jeśli ci się wybór narodu nie podoba, to masz wyjście. Wyjazd z kraju. Albo poczekasz do następnych wyborów. Wtedy Tusk zostanie sprawiedliwie oceniony przez każdego wyborcę.

Osobiście wolę Tuska jako posła, niż byłego bramkarza, kanalię, który wstydzi się Orła Białego, ale bez oporów pobiera profity, które należą mu się za bycie medalistą olimpijczykiem.
Więcej: http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/389833,politycy-po-niech-jan-tomaszewski-odda-swiadczenie-olimpijskie.html

Oto cytat jego wypowiedzi w Radiu Zet:
# Mnie jest bardzo smutno, proszę mi wierzyć, pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, kiedy ja, powiedziałem to już pół roku temu, że wstyd mi, że kiedykolwiek grałem w reprezentacji Polski i w koszulce z białym orłem, która teraz jest profanowana. #

Wstyd mu, że grał kiedykolwiek w reprezentacji Polski i w koszulce z białym orłem. Ale nie wstyd mu pobierać od 2002 roku pieniądze.

Data: 2012-05-09 20:42:33
Autor: wedoler
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4faa98ff$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Powtarzam ci jeszcze raz, wiem, że z racji twojego wieku wszystko ci wisi , ale ta DRAMATYCZNA sytuacja w Polsce i postępująca degradacja kraju za rządów PO ma jednak znaczenie dla przyszłych pokoleń Polaków. Np. dla dzieci twojego sąsiada. I żebyś nie wiem ile tu trollował swoimi wypocinami, to i tak nikomu nie udowodnisz swoich racji. Bo jak tu jest i jak się żyje każdy widzi. Wiesz np. o tym, że w Anglii samo zatrudniający płaci odpowiednik ZUS w postaci 10 funtów na miesiąc? Podaj choć jeden argument za tym, że żyjemy na zielonej wyspie, o której tak ciągle piszesz. No dawaj.

wekon

Data: 2012-05-09 21:13:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faaba9a$0$1228$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No widzisz? Jak w Anglii jest dobrze? Na co czekasz. Wyjeżdżaj!
Tylko nie wiem, skąd znajdą Anglicy pieniądze na emerytury, jeśli składka emerytalna będzie iluzoryczna? Kto da na te emerytury? Pieniądze nie spadają z nieba. Jeśli jakiekolwiek państwo komuś dużo daje, to musi komuś innemu dużo zabrać. Z pustego to i Salomon nie naleje!

Swoją drogą, to jest tak, że ponoć wszędzie jest dobrze, ale tylko tam, gdzie nas nie ma.

Może w Anglii jest raj emerytalny. Nie wiem. Nie znam kraju.

Znam natomiast nieźle Niemcy. Pracowałem tam wiele lat i mam rodzinę. I wiem jaki mają system emerytalny. Jak mało będziesz wpłacał, będziesz miał niską emeryturę. U nich nie ma emerytur, są renty.
Teściowa mojej siostry (Niemka) wpłacała właśnie tylko podstawową składkę emerytalną i gdy przeszła na emeryturę okazało się, że ma bardzo niską i nie starcza na życie. Całe szczęście, że była posiadaczką dużego mieszkania w bloku i mogła je sprzedać do banku w zamian za comiesięczną określoną wypłatę aż do śmierci. Dzieci nie miały nic przeciwko sprzedaniu mieszkania. Dzięki temu starcza jej na skromne życie.
Taka jest prawda bez iluzji.
Nie ma cudów. Jak nie włożysz, to nie wyjmiesz. Tak to działa. I nie ma co się czarować.

Jeszcze jedno. Wskaż mi jakąkolwiek moją wypowiedź, w której pisałem o zielonej wyspie.

Data: 2012-05-10 20:53:31
Autor: wedoler
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4faac1d2$0$26687$65785112news.neostrada.pl...

Znam natomiast nieźle Niemcy. Pracowałem tam wiele lat i mam rodzinę. I wiem jaki mają system emerytalny. Jak mało będziesz wpłacał, będziesz miał niską emeryturę.

Ok, to jak wpłacam w Polsce te prawie 1000 zł to dużo czy mało? Ile musiałbym wpłacać, żeby nie dostać jak moja mama 600 zł emerytury? 2000? 3000? Może na trzeci albo n-ty filar? Druga sprawa, jakbym wpłacał tyle co wspomniany przez mnie Anglik ( 60 zł), a resztę odkładał i inwestował to ile bym uzbierał do emerytury? Przeliczałeś takie opcje? Mało tego, żebym chociaż połowę odkładał co miesiąc i nie liczył na państwo (chętnie bym podpisał taka deklarację) to po np. 25 latach mam około 150000 zł + 2 razy tyle odsetek. Z taka kwota można zacząć starość, nie?

Jeszcze jedno. Wskaż mi jakąkolwiek moją wypowiedź, w której pisałem o zielonej wyspie.

Nie chwaliłeś ostatnio naszej służby zdrowia, jaka to wspaniała, ze kolejek nie ma itd. babcię ostatnio zapisywałem do specjalisty to na wrzesień ma termin. Poza tym nie zauważyłem żebyś narzekał na cokolwiek oprócz PiSu, więc albo jesteś stary komuch, konfident albo w totka wygrałeś. Przy każdej z tych opcji dobrze prosperujesz.

wekon

Data: 2012-05-10 22:58:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fac0eac$0$26699$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Lanie wody wyszło z mody. Gdybyś miał wpłacać 1000 zł składki emerytalnej, to musiałbyś zarabiać 5000 tys. zł miesięcznie. Pytanie: kiedy zarobiłbyś taką kwotę jeśli całymi dniami siedzisz na psp?
Możesz nie płacić składek emerytalnych. Wystarczy zawierać odpowiednie umowy (umowa o dzieło). I odkładaj se te pieniądze w banku. Jest tylko jeden warunek. Trzeba pracować i zarabiać te pieniądze żeby mieć co odłożyć.
I przestań pie**dolić o 600 zł emeryturach. Nie masz zielonego pojęcia o emeryturach i pieprzysz jak potłuczony.
Nie przeliczałem żadnych opcji bo mnie to nie interesuje. Od roku jestem emerytem i nie narzekam. Przeszedłem na emeryturę po ukończeniu 65 lat. I nie zaoferowano mi 600 zł. Taka emerytura nie istnieje.

[...]

W moim mieście jest taka przychodnia, w której nie ma kolejek, a jeśli są, to są bardzo krótkie.
Zauważyłem, że bardzo pilnie śledzisz moje wpisy. Powinieneś zauważyć, że pisałem tylko o mojej przychodni i o szpitalach w których byłem i wszędzie spotkałem się z profesjonalną i miłą obsługą.
O zielonej wyspie nigdy nie pisałem.

Jakoś nie odniosłeś się do mojej informacji o wysokości emerytur w Niemczech. Nie pasuje do twojego obrazka, że tam, gdzie nas nie ma, to gołąbki same wpadają do gąbki. Takie miejsce istnieje tylko w twojej imaginacji.

I na tym kończę. Nie chcę przekonywać na siłę nikogo do swoich racji i nie chcę kopać się z koniem. Ty wiesz swoje i wierzysz w to jak pisiaki w swego prezesa i niech tak zostanie.

Data: 2012-05-11 00:25:05
Autor: wedoler
Zerwał się sufit na Narodowym
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4fac2be4$0$1295$65785112news.neostrada.pl...

Lanie wody wyszło z mody. Gdybyś miał wpłacać 1000 zł składki emerytalnej, to musiałbyś zarabiać 5000 tys. zł miesięcznie. Możesz nie płacić składek emerytalnych. Wystarczy zawierać odpowiednie umowy (umowa o dzieło).

Dałem ci proste porównanie, w Anglii 60 zł w Polsce 1000 zł. Żebyś sobie wyobraził różnicę, zwłaszcza, że porównując średnie zarobki musisz jeszcze to zwielokrotnić. Rząd podnosząc składki osiąga odwrotny efekt od zamierzonego. A najtragiczniejsze jest to, że jedyne co twoja zakomuszona mózgownica wydedukowała to, że "możesz nie płacić składek emerytalnych". Albo jakieś kombinowane umowy i jakoś to będzie. Wyobraź sobie, że płacę i będę płacił. I nie chodzi o to, żeby jak sugerujesz kraść, kombinować  czy pasożytować. Trzeba ten chory system zmienić.

Pytanie: kiedy zarobiłbyś taką kwotę jeśli całymi dniami siedzisz na psp?

Gdybym tu jak to piszesz całymi dniami siedział, to bym pierdolca dostał od tych głupot. Jako przodownik wiesz co mam na myśli. Na szczęście z nadmiaru pracy nie mam kiedy tu zaglądać. I zerknij wstecz w archiwum i policz moje posty.

I przestań pie**dolić o 600 zł emeryturach. Nie masz zielonego pojęcia o emeryturach i pieprzysz jak potłuczony.

Tu też jesteś w błędzie. Mało tego, wyobraź sobie, że twój ukochany rząd wprowadził przepis, który mówi, że osoba która ubezpieczała się w KRUS a potem w ZUS, musi ostatecznie wybrać skąd chce pobierać emeryturę.

Zauważyłem, że bardzo pilnie śledzisz moje wpisy.

Wiem, że byś chciał ale muszę dbać o zdrowie, więc na dłuższą metę odpada. Ale obiecuję, że o ile zdrowie pozwoli będę starał się ciebie naprostować. Choć w efekty nie bardzo wierze.

Jakoś nie odniosłeś się do mojej informacji o wysokości emerytur w Niemczech.

Jak to się nie odniosłem? Pisałeś, że jak ktoś mało wpłacał to i mało dostał na stare lata. No więc zapytałem czy jak wpłacam 1000 zł to mało czy dużo, albo ile wg ciebie jest wystarczająco przy tym naszym czytelnym, pewnym i przejrzystym systemie emerytalnym. Podsumowując: płacę tysiąc a nie mam co liczyć na emeryturę, leczę się prywatnie i ubywa mi co miesiąc z kieszeni, sporo ciężko zarobionej gotówki. Jedyna perspektywa rozwojowa na przyszłość, to jeszcze większe składki ZUS.

wekon

Data: 2012-05-11 09:47:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4fac4042$0$1296$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Całe twoje pisanie oparte jest na przekonaniu, że tylko w Polsce trzeba wpłacać bajeczne sumy na ZUS, a emerytura i tak będzie bardzo niska. Podałeś przykład swojej matki, że ma 600 zł emerytury. Powiedziałem, że to bzdura - nie podtrzymałeś tego tematu tylko zwekslowałeś na inny.
Podhalem przykład z Niemiec, że tam, jak wszędzie też obowiązuje zasada, że jak nie włożysz do funduszu emerytalnego - nie wyciągniesz nic.
Jako przykład podałeś Anglię. Tam wpłaca się 10 funtów i masz emeryturę na starość jak się patrzy. Nie podałeś, czy te 10 funciaków płaci się miesięcznie, tygodniowo czy co godzinę.
Jak mówiłem. Z pustego nawet Salomon nie naleje. Anglicy też tego nie potrafią. Powiedziałem, że nie znam systemu emerytalnego w Anglii. Przed chwilą poczytałem.
Poruszasz się w oparach absurdu fantazji i facecji.
Jak nie włożysz - nie wyjmiesz. Tak jest wszędzie. Także w Anglii:

Podatki i NI: Brytyjskie składki "ZUS"
http://www.brytania.co.uk/index.php?name=News&file=article&sid=78

Czy dostanę emeryturę w Anglii?
http://england.pl/emerytura_w_wielkiej_brytanii.htm

Reasumując: całe pisanie i opowieści o twoich wielkich zarobkach i leczeniu prywatnym można włożyć między bajki. O Eldorado emerytalnym w Anglii także - między bajki.
Z takim fantastą, mitomanem bujającym w obłokach nie mam zamiaru dyskutować. Przytaczanie rzetelnych argumentów, to jak rzucanie pereł przed wieprze.

Data: 2012-05-11 10:49:52
Autor: wedoler

"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4facc431$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

Jak mówiłem. Z pustego nawet Salomon nie naleje. Anglicy też tego nie potrafią. Powiedziałem, że nie znam systemu emerytalnego w Anglii. Przed chwilą poczytałem.

I nic nie zrozumiałeś, podobnie jak tego co pisałem, że nawet jakbym połowę tego ZUS odkładał co miesiąc przez 25 lat to mi wystarczy na starość. I nie potrzebuję w takim wypadku pomocy państwa.

Reasumując: całe pisanie i opowieści o twoich wielkich zarobkach i leczeniu prywatnym można włożyć między bajki.

Jak cię ząb boli, pod warunkiem, że jakieś jeszcze masz, to nie mów, że nie idziesz prywatnie. Podobnie lekarz rodzinny, u nas przyjmuje ponad 100 osób dziennie, więc na szybko nic nie załatwisz.

O Eldorado emerytalnym w Anglii także - między bajki.

Pisałem o bieżących obciążeniach w Polsce, np . dla samo zatrudniających i porównałem do Anglii. U nas są niewspółmierne do kosztów. Ty pisanego nie rozumiesz alboś głupi.

Przytaczanie rzetelnych argumentów, to jak rzucanie pereł przed wieprze.

Tego to się chyba od ciebie nie doczekam nigdy.

wekon

Data: 2012-05-11 12:26:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4facd2ae$0$1317$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No to odkładaj i dupy ludziom nie zawracaj!

[...]

Eureka! To mi odkrycie. Od lat ludzie leczą zęby w prywatnych zakładach stomatologicznych. Ja też. I jakoś nikt nie pisze o stomatologach lecz o lekarzach rodzinnych i specjalistach.
Jeśli u was jest tak chujowo, to dlaczego u nas jest tak dobrze? Zaznaczam - w moim mieście i w mojej prywatnej przychodni.
Gdy u nas była tylko państwowa przychodnia (Ośrodek Zdrowia), to było też tak jak u ciebie. Siedziała kupa ludzi czekając na swoją kolejkę, a mimo to "lepsi" wchodzili bez kolejki, a lekarz od czasu do czasu wybywał z gabinetu. Teraz u mnie tego nie ma.
Wychodzi na to, że nie jest to kwestia ogólnopolska lecz indywidualna. I zależna od lekarzy, którzy organizują pracę. U mnie jest świetnie, u ciebie jest chujowo.

Ale ten wyjątek potwierdza regułę. Ze specjalistami jest makabrycznie. Oczywiście nie ze wszystkimi. U kardiologa byłem przyjmowany regularnie i na określoną godzinę. Ponieważ to było w innym mieście i daleko, to gdy inny kardiolog zaczął przyjmować w pobliskim miasteczku, zarejestrowałem się u niego. I pluję sobie w brodę. Pierwszą wizytę na określony dzień i godzinę odwołał i podał inną datę i godzinę. Gdy określonego dnia i godzinie znalazłem się u niego, zastałem tłum wzburzonych pacjentów i oczywiście lekarz był nieobecny, Po godzinnym daremnym oczekiwaniu na lekarza, wróciłem jak niepyszny do domu. I wolę jeżdzić dalej.

Napisałeś:

Dałem ci proste porównanie, w Anglii 60 zł w Polsce 1000 zł. Żebyś sobie wyobraził różnicę, zwłaszcza, że porównując średnie zarobki musisz jeszcze to zwielokrotnić.

 Nie napisałeś że te wątpliwe 60 zł to jest wpłacane tygodniowo. Czyli miesięcznie 240 zł, o ile są to rzetelne dane. Złośliwie oszukujesz i wprowadzasz w błąd, by kłamstwem uzyskać taki efekt, jakiego oczekujesz.

W Polsce składka emerytalna wynosi 19,52%
Podstawa naliczenia składki prowadzących własną działalność gospodarczą w tym roku od 1 marca (kwota bazowa):  2 974,69 zł. Jak łatwo wyliczyć wysokość miesięcznej składki emerytalnej wynosi: 580,66 zł. Do tysiąca jest kosmicznie daleko. I w tej opłacie jest składka na OFE.

Przeczytaj te linki ze zrozumieniem:

Podatki i NI: Brytyjskie składki "ZUS"
http://www.brytania.co.uk/index.php?name=News&file=article&sid=78

Czy dostanę emeryturę w Anglii?
http://england.pl/emerytura_w_wielkiej_brytanii.htm

Cytat:
#   Czy ktoś ma ochotę zgadnąć? Ile otrzymuje dzisiejszy emeryt w UK, który przepracował 44 lata, płacił składki na National Insurance Contribution i ma 65 lat? Otóż w roku podatkowym 2008/2009 wysokość emerytury wynosi 95.5 tygodniowo. I pomyśleć, że niektórzy z klientów naszego biura spodziewają się otrzymywać taką kwotę po 5 latach pracy w UK! #

Policzyłem. To jest w złotówkach (kurs funta 5.30) nieco ponad 2 tysiące zł. Nie wiem czy brutto czy netto. Nie chciało mi się zagłębiać.
Polak po przepracowaniu tego samego okresu (44 lata) w tym roku dostałby około 2400 zł (brutto). Po odliczeniu podatku i składki zdrowotnej około 1800 zł na rękę.

Przytaczanie rzetelnych argumentów, to jak rzucanie pereł przed wieprze.

Tego to się chyba od ciebie nie doczekam nigdy.

Cały czas przytaczam rzetelne argumenty. Ty pływasz w fantasmagoriach.
To jest mój ostatni pos w tym temacie.

Data: 2012-05-11 11:00:13
Autor: Obserwator
Zerwał się sufit na Narodowym
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
No to odkładaj i dupy ludziom nie zawracaj!

tylko po to siedzicie calymi dnismi na tej grupie, aby sie pastwic nad ludzmi?

> [...]

a od lekarzy, którzy organizują pracę. U mnie jest świetnie, u ciebie jest chujowo.

udajemy, ze nie rozumiemy co inny czlowiek chce przekazac - Idzikowski, albo
doskoanle wiemy ze ma racje - wiec chujami rzucamy.
U was jest swietnie moze dlatego, ze macie wysoka emeryture ( sami tu
pisaliscie jak wysoka. Wiadomo kto taka ma) i stac was na leczenie  TYLKO
prywatne. Macie tyle lat (pisaliscie ze 67), wiec pewnie wlasnych zebow juz nie macie (
qiadomo jak leczono w PRL- u zeby ludziom:))...wiec do dentysty juz chodzic
nie musicie...wiec nic o obecnych oplatach nie wiecie w tej pipidowie w ktorej
mieszkacie.

to wy Idzikowski niestety jestescie tym ewientnym WIEPRZEM...

Cały czas przytaczam rzetelne argumenty. Ty pływasz w fantasmagoriach.
To jest mój ostatni pos w tym temacie.

...juz wam pisalem, znajdzcie se solidny mlotek i puknijcie sie nim w swoje niskie czolko...

Data: 2012-05-12 06:39:42
Autor: stevep
Dnia 10-05-2012 o 20:53:31 wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):

[...]

Nie albo, ale napewno jesteś idiotą.
--
stevep

Data: 2012-05-12 23:58:40
Autor: wedoler
"stevep"  wrote in message news:op.wd6hwgba50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

O ho! Kacap stefan się obudził! Ty pieluchy pilnuj a nie się w dyskusje wdajesz.

wekon

Data: 2012-05-13 06:58:52
Autor: stevep
Dnia 12-05-2012 o 23:58:40 wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):

[...]

Z tobą małpoludzie, a znasz ludzki język?  ;)
--
stevep

Data: 2012-05-09 16:45:54
Autor: Matelot
Dnia Wed, 9 May 2012 15:56:53 +0200, wedoler napisał(a):

[...]

Nie zerwał się tylko odpadł i nie sufit tylko jakas linka podtrzymująca
kaseton. Na pewno to robota V kolumny albo jakiegoś robola wielbiącego PiS,
który w ten sposób chciał przypodobać się prezesowi.

Data: 2012-05-09 17:19:48
Autor: wedoler
"Matelot"  wrote in message news:16wev356nidxr.bb1hvzu6mg67$.dlg40tude.net...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

to może ja inaczej spróbuję: potrafisz sobie wyobrazić kwotę 2 mld złotych? zmieści się w takim kosztorysie solidne zamontowanie sufitu podwieszanego? bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w przypadku każdej inwestycji tych amatorów

wekon

Data: 2012-05-09 15:26:48
Autor: Obserwator
[...]

oszustow sie nie edukuje, oszustow sie kara. Ten matol wielonikowy ktoremu
odpowiadasz, musi byc w realu niezlym zlodziejem i oszustem.

On doskonale przeciez o tym wie, dlatego pewnie zaglosowal na Tuska lub PO,
albo na inna poskomusza partie.

Data: 2012-05-12 19:21:31
Autor: pluton
Zerwał się sufit na Narodowym
bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w
przypadku każdej inwestycji tych amatorów

Dobrze ze tomus lipiec byl zawodowcem.

Nullification

Data: 2012-05-13 00:03:15
Autor: wedoler
"pluton"  wrote in message news:jom6cr$94c$1inews.gazeta.pl...

[...]

A jak skończył?

http://tvp.info/informacje/polska/35-roku-wiezienia-dla-bylego-ministra-sportu/7083222/tomasz-lipiec-skazany/7087395

Ty główny bohaterze opowieści o psie?

Wskaż jednego z ferajny tuska który doznał sprawiedliwości. No dawaj, skoro już udzielono ci głosu!

wekon

Data: 2012-05-13 10:18:18
Autor: pluton
Zerwał się sufit na Narodowym

No dawaj, skoro
już udzielono ci głosu!

Eeee... nooo.. tego... najpierw to chcialem podziekowac
pany bekonowi-pierdolerowi za udzielenie mi glosu
i chcialem powiedzec ze eeee.. nooo... tego bardzo dziekuje.

Ze wzruszenia glos mi sie troche lamie jak mojemu idolowi
panu Zbigniewowi Ziobro na manifie w warszawce, ale powiem to:

JARKU, KOCHAMY CIE!

Nullification

Data: 2012-05-13 10:24:26
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "wedoler" <moher2010@o2.pl> napisał w wiadomości news:4faede22$0$26705$65785112news.neostrada.pl...
"pluton"  wrote in message news:jom6cr$94c$1inews.gazeta.pl...

bo jeśli nie, to wychodzi na to, że "ryśki" za dużo pochłonęły, jak w
przypadku każdej inwestycji tych amatorów

Dobrze ze tomus lipiec byl zawodowcem.

-- pozdrawiam
Nullification

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Jest tylko jedna prawidłowa odpowiedź! W rządzie Kaczyńskiego byli przestępcy. Zostali złapani na gorącym uczynku, skazani i uwięzieni.
W rządzie Tuska nie ma przestępców. Koniec i kropka.

ps posłużyłem się twoim tokiem myślenia.

Data: 2012-05-09 17:25:46
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 15:56, wedoler pisze:
[...]

Komentarz pod artykułem i .. wszystko jasne, czecia peloska :

tak to jest jak większość to złodzieje. Jestem kierowcą. Pracowałem przy
budowie dróg. Wszyscy kradną paliwo z maszyn i materiały. Nie chciałem
kraść to podkładali mi świnie bo "spalanie" mojej koparki było zbyt małe
w stosunku do innych. W nocy podjeżdżały samochody pod sprzęt, który
wcześniej odstawiany był w umówione miejsce i "tankował" ile wlezie.
Materiały to samo, kradzione i w ogóle. Każdy z robotników a zwłaszcza
operatorów maszyn nakradł za wszystkie czasy. A jak był przestój w pracy
to zwolnienia lekarskie lewe, żeby dalej wyciągać kasę za darmo. Pracę,
którą można było wykonać w miesiąc wszyscy robili w kilka miesięcy.
Wiecej było obijania się niż pracy. Ostatnio pracowałem na budowach bo
nie chciałem kraść. No i co? dalej kradzieże, podmienianie materiałów a
jak kilkudniowy przestój to większość pracowników nagle się
rozchorowała. Złodzieje i tyle. Najwiecej narzekają własnie tacy
krętacze. Nie dość, ze kradną i kombinują to jak cos jest nie tak to
najbardziej wyszczekani. Pozostałości po PRLu gdzie wszystkim wszystko
się należało są cały czas. Dziwić się, że potem wszystko upada.
Najgorsze jest to, że nikt nie widzi w tym nic złego. Przecież spuszczę
sobie tylko 100 litrów paliwa na miesiąc, firma nawet nie zauważy bo
powiem, że takie spalanie. Nikt przecież nie ucierpi. tylko żaden nie
podliczy, że kradną wszyscy i to więcej niż 100 litrów (Ci co nie kradną
to są usuwani, zeby nie przeszkadzać innym) a firma przecież za to
płaci. Co z tego, że mniej niż po cenach rynkowych? Banda złodziei i
tyle. Powinny być kontrole na maksa i kary adekwatne do tego co się
dzieje. Krętacze. Później przez takich "fachowców" cierpią wszyscy a
Polska kompromituje się na arenie międzynarodowej. Dziwne, że na
zachodzie nie kradną i nic się nie rozsypuje...

Data: 2012-05-09 17:35:25
Autor: wedoler
"u2"  wrote in message news:4faa8c7a$0$1312$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

zaraz go pewnie ABW namierzy :-)

wekon

Data: 2012-05-09 17:42:22
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 17:35, wedoler pisze:
zaraz go pewnie ABW namierzy

Juz 'namierzyl' jakis pracownik prokuratury. Ale jakis malowany
pracownik, bo zglosi sie w poniedzialek ;)

Data: 2012-05-09 19:25:52
Autor: Matelot
Dnia Wed, 09 May 2012 17:42:22 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-05-09 17:35, wedoler pisze:
zaraz go pewnie ABW namierzy

Juz 'namierzyl' jakis pracownik prokuratury. Ale jakis malowany
pracownik, bo zglosi sie w poniedzialek ;)

Zgłoś się ty. Zaraz.

Data: 2012-05-09 19:41:17
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 19:25, Matelot pisze:
[...]

Prorokow mam pod reka, specsluzby tysz :)

Data: 2012-05-09 19:25:32
Autor: Matelot
Dnia Wed, 09 May 2012 17:25:46 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Na to wygląda, że ci złodzieje i oszuści to elektorat PiS. Robią wszystko
by Tuskowi się nie udało!

Data: 2012-05-09 19:42:00
Autor: u2
Zerwał się sufit na Narodowym
W dniu 2012-05-09 19:25, Matelot pisze:
Na to wygląda, że ci złodzieje i oszuści to elektorat PiS. Robią wszystko
by Tuskowi się nie udało!

Oj tam, kogo obchodzi ten ryzy oszust ? :)

Data: 2012-05-09 18:39:49
Autor: jerzy.n
[...]

 Wytłumacz o ciebie biega, to i kominy ma malować i dachy na narodowym budować, za żadne pieniądze nie chce byc premierem, gościu napluje na ulicy,wina Tuska, kobitka poroniła ,wina Tuska.LUDZIE zdrowo was widzę popierdoliło, Premier jest od czegoś innego, na pewno nie od pilnowania firm budowlanych  ...

Data: 2012-05-09 19:44:38
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 18:39, jerzy.n pisze:
[...]

No jasne, od czego ma Nowaka ;) W koncu wazne, aby w gale dla odprezenia
poharatac ;)

Data: 2012-05-09 20:23:55
Autor: wedoler
"jerzy.n"  wrote in message news:joea65$u6u$1usenet.news.interia.pl...

[...]

To po co gadał, że wszystko będzie na czas, że będą autostrady, koleje itd., no po co? Według ciebie premier jest tylko od tego, żeby ot tak sobie gadać? A swoją drogą, nie słyszałem, żeby ktoś na te malowanie narzekał, więc...

wekon

Data: 2012-05-09 22:16:04
Autor: u2
W dniu 2012-05-09 20:23, wedoler pisze:
[...]

A slyszales, aby ktus na autostrady narzekal ?

Data: 2012-05-11 14:36:15
Autor: T.

Użytkownik "jerzy.n" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:joea65$u6u$1usenet.news.interia.pl...

[...]

To wiadomo już od słynnej debaty Tuska z Kaczorem, że premier odpowiada za wszystko, zwłaszcza za ceny kartofli i kurczaków.
T.

Data: 2012-05-11 17:15:37
Autor: u2
W dniu 2012-05-11 14:36, T. pisze:
To wiadomo już od słynnej debaty Tuska z Kaczorem, że premier odpowiada
za wszystko, zwłaszcza za ceny kartofli i kurczaków.

A nie kaczek ?

Data: 2012-05-09 21:27:17
Autor: Przemysław W
[...]

Tutaj jest pokaz możliwości Kaczyńskiego:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_budowlana_na_%C5%9Al%C4%85sku_(2006)

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-09 21:45:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:joegeo$qo$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nie mam nic przeciwko pokazywaniu, ośmieszaniu, klasyfikowaniu itp. błędów polityków z każdej strony. Pod jednym warunkiem. Takie błędy muszą zaistnieć i to z rzeczywistej winy określonego polityka.
I tak jak Tusk nie odpowiada za montera, który niestarannie podwiesił sufit (w zasadzie bzdura nie wymagająca żadnej wzmianki). Tak samo Kaczyński nie odpowiada za katastrofę budowlaną. Chyba żeby był projektantem i projekt okazał się wadliwy, lub wykonawcą i budowla okazała się źle zbudowana.

Wykażcie wszyscy minimum rozsądku i umiaru! Nie idźcie w ślady byłego bramkarza!

Data: 2012-05-10 08:20:25
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Nie mam nic przeciwko pokazywaniu, ośmieszaniu, klasyfikowaniu itp. błędów polityków z każdej strony. Pod jednym warunkiem. Takie błędy muszą zaistnieć i to z rzeczywistej winy określonego polityka.

Chyba nie zdajesz sobie sprawy jak to niewiarygodnie brzmi w kontekście twojej wczorajszej obrony, najgorszego prezydenta jaki się mógł RP trafić - Lecha Kaczyńskiego.

Przemek

Data: 2012-05-10 08:37:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofmnl$3re$1inews.gazeta.pl...

[...]

Rzeczywiście! W tej materii różnimy się diametralnie. Ja nie chcę srać na grób jakiegokolwiek nieboszczyka. W przeciwieństwie do ciebie, wzorze delikatności i poszanowania innych.

Data: 2012-05-10 08:53:01
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab6217$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Śmierć nie nobilituje. To, że ktoś zmarł nie zmienia faktu jak się zachowywał. Nasza wymiana zdań zaczęła się od mojego pytania za co się należy szacunek Lechowi Kaczyńskiemu. Zamiast odpowiedzi na pytanie napisałeś, że można wykopać ciało i czaszką grać w siatkówkę. Potem dodałeś jeszcze coś o sraniu na sarkofag. Myślę, że za taką "obronę" podziękowałby ci nawet zmarły, o którym mowa. Jak znajdziesz odpowiedź na poytanie za co należy się szacunek L. Kaczyńskiemu, to napisz.

Przemek

Data: 2012-05-10 09:14:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofol7$7n9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dodaj geniuszu - zmarłemu. Poszło przecież o moje stwierdzenie, że szacunek należy się każdemu zmarłemu, co jest praktykowane przez wszystkich (z wyjątkiem ciebie). O szacunku dla zmarłych możesz przekonać się 1 listopada każdego roku. Ludzie zapalają znicze na grobach wszystkich. Bez wyboru. Także na grobach żołnierzy najeźdźców - czy niemieckich, czy rosyjskich. Na grobach samobójców, zbrodniarzy. W obliczu śmierci wszyscy ludzie są równi. O tym wie każdy porządny człowiek! Powtarzam - porządny!
Ty natomiast jednym chcesz okazać szacunek, a innym nasrać na grób.
I na to nie ma mojej zgody.

Data: 2012-05-10 09:19:31
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

.. Poszło przecież o moje stwierdzenie, że szacunek
należy się każdemu zmarłemu....

Każdemu? W takim razie proponuję ci zapalić świeczkę na grobie Hitlera.

Przemek

Data: 2012-05-10 09:23:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofq6b$b6n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Bądź rozsądny! A może za wiele od ciebie wymagam?

Data: 2012-05-10 09:29:26
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab6cff$0$1305$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moje wymagania w stosunku do ciebie są też niewygórowane, po prostu dorośnij.

P.S.

Widzę, że wyraz "każdemu" zaczyna mieć wyjątki. Ale to dobrze...

Przemek

Data: 2012-05-10 09:48:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofqoq$cq1$1inews.gazeta.pl...

[...]

To się mylisz. W sprawie zmarłych nie ma wyjątku. A jeśli jesteś katolikiem, to tym bardziej.
Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki. Tak samo Bin Ladenowi.
Jakoś nikt nie wpadł na tak genialny pomysł zbudowania grobu zastępczego, jak Jarosław Kaczyński, który wybudował grób swemu bratu w Warszawie, mimo że Lech spoczywa na Wawelu.

Data: 2012-05-10 09:51:29
Autor: Przemysław W
Zerwał się sufit na Narodowym

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki.

Gdyby była taka możliwość, zrobiłbyś to?

 Przemek

Data: 2012-05-10 09:55:34
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofs25$frk$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Jeśli chodzi o Hitlera to nie ma gdzie zapalić świeczki.

Gdyby była taka możliwość, zrobiłbyś to?

Gdyby babcia miała wąsy byłby dziadek.
Nie ma grobu Hitlera.

Data: 2012-05-10 10:03:34
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fab7479$0$1303$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moja wypowiedź mówiąca o tym, że powinieneś dorosnąć kolejny raz znajduje uzasadnienie. W przeciągu kilkudziesięciu minut dwukrotnie podważyłeś swoje słowa.

Przemek

Data: 2012-05-10 10:43:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jofsph$hhv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dyskusja z tobą jako żywo przypomina mi wiersz Mickiewicza: Golono, strzyżono. Nie chcę kopać się z koniem.

Data: 2012-05-10 11:10:38
Autor: jadryś
[...]

Ta bylejakość to specjalność nie tylko Tuska, wszyscy rządzący po 89roku robią wszystko na to przysłowiowe "odpierdol".  Weźmy choćby takie drogi - nie wytrzymują one paru lat eksploatacji. O dziwo - te wybudowane za pseudokomuny w większości mają się dobrze i nie wymagają remontów.

Data: 2012-05-10 16:34:20
Autor: raff
On Wed, 9 May 2012 15:56:53 +0200, "wedoler" <moher2010@o2.pl> wrote:

[...]

Hehehehe

Ten Tusk... Czego sie tknie, to spierdoli.

R.

Data: 2012-05-05 11:43:05
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <patagonia13@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6eknq7t3j603f7kr5qe2b0h482scm598lf4ax.com...
[...]

-- -

Bo Wolfowi energi starcza jedynie do szczekania, a zaraz potem wychodzi z niego podwórzowy burek - jak sobie poszczeka zaraz kładzie się
koło budy i śpi.....

sofu

Data: 2012-05-12 06:28:58
Autor: stevep
Dnia 10-05-2012 o 16:34:20 raff <patagonia13@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

W odróżnieniu od ciebie bo trudno coś spierdolić trzymając wyłącznie ręce  pod dupą.
--
stevep

Data: 2012-05-13 00:46:28
Autor: wedoler
"stevep"  wrote in message news:op.wd6hekrc50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

trzymając wyłącznie ręce pod dupą

widzę, ze mnie posłuchałeś i "pilnujesz pieluchy", tak trzyma stefciu, tak trzymaj...

wekon

Data: 2012-05-13 07:00:29
Autor: stevep
Dnia 13-05-2012 o 00:46:28 wedoler <moher2010@o2.pl> napisał(a):

[...]

Ty też utrzymaj poziom idiotyzmu.
--
stevep

Data: 2012-05-13 13:16:17
Autor: raff
On Sun, 13 May 2012 00:46:28 +0200, "wedoler" <moher2010@o2.pl> wrote:

[...]

Stefek to jest tak jak taki maly piesek York. Sczeka, szczeka, probuje
ugryzc, ale zebow nie ma...

R.

Data: 2012-05-14 06:47:46
Autor: stevep

"stevep"  wrote in message

[...]

Ale jak ty nie musi niczego udawać, np tego, że nie jesteś idiotą..

--
stevep

Zerwał się sufit na Narodowym